• Nog een weekje en dan heb ook ik eindelijk vakantie en dus meer dan genoeg tijd om alle verhalen die ik al volg bij te lezen en nieuwe verhalen te gaan volgen.
    Dus dump hier je stories! Ik zal overal een kijkje proberen te nemen, maar beloof niet dat ik gelijk overal een abonnement op neem.

    Wat ik lees:
    - HP (het liefste Draco Malfoy, maar andere verhalen zijn ook goed).
    - Onbekende verhalen, zowel fantasie als niet-fantasie.
    - Als je denkt dat jou verhaal, dat niet over HP of onbekende mensen gaat, zo goed is dat ik het wel móét lezen mag je het hier ook plaatsen, zolang het maar een goede verhaallijn bevat.
    - Merlin. Als iemand nu met zo'n story aan komt zetten die ik nog niet ken spring ik echt een gat in de lucht van geluk :)

    Wat ik niet lees:
    - Bromance verhalen
    - Verhalen die half nederlands, half engels geschreven zijn

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 9:15 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Link (:


    Some Dreams Do Come True
    When all your hope seems to fade away
    When all your dreams seem to disappear
    When your heart hurts and you can't stop it
    When The only one you trust is her
    but then she shows you her other side
    and every piece of you starts crying
    When all your hope is gone
    When you're about to give up
    You will find light in the darkness

    Because Some dreams do come true


    Op toneel wordt er een voorstelling gespeeld. Dit is een who done it stuk, waarbij de hoofdpersoon overlijdt. Alles gaat helemaal goed, totdat de hoofdpersoon niet meer opstaat na de laatste voorstelling. Is hij dood? En wie zou ervoor hebben gezorgd? Waarmee is het gebeurd? Een mysterie die nooit opgelost kan worden. Of toch wel?
    Ook worstelt Angel met een groot probleem. Ze is verliefd. Maar niet zomaar verliefd. Verliefd op een meisje. Angel moet hier mee om leren gaan maar dit lijkt lastiger dan gedacht..


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Hmpf, ik heb bij mijn One-Liners enkele one-shots die jou mss bekoren (;


    Like a phoenix rising from the ashes

    I just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, af) en het vervolg I just killed myself. Het zijn Nederlandse thrillers met onbekende personen, wat romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Ze vlucht voor zijn familie, de politie, haar ouders, maar vooral voor zichzelf. Hetgeen dat haar tot die gruwelijke daad heeft gedreven, zit nog altijd in haar...


    I just killed myself speelt zich af na de gebeurtenissen uit I just killed my boyfriend. Twee personen vluchten in het holst van de nacht naar het station om aan de politie te ontsnappen. Al heel snel blijkt echter dat de politie niet degene is voor wie ze bang moeten zijn. De echte vijand is veel dichterbij.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 0:02 ]

    Bijna alles wat ik heb geschreven is Harry Potter of onbekende personen, dus ik heb een hele waslijst voor je. :'D

    Dancing in the Moonlight is een verhaal met onbekende personen, waaraan ik de komende tijd nog regelmatig zal kunnen updaten omdat ik al een groot stuk vooruit heb geschreven.

    We are all prisoners is een HP fanfic met Draco Malfoy.

    Heart of Gold is een Percy Weasley/Oliver Wood story.

    I'm from where the Magic is gaat over Albus Potter.

    Dat zijn echter alleen een paar van mijn lopende stories. Er staan er nog veel meer in mijn Schrijvers ID. ^^

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 0:55 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    It Isn't Over Yet / The Girl That Hated The Mockingjay
    Het verhaal gaat over de geplande Hunger Games nu het capitool verslagen is. Er worden nu 24 kinderen uit het Capitool gekozen. Het verhaal gaat over Drew en Katniss.

    Almost Fantasy Dat is een fantasie verhaal waar ik ooit mee begonnen ben en verder meegegaan ben. Het gaat over Evana, een centaur.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 12:14 ]


    Tijd voor koffie.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    Wil je ook Twilight verhalen? Want ik heb een soort vervolg op Breaking Dawn II, over als Renesmee niet vrijgelaten zou zijn. Hij is gister begonnen (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Meet Valleria "Vallia" Presscott,
    Een zestien jarig meisje. Toen ze klein was, kreeg ze verhalen te horen die meestal wel fascinerend waren voor de kleine mensen, eerst geloof je erin en als je groot wordt, ben je het vergeten en is het maar een verhaal om iemand mee te vermaken.
    Toch gelooft Vallia op haar zestien jarige leeftijd nog altijd in die verhalen.
    Hoewel iedereen beweerd dat die verhalen echt niet kloppen, spoort het Vallia alleen maar meer aan om bewijzen te vinden dat de verhalen wel degelijk kloppen en dat er een hele andere wereld zich schuil houdt achter de wereld zoals wij die kennen.
    Laat je meevoeren door de gebeurtenissen en avonturen die Vallia meemaakt en ontdek.... Dat niets is was het lijkt.


