• Mede-Tokio Hotel-fans ;D,

    Misschien hebben sommigen van jullie het probleem al ondervonden: een concert van TH waar je dolgraag naartoe wil, maar het valt midden in de schoolweek -_- Er zijn fans die dan met (of zonder) toestemming van de ouders mogen spijbelen, maar voor degenen dat niét mogen en/of geen kans maken om aan school te ontsnappen, is de concertdatum dan toch een probleem.
    Daar hebben Elise (TomFcktElise) en ik iets op gevonden: een lange lange brief met ALLE namen (OOK ACHTERNAAM!), leeftijden, steden/dorpen (vermeldt ook je land) van al de fans het eerstvolgende concert in het weekend willen.

    Omdat ik dit een vrij origineel idee vind, denk ik niet dat andere landen het al gedaan hebben. Sommigen denken misschien 'Ja, maar in welk land wil je het concert in het weekend? België of Nederland?' Daar is een antwoord op! Stel: het concert vindt plaats op zaterdagavond in België, dan wil het toch zeggen op vrijdag of op zondag in Nederland omdat we buurlanden zijn, niet? Goed.

    Ik denk dat, als we goed samenwerken en echt héél veel namen verzamelen, dat we dan ons doel kunnen bereiken. Voor diegenen die contra dit plan zijn, wel, loop me niets te verwijten. Ik wil gewoon het beste voor iedereen. Laten we het beste hopen!


    Elise & Maialen.



    UPDATE: Hé, ik appreciëer het echt enorm dat velen het een goed idee vinden, maar daarmee hebben we nog geen lijst! ;D Dus ik smeek je, zet je naam en de rest van de info in een reactie. Danku danku danku! (:

    Elise & Maialen



    UPDATE: De info moet dus zijn:

    NAAM EN ACHTERNAAM + STAD/DORP EN LAND + LEEFTIJD



    Elise & Maialen



    de vorige keer in nederland was in het weekend....
    zij moeten het ook maar in hun tour kunnen plannen hoor wees blij DAT ze naar Nederland en belgië komen wand in Frankrijk en Duitsland hebben ze meer fans en ze vinden amerike egt tig keer leuker dan NL of BE
    eigelijk vind ik het vrij ondankbaar...en ze komen dit jaar geeneens meer(huil)


    take me away

    HAHAHAHAHAHA daar sta zo drie keer 'Elise en Maialen'

    ja, maialen, mijn gegevens hebt ge al veronderstel ik. _O_

    HAHAHAHAHAHA daar sta zo drie keer 'Elise en Maialen'

    ja, maialen, mijn gegevens hebt ge al veronderstel ik. _O_

    Geesje Koerts
    Westerbork, Nederland.
    13 jaar.

    ;p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    goed idee! o_O

    mijn gegevens:
    Charlotte Willems
    Antwperen, België
    14 jaar

    MOET NIVEAU 4 HALEN XD!! (A)(H)

    srry voor de verpeste ruimte(A)


    -

    ik vind opzich wel goed, want dan mag ik namelijk ook blijven slapen als het op een zaterdag of zondag is, =]]

    myn gegevens

    Michelle Broxterman
    Ridderkerk,Rotterdam- NL
    15 jaar


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Naam. Esmaye Ekel.
    Woonplaats. Haarlem, NEDERLAND.
    Leeftijd. 11.


    -

    NAAM EN ACHTERNAAM: Hannelore Breugelmans
    straatnaam: zoerledorp
    gemeente: westerlo
    stad: antwerpen
    land: belgië
    LEEFTIJD: 12 bijna 13


    x Hannie(K)

    Julie Stroobants
    Goirle, Nederland
    14


    rules don't stop me

    Madena Shareef
    Schiedam, Nederland
    12


    ok