• De stelling van vandaag luidt:
    Abortus zou verplicht moeten zijn voor zwangere tieners

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Nah, eens én oneens. Oneens omdat ikzelf echt tegen abortus ben, maar zeker eens omdat er tieners van 14 zijn die een kind krijgen. Een kind met een kind? Het kind heeft een goede opvoeding nodig.


    -

    oneens, je kan nooit iemand verbieden om abortus te plegen vind ik,, misschien omdat ik er zelf ook best wel tegen ben omdat je eigenlijk iemand van het leven beroofd ofzo (vind ik),


    Nvt

    Mee eens en oneens.
    Mee eens omdat de tiener zelf nog een heel leven voor zich heeft, en dan haar leven verpest en dat van haar kind, omdat die een goede en stabiele moeder nodig heeft.
    Mee oneens omdat ik vind dat ze dat zelf moeten beslissen. Het is je eigen leven, dus je doet er mee wat je wilt.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oneens
    Vooral voor de emotionele gevolgen ervan. Veel meisjes gaan dat niet aankunnen. Daarbij, wie gaat dat betalen? De overheid natuurlijk, maar eigenlijk doen we het zelf, yeeh, betalen voor instortende tieners en babymoord. Nee dankje. En er is zelfs een kans dat het hun enigste kans was op een kindje. Dat ze daarna geen kind meer kunnen krijgen. Nou dan voel je je ook genaaid hoor.


    Your make-up is terrible

    Oneens. Laat ze dat lekker zelf bepalen (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    TeddyMurder schreef:
    Oneens
    Vooral voor de emotionele gevolgen ervan. Veel meisjes gaan dat niet aankunnen. Daarbij, wie gaat dat betalen? De overheid natuurlijk, maar eigenlijk doen we het zelf, yeeh, betalen voor instortende tieners en babymoord. Nee dankje. En er is zelfs een kans dat het hun enigste kans was op een kindje. Dat ze daarna geen kind meer kunnen krijgen. Nou dan voel je je ook genaaid hoor.


    Agree, en je moet zelf kunnen beslissen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Fictional schreef:
    Oneens. Laat ze dat lekker zelf bepalen (:


    I need you like a heart needs a beat

    Oneens, het is tenslotten jou keuze maar ik vind wel dat er minder weerstand tegen abortus moet komen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    oneens stel ze zijn verkracht nog foktopter ! ze moeten gewoon zelf beslissen

    TeddyMurder schreef:
    Oneens
    Vooral voor de emotionele gevolgen ervan. Veel meisjes gaan dat niet aankunnen. Daarbij, wie gaat dat betalen? De overheid natuurlijk, maar eigenlijk doen we het zelf, yeeh, betalen voor instortende tieners en babymoord. Nee dankje. En er is zelfs een kans dat het hun enigste kans was op een kindje. Dat ze daarna geen kind meer kunnen krijgen. Nou dan voel je je ook genaaid hoor.


    We can only learn to love by loving.

    Oneens.
    Sommige tieners zijn al aan een kindje toe en anderen willen het echt niet.
    Laat ze daarom zelf bepalen.


    hoi, jij bent leuk.

    oneens. Je kan niemand verplicht hun kind te laten wegnemen. Dat is een keuze dat je zelf moet maken.

    oneens, je kunt gewoonweg niemand verplichten z'n kind weg te laten halen. het zou misschien wel slim zijn om het aan te raden..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee, je moet het nog altijd zelf weten, vind ik. Heel vaak is het toch een bewuste keuze, en dan moeten ze daar ook maar de nadelen van inzien.

    Mee eens. Wat moet een tiener nou met een kind. Als die tieren bijvoorbeeld 15 is, kan ze dat toch allemaal niet aan? En als je tien jaar verder bent is dat kind tien en die tiener van toen 25. Dat is wel erg jong. Het zou verplicht moeten zijn voor mensen onder de 18 jaar!xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.