• zie titel
    ikke TO


    We're all dancing to the same sad song.

    Oowjah TO ook nog&Godsdienst&Biologie& Geschiedenis.
    Nederlands is nog leuk bij ons^^

    ALLES!!! maar als ik moest kiezen!! GYM!!..wil je mijn reden weten?? het is een strafkamp!! je mag daar haast niks. je moet elke les van hem rennen!! als je een regel overtreed mag hele klas 45 min rennen. zijn cijfertelling klopt ook nog eens niet!! je moet douche anders heb je een punt aftrek. sorry hoor maar ik heb nu echt haat aan gym. ik liep elke keer al te zeiken in 1ste en 2de. nou ik wil die tijden liever terug!!

    Bij ons is Gym en echt marteling en waarom? We moeten 6 keer zo'n hele atheletiekpieste rondlopen in 12 minuten! ZONDER te stappen en voor mij, met een slechte conditie is dat erg moeiljk, dan mogen we ook nog eens een ganz dreef door rennen ook weer ZONDER te stoppen e dan gaan we binnenkortnog een de piep-test doen en dát is pas een ware marteling!

    Oeh dan kies ik zeker voor Frans en Natuurkunde!


    Cómo no te voy a querer..

    Ik heb geen vak wat ik niet haat :P
    Nee, NS Haat ik voor em leven,, allen de leraar, is zo Vet mesen!! en ik vond vorig jaar BV wel leuk,, maar nu ook niet meer,, omdat ik de Pik op me lerares heb,, en zij 10x zo erg op mij>.0


    Dunno ><

    TO !!

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Okee, hier komen ze xd: Geschiedenis, Biologie, Nask en Gym. Alhoewel, we hebben voor Geschiedenis wel een hele toffe leraar, dus dat maakt het al een beetje goed. Hij zegt gewoon dingen voor met een toets, heb je alsnog een 8 ofzo xd.
    Xxx. (ll')


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Gym en Economie >.< Hatelijke vakken

    van mij mag de school affikken dat roep ik nu ls sind groep 3 en helaas nog steets niet gebeurt.. alleen alles aan school is kut.


    Some angels have no wings.

    Engels. Die leraar suckt. =l


    Mew <3

    Fysica en soms Wiskunde. Hangt der vanaf wat we doen op die moment :)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Even blond doen hoor^^ Maar wat is TO?xD


    Music is the new sex

    AARDRIJSKUNDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    Ga ik altijd mijn AK boeken op de grond smijten & Atlas keihard op de tafel pleuren (A)


    I live for the applause, you will die for it.

    Engels

    en Gymvan de doce die ik nu heb!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    TO
    Frans
    Wiskunde
    LO

    haatdinges !


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]