• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging & penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging & penaltyreeks)
    Duitsland 1 - 2 Italië.

    Finale
    Spanje - Italië.


    The lovely Q WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil


    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká


    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:15 ]


    ~

    Duitsers met 100.000 euro op vakantie
    WARSCHAU - De voetballers van de nationale voetbalploeg van Duitsland houden 100.000 euro over aan de mislukte Europese titelstrijd. Ze verloren donderdagavond in de halve finale van Italië (2-1).

    De Duitse voetbalbond (DFB) kan zich de premie van 2,3 miljoen euro voor de 23 internationals permitteren. „We gaan met een lichte plus naar huis”, zei voorzitter Wolfgang Niersbach van de DFB.

    De Europese titel zou de Duitse voetballers 300.000 euro hebben opgeleverd.

    Spanje en Italië staan zondag tegenover elkaar in de finale. De UEFA beloont de winnaar met 7,5 miljoen euro. De nummer twee ontvangt 4,5 miljoen euro.


    Ze kunnen ons toch ook wel meenemen op vakantie? Ze hebben toch genoeg geld verdiend tijdens dit EK.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:48 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Stylesbucks schreef:
    (...)

    Je vindt het vast wel.(:


    Hahaha. Vast wel. Ik word ondersteund door het hele gezin dus daar zal het niet aan liggen. Nog één weekje! Ik ben zo nerveus!

    Bye Charis.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    Ik ga ook even, GTST begint zo
    Ben er weer om half 9 (K)


    Doei! xx


    There is nothing more badass than being yourself

    Stylesbucks schreef:
    (...)

    Ze kunnen ons toch ook wel meenemen op vakantie? Ze hebben toch genoeg geld verdiend tijdens dit EK.


    I Know. Cris en ik gaan naar de Seychellen ^^.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Hahaha. Vast wel. Ik word ondersteund door het hele gezin dus daar zal het niet aan liggen. Nog één weekje! Ik ben zo nerveus!

    Bye Charis.


    Die nerveusiteit is vast niet nodig. Ik denk dat je, je prima gaat vermaken.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Stylesbucks schreef:
    (...)

    Ze kunnen ons toch ook wel meenemen op vakantie? Ze hebben toch genoeg geld verdiend tijdens dit EK.

    Wist je trouwens dat het behalen van het toernooi meer geld oplevert dan het winnen van het toernooi haha
    €8.000.000

    Boutella schreef:
    (...)

    I Know. Cris en ik gaan naar de Seychellen ^^.


    Gezellig!(:


    There is nothing more badass than being yourself

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Wist je trouwens dat het behalen van het toernooi meer geld oplevert dan het winnen van het toernooi haha
    €8.000.000


    Zoiets had ik gelezen ja. Best wel slecht eigenlijk.xd
    Ik vind het sowieso nergens op slaan dat die voetballers zoveel verdienen, maar ja...

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:52 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Stylesbucks schreef:
    (...)

    Gezellig!(:


    Heuull gezellig *wbw*


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Stylesbucks schreef:
    (...)

    Die nerveusiteit is vast niet nodig. Ik denk dat je, je prima gaat vermaken.(:


    Nou, ik denk het wel. Ik ga alleen op vakantie. Geen ouder niemand, alleen maar vreemde mensen en niet naar Spanje. We gaan naar Uganda. So, ik ben nerveus. Maar wel op de gezonde manier.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Stylesbucks schreef:
    (...)

    Zoiets had ik gelezen ja. Best wel slecht eigenlijk.xd
    Ik vind het sowieso nergens opslaan dat die voetballers zoveel verdienen, maar ja...

    Vroeger was dat echt niet zo, toen was er ook niet zoveel geld, ze verdienden toen ook wel veel, maar niet zoveel als nu

    Stylesbucks schreef:
    (...)

    Zoiets had ik gelezen ja. Best wel slecht eigenlijk.xd
    Ik vind het sowieso nergens op slaan dat die voetballers zoveel verdienen, maar ja...


    Cristiano Ronaldo’s salaris bij Real Madrid is momenteel het hoogste ter wereld. Zijn basissalaris bij Real Madrid is naar verluid €12 miljoen netto. Dit komt neer op €1 miljoen per maand of ruim €230.000 per week! Dat is enorm veel geld. Om het nog wat meer in perspectief te plaatsen en een stap verder te berekenen is het salaris van Cristiano Ronaldo €1.369 per uur. En dat 24 uur per dag door.
    Cristiano Ronaldo’s huidige salaris houdt niet op met de €12 miljoen per jaar die hij bij Real Madrid verdient. In zijn contract heeft Cristiano Ronaldo een deel van de portretrechten afgedwongen. Dit houdt in dat Cristiano Ronaldo Een ruim percentage (het schijnt 55%) van de winst krijgt over producten met zijn naam of gezicht erop. Dit kunnen vlaggen, servies of vaantjes zijn, maar uiteraard valt ook de shirtverkoop hieronder. Daardoor kan Cristiano Ronaldo op nog meer inkomsten rekenen.

    Buiten het Salaris van Cristiano Ronaldo uit voetbalinkomsten verdient hij ook bij door sponsorcontracten. Merken die adverteren met Cristiano Ronaldo zijn onder andere Nike (€6 miljoen per jaar), Coca Cola (salaris onbekend)en Armani (salaris onbekend).


    Ik zit gesetteld ^^

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Nou, ik denk het wel. Ik ga alleen op vakantie. Geen ouder niemand, alleen maar vreemde mensen en niet naar Spanje. We gaan naar Uganda. So, ik ben nerveus. Maar wel op de gezonde manier.


    Dat begrijp ik.


    There is nothing more badass than being yourself

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik zit gesetteld ^^


    Oeh, aan voetbalvrouw zijn kan ik wel wennen.xd


    There is nothing more badass than being yourself

    Meiden, ik ga gtst kijken.(:
    xx


    There is nothing more badass than being yourself