• Wat er vandaag gebeurde op school is onvergetelijk. Het ging over mijn naam: Angéla (spreek uit als: Ansjeelaa) Ik mijn aardrijkskunde werboek stond:
    Een meisje in mijn klas is geboren in Angola
    Ik zei in het begin van de les:
    Meneer! Dit is discriminatie, ik heet Angéla en hun zeggen Angola.
    En bij elke zin moest iemand die voorlezen. En jahoor. Ik moet toevallig die zin voorlezen. Weet je wat hij zegt?
    Oke Angela. (ZONDER STREEPJE!) Lees jij even die zin voor Angela? Doe maar Angela. Kom op Angela, lees die zin gewoon.
    Ik lag helemaal dubbel en ik zei:
    Angéla, Angéla, Angéla en jahoor, oké meneer.
    En steeds als ik wou beginnen begon hij weer. Ik keek ff zijn kant op en zag dat hij met zijn hoofd een stukje boven het bureau hing, een grote glimlach op zijn gezicht had en schuddende schouders. Ik dacht:
    Krijg nou wat! Een leraar die de slappe lach heeft?
    En nu heet ik op school Angola blijkbaar xD Ik vindt het niet erg. Zolang Billelikker weg blijft.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Whahaha x]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ohmygod x'D.. een leraar met de slappe lag!
    Dat is zeldsaam!!


    xRianne


    -

    De jongens gingen,, vadag,, stoeien met onze ak Leraar :D Hij verloor het aleen een betje heel erg:P En hij vond mij Dom,, omdat ik Overal Vragen op ging stellen tijdens een Film van de 1ste Weerled oorlog,, En blijkbaar waren dat helle domme vragenn,, en toen zij iemand dat ik een Aap was,, die in,, (Vaage Dierentuin naam) Hoorde,, en tone vroeg ik wat dat was ( Die dierentuin naam ) En toen lag mijn Leraar ook dubbel van het laggen,, en Was ik weer eens blond,, terwel ik nu niet meer blond ben,, wantik hem mijn haartjes geverft >.0
    En ja,, ik praat weer eens onzin :D


    Dunno ><

    omg :O kunnen docenten lachen ?? omg !! die van ons zijn zoo sjagie ¬¬ of ze laggen... en dan is het zo stom omdat ze zichzelf dan leuk vinden ¬¬
    maar ik heb wel ooit een docent wiskunde mee gemaakt die door een tafel zakte en mee lachte dats zeldzaam bij ons... mjaa xD moet hij eig maar je naam gewoon uitpsreken xD ik heet kimberley en dan schrijven ze het verkeerd ofzow en dan doe ik niets en dna worden ze pisseg en dan pas zeg ik ja maar dat ben ik niet... want je schrijfth et niet zow xD

    mjaa dats nou ook niet eg boeiend volges mij xD


    A Noble was Born in Chaos