• zie titel
    ikke TO


    We're all dancing to the same sad song.

    Nederlands: elke les is het wel raak. Die leraar mag ons niet en hij is nota bene onze mentor.


    No growth of the heart is ever a waste

    Even blond doen hoor^^ Maar wat is TO?xD

    techniek


    We're all dancing to the same sad song.

    alles echt alles


    Gilles (ll)

    ik heb frans kunnen laaten vallen dus ik zou zeggen...


    nederlands:S (komt vooral door de leerares:P

    Aardrijkskunde en Geschiedenis

    Voor AK hebben we een vrouw met kikkerogen, een grijs vogelnest op d'r kop en te veel make-up en ze is superstreng en voor GS hebben we een leraar die non-stop door blijft ratelen, dus ja dan heb ik gewoon moeite om niet in slaap te vallen, want hij blijft maar doorratelen dus ja dan denk ik van nou houd nu je bek maar ff m'n hersens hebben al genoeg van je geklep.


    a figment of your imagination

    Gym en Levo!! Haat aan!!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Bij ons is Gym en echt marteling en waarom? We moeten 6 keer zo'n hele atheletiekpieste rondlopen in 12 minuten! ZONDER te stappen en voor mij, met een slechte conditie is dat erg moeiljk, dan mogen we ook nog eens een ganz dreef door rennen ook weer ZONDER te stoppen e dan gaan we binnenkortnog een de piep-test doen en dát is pas een ware marteling!


    ja ik heb precies hetzelfde. vrijdag 6 rondjes in 12 min. de meisjes moesten in 8 min 30 rondjes rennen voor een 6. heeft iemand dat gehaalt? NEE.

    Gym !!

    Haat xD

    Wiskunde (A)


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Maatschappijleer


    Fight for you're love, cause it worth it

    FRANS natuurlijk!!
    wie zal het boeie dat je frans spreekt -.-'
    frans stinkt xD

    Frans, Frans, Frans, Frans, Frans... Oja! en Frans... Hate it!!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Gym, geschiedenis, nederlands


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    FRANS FRANS FRANS .. FRANKRIJK MOET UITGEROEIT WORDEN !! VOOR ALTIJD AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.. IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHH


    Because Nobody Love's

    aardrijkskunde:|