• nou.. ik heb dus myn BF Lauren.. en ik zag haar dus nooit meer maar se is dus zondag langs geweest. ik blij,zij blij,wij blij...
    en opeens bedacht ik me dat ik me wel heel erg raar voel als ik bij der ben... alsof ik verliefd ben... en nou is het zo : lauren die is zo'n iemand die mij altijd kust enz. en dan voel ik me dus echt zo gelukkig en helemaal warm van binnen enz. maar ik wil niet verliefd op mijn BF sijn want zij heeft een vriendje ... en ze is niet Bi of wat... en ik weet niet eens of ik Bi ben en ik wil niet aandacht trekken maar ik voel me so raar de laatste tijd als ik aan der denk voel ik me helemaal warm enz... kan iemand mij helpen plz...


    We can only learn to love by loving.

    Het kan zijn dat je denkt dat je verliefd ben maar dat het toch gewoon de liefde is die je in een vriendschap hebt. Want ja noem het maar gek maar iedereen (dus iedereen die een BF heeft) is zeg maar verliefd op diegene alleen niet op DE manier verliefd als wat je verliefd ben op een jongen (natuurlijk kan een jongen ook je BF zijn maar dat is nog verwarrender xD)

    Want bekijk het is op deze manier, Je wilt totaal niet dat er wat ergs gebeurt met haar dus je voelt je heel erg (noem het maar beschermend) En als ze je een knuffel geeft als ze je ziet zeg je dat je je warm voelt. Dat is gewoon heel normaal want je bent gewoon blij haar te zien xD

    Ik heb mijn BF in juni voor het laatst gezien en ik had het toen ook warm enzo maar dat kwam gewoon door de spanning dat k haar eindelijk weer zou zien enzo xD maar k zou me er niet te druk om maken (A)


    ja precies x'D
    ik heb ook een BF dat is ook een jonge:')(en nog 2 meisjes ^^) Maar ik ben ook niet in love met hem.


    don't Worry...Be gay.

    Eyy.. :) Owkee ik ken dit probeel!!(: Meer dan de helft van mijn vrienden groep is Bi. en iemand die heeft precies het zelfde probleem als jou! Ik heb de tip gegeven; Praat met der ze en zeg hoe je je voelt en dat je het zelf ook niet zeker weet. Ze zal het vast wel begrijpen! Dan weet je in 1x of die vriendschap wel zo sterk is. En vergis je niet dat als jullie elkaar weinig zien het ook zo kan zijn dat je gewoon heel blij bent. waardoor je dat sneller denkt dat je verliefd bent.


    It’s LeviOsa, not LevioSAR.