    Proloog :)

    Klik op het plaatje voor de link naar de story toe. (: Ik hoop dat iemand dit wat vindt (:


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    http://www.quizlet.nl/stories/86552/veranderingen/
    onbekende personen verhaal (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    True colors - Glee


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    I'm the girl you're looking for


    “One of the most scariest thing in life,is when you come to the realization that the only thing that can save you is...yourself.''

    'Why are you acting so strange?' His arms around me felt save. My throat seemed constricted.
    'I...I have to break up.' His arms fell at his side.
    'You have to do what?! Why?' He sounded angry, but still he was sweet and soft. My throat seemed to be squeezed. I took a deep breath and said: 'Because I'm the girl you're looking for. And you have to kill me.'
    •Nederlands geschreven
    •Onbekende personen
    •Actie


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to

    Stalking ft. Louis Tomlinson

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 13:44 ]


    He like girls how eat carrots!

    Truestars42 schreef:
    Hey,
    Mischien is mijn story iets voor jou!
    Stalking ft. Louis Tomlinson



    Louis heeft 3 jaar een relatie gehad met Noa maar ze ging vreemd met Jack. Louis maakte het een half jaar geleden uit. Ze had niemand meer alleen Jack. Maar hij maakt het drie weken na Louis ook uit. Nu is ze alleen in haar huis. Louis kan er niet tegen en een half jaar later begint hij met haar te stalken. Haar eerste echte liefde maakt van haar leven een werkelijke hel.

    Xxx Romy


    He like girls how eat carrots!


    This is not a dream


    ~
    Cut not the wings of your dreams,
    for they are the heartbeat and the freedom of your soul.



    Fantasieverhaal, met twilightwolven.
    Veel leesplezier!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy


    (klik op het plaatje voor de link)

    Rávvenire heeft die ene dag een wezen gecreëerd. Een wezen dat langzamerhand evolueerde tot een mens, een mens met gevoelens en gedachten dat zich met een glimlach settelde in de wereld die zijn hoofd was. Ze vergezelde hem overal en zijn eenzaamheid verdween als sneeuw voor de zon met haar onzichtbare hand in de zijne. Maar ze begint overbodig te worden. Ze wordt te sterk; wil weg. Hij weet dat hij haar moet vermoorden.

    Naryára heeft nooit het gevoel gehad dat ze oud zal worden. Er is iets, een soort kleine, tikkende klok in haar binnenste, dat haar weerhoudt van keuzes maken, van léven. Drie jaar geleden is er iets gebeurd; een scheur kwam in de façade die haar wereld is. Het lijkt wel alsof dingen niet meer kloppen; de lucht trilt, de rivieren kolken, haar bloedt kookt en haar hart bonst. Niemand die het begrijpt, behalve degene aan wie ze gezworen had nooit meer iets te vertellen.


    we waren twee vonken die een groot vuur hadden
    kunnen worden als we elkaar niet hadden afgestoten,
    maar nu is ons zaad verschroeid en groeit er in het
    land des onheils niets meer, net als in de lucht

    ze hielden ons gevangen en terwijl onze handen
    aan elkaar verbonden werden, voor altijd, raakten onze
    harten elkaar en draaiden ze zich onmiddelijk weer weg,
    verder, sneller, maar ze konden nergens heen
    de bergen waren te hoog

    in ieder geval heb je iemand, dat is wat ze zeiden,
    wat heb je liever: altijd samen of gevoelens voor een
    vreemdeling, en het had hen vreemd in de oren geklonken
    mocht ik voor dat laatste antwoord hebben gekozen

    ik haat je en de haat doet me leven, maar tegelijkertijd
    verziek ik mijn luchtwegen, mijn adem vertroebelt, de
    zucht van mijn lippen haat je maar ik zou huilen als je
    zou verdwijnen (ook al ben je er eigenlijk al niet meer)
    de bergen blijven te hoog

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 21:17 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.