• Hoy,

    ik wou eens vragen of jullie misschien een tip hebben.
    want ik ben echt ongelooflijk jaloers op gwn élk meisje waarmee mijn vriendje omgaat. want nu gaat hij om met een vriendin van mij. En ze smsen elke dag best veel. En ze spreken af, zonder het aan mij te vragen (ik ga wel mee hoor, dat is het niet, het was met mij erbij) en hij zette op msn bij ons gesprek cams af om bij haar videogesprek te doen.
    en ik weet dat ik me eigenlijk geen zorgen moet maken omdat mijn vriendin zelf een vriendje heeft, maar toch zie ik bijna groen van jaloezie.
    en ik ben normaal genoeg om het niet te laten merken, behalve dat ik misschien een beetje kortaf doe.

    maar ik vind het gewoon zo lastig.
    Is het normaal ?
    en, hoe kan ik het wat wegkrijgen?

    -geen ervaring-


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Dat is heel normaal, ik zou zwaar beledigd zijn als mijn vriend de cam uitdeed voor wie dat ook.
    Ik weet niet hoe je het wegkrijgt eigelijk, ik denk niet dat het kan.


    Your make-up is terrible

    ze zeggen toch dat jaloezie een teken is van liefde (: ik zou me er geen zorgen over maken als je je vriendje echt vertrouwt! maar anders spreek je er hem eens over aan (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Adored schreef:
    -geen ervaring-


    Hope goes lost but never dies.

    Assassin schreef:
    Dat is heel normaal, ik zou zwaar beledigd zijn als mijn vriend de cam uitdeed voor wie dat ook.
    Ik weet niet hoe je het wegkrijgt eigelijk, ik denk niet dat het kan.


    Ik was ook zwaar beledigd, en ik denk dat hij dat goed door had, want hij was rap trug met zn cams.

    Ben zelf ook redelijk jaloers, mijn ex was dat ook zooo erg dat ik er gek van werd want hij liet het TE duidelijk merken. Je moet erover praten, zeggen dat jij het niet prettig vind dat ie knuffelt met andere meisjes bijv. dat zei me ex ook tegen mij, en toen ging het al stuk beter.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Adored schreef:
    -geen ervaring-

    Diffuse schreef:
    (...)

    Ik was ook zwaar beledigd, en ik denk dat hij dat goed door had, want hij was rap trug met zn cams.


    Haha, das dan wel mooi, da wilt hij jou toch liever tevreden stellen dan haar. Ik zou hem er wel over aanspreken, gewoon vragen waarom, niet meteen iets verbieden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, das dan wel mooi, da wilt hij jou toch liever tevreden stellen dan haar. Ik zou hem er wel over aanspreken, gewoon vragen waarom, niet meteen iets verbieden.


    Bedoel je vragen waarom hij zoveel met haar omgaat?

    Diffuse schreef:
    (...)

    Bedoel je vragen waarom hij zoveel met haar omgaat?


    Nee, waarom ze afspreken zonder het jou te vertellen, of hij haar af en toe liever ziet dan jou door dat gedoe met de cams enzo.
    Of gewoon heel subtiel vragen of hij haar al mist, omdat hij haar al -geenideehoelang- niet gezien heeft, niet mee gesmst heeft en niet mee heeft gecamt.
    Haha, eigenlijk moet je niet naar ij luisteren want ik ben daar zo gemeen in.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, waarom ze afspreken zonder het jou te vertellen, of hij haar af en toe liever ziet dan jou door dat gedoe met de cams enzo.
    Of gewoon heel subtiel vragen of hij haar al mist, omdat hij haar al -geenideehoelang- niet gezien heeft, niet mee gesmst heeft en niet mee heeft gecamt.
    Haha, eigenlijk moet je niet naar ij luisteren want ik ben daar zo gemeen in.


    Nou, maar hij kan haar alleen zien wanneer hij bij mij is, aangezien ze in mijn dorp woont en hij wel best ver woont, dus hij spreekt nu ineens met der af, samen met mij, voor wat rond te gaan hangen, maar allez jah, ik had liever gehad dat hij het eerst met mij besproken had, omdat ik van de dokter eigenlijk nog niet buiten mag. En het is vandaag de eerste keer dat ze cammen, omdat hij me haar msn-adres vroeg, en smsen doen ze ook sinds dat ik weer veel met der omga.

    Nou, ik ben ook gemeen in die dingen, dus ik luister lekker wel :')

    Diffuse schreef:
    (...)

    Nou, maar hij kan haar alleen zien wanneer hij bij mij is, aangezien ze in mijn dorp woont en hij wel best ver woont, dus hij spreekt nu ineens met der af, samen met mij, voor wat rond te gaan hangen, maar allez jah, ik had liever gehad dat hij het eerst met mij besproken had, omdat ik van de dokter eigenlijk nog niet buiten mag. En het is vandaag de eerste keer dat ze cammen, omdat hij me haar msn-adres vroeg, en smsen doen ze ook sinds dat ik weer veel met der omga.

    Nou, ik ben ook gemeen in die dingen, dus ik luister lekker wel :')



    Hahah, okay dan. Dan had je eigenlijk moeten zeggen: Wat is nou belangrijker, mijn gezondheid of dat je gewoon iemand die niet zo belangrijk is ziet?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Hahah, okay dan. Dan had je eigenlijk moeten zeggen: Wat is nou belangrijker, mijn gezondheid of dat je gewoon iemand die niet zo belangrijk is ziet?


    Nouja, ik vraag me ook gewoon af, wat ik ga doen als hij dus zondag als we met haar buiten zijn fzo, wat ik ga doen als hij zich anders gedraagt dan hoe hij normaal tegen me doet..

    Diffuse schreef:
    (...)

    Nouja, ik vraag me ook gewoon af, wat ik ga doen als hij dus zondag als we met haar buiten zijn fzo, wat ik ga doen als hij zich anders gedraagt dan hoe hij normaal tegen me doet..


    Dan moet je het gewoon recht in zijn face zeggen, waar je vriendin bij is. Iets in de trant van: Waarom sloof je je zo uit, normaal doe je helemaal niet zo.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan moet je het gewoon recht in zijn face zeggen, waar je vriendin bij is. Iets in de trant van: Waarom sloof je je zo uit, normaal doe je helemaal niet zo.


    Nou, ik ga dat nooit durven, zo goed ken ik mezelf wel..