• Nouja ik had toch een hekel aan m'n klas?xD nou ik heb vandaag een gevecht gehad met een meisje,omdat ze tegen 3 vriendinnen uit mijn klas zei dat ze verneukt waren.Dus oh my god ik heb dat kind even lekker voor d'r smoel geramt(A) maar ik lieft sommige meisjes uit mijn klas toch wel x] en donderdag schoolfeest (: het thema is black&white met een beetje kleur,dus wij gaan een zwarte skinny aan doen met een wit shirtje en zwart/witte schoenen en dan gaan we van die hippe brilletjes op doen in dezelfde kleur als onze riemen ;3 dus de foto's volgen wel in mijn fb vrijdag ofzeu(A)

    Maar even geen gelul meer,maar een vraagje;

    Hoe bevalt het jullie op school?


    Lalalalalalalala.

    mm, school is opzich wel okay. =)

    Heel gezellige klas, dat wel =)


    i need you like a heart needs a beat.

    OOooww!!
    ik wil mijn oude klas terug!
    we waren vet close met elkaar, maar we waren "te druk" en werden we dus opgesplitst! het slaat helemaal nergens.. stomme mensen :@(A)

    best een leuke klas


    You are so god damn Sexy <3

    (...)

    xD ik wil bij jou in de klas n_n


    mag vn mij hoor x3
    ik heb vndaag met myn huppelhoofdjes gevoetbald en toen gingen se met sin allen Ademnood singe x3 egt so geinig


    We can only learn to love by loving.

    Jaa, behalve dan een bepaalde persoon ><
    Maar voor de rest :Y)

    Ik ga lekker ook naar Londen :Y) xD

    Kan beter,maar heb wel 1BF

    Het is best wel leuk,
    maar alle mensen zijn 2 jaar jonger dan mij 14 dus.
    en ik ga waarschijlijk op schoolreis naar italië of Turkije^^
    maar mijn klas is wel heel gezellig, maar alle lerearen zitten te zeuren dat we de ergste klas ever zijn. en we hebben al 3 uur gepraat dat we zo slecht zijn en zo blabla
    maar iedereen gaat toch vrolijk doorxD


    I go wherever you will go..

    gaat wel.
    zit nu voor 't 2e jaar bij dezelfde klas. het 1e jaar zat ik bij een paar vriendinnen waar ik nu gelukkig niet meer bij zit. maarja, ik besteed meer aandacht aan mn schoolwerk dan aan mijn irritante klasgenoten : )
    btw, ik heb nu betere vriendinnen dan eerst.


    I recycle my thoughts.

    Wyss !!
    Super xD
    Zot xD
    ERG ! xD

    Ons Leerkrachten Wordn gewoon Mishandeld Door Ons :P

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)