• Joyce is Miss Duitsland & Renee Miss Nederland. Voor de buitenwereld moeten de twee meiden doen alsof ze elkaar niet uit kunnen staan. Maar in het privé leven zijn de twee meiden dikke vriendinnen. Voor de pers gedragen ze zich als echte Miss. Maar thuis lopen ze het liefst in een trainings broek eten chips dragen geen make-up en luisteren harde muziek. Ze houden van de band tokio hotel. Maar dit mogen ze niet laten blijken. De meiden lopen op een dag een mode show samen. Voor de pers moeten ze hun vriendschap kosten wat het kost verbergen net als hun liefde voor tokio hotel maar achter de schermen niet. Maar dan blijkt het dat Tokio Hote aan wezig is. De meiden willen zeggen tegen hun hoeveel ze wel niet van Tokio Hotel houden maar dat kunnen ze niet. Ook willen ze zeggen dat ze vriendinnen zijn van elkaar. Ze hebben er genoeg van en besluiten alles bekend te maken. Ook worden het geen huppelkutjes meer en veranderen ze totaal!<3

    TITEL: Miss Holland and Miss Germany are still best-friends whit a secret like :3

    Dat is dus mijn idee mijn vragen:
    Is het orgineel?
    Titel leuk?
    Zou je hem maken?
    Verder nog wat?

    xox <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.


    Is het orgineel?
    JAAAAA

    Titel? zou ik niet weten sgaaat sry

    Zou je hem maken? tuurlijk

    Verder nog wat? deel je rollies uit?


    Gilles (ll)


    Is het orgineel?
    JAAAAA

    Titel? zou ik niet weten sgaaat sry

    Zou je hem maken? tuurlijk

    Verder nog wat? deel je rollies uit?

    Misschien ik denk dat ik die verloot onder mijn quiz zelf ofzo anders komen er veel ruzies enzo <3
    Maar indieder geval de gene die de winnende titel verzint krijgt een rol XD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Misschien ik denk dat ik die verloot onder mijn quiz zelf ofzo anders komen er veel ruzies enzo <3
    Maar indieder geval de gene die de winnende titel verzint krijgt een rol XD

    hoe bedoel je ?
    wie een titel zegt krijgt een rol?


    Gilles (ll)

    ik heb je titel veranderd <3!


    i need you like a heart needs a beat.

    Is het orgineel? JAHAAA!

    Titel? Ik denk voor jouw!

    Zou je hem maken? Adôh

    Verder nog wat? 2 Dinge. Ik wil een rol & De Quiz waar jij in meespeelt van mij is er (A)

    ik heb je titel veranderd <3!

    Dankje!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zal het uitleggen mensen ik zoek een titel en wie de beste titel noemt ofzo. Dus de titel die ik uiteindelijk neem voor de quiz heeft sowieso een rol of de twee beste XD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hide My Love&Friendship Only For My Job!

    Als ik nog iets weet zet ik het hier maar ik ben kinda inspiloos...

    Haha geeft niks ><


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Miss Holland and Miss Germany are still best-friends whit a secret like :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De pers wil dat wij elkaar haten, maar willen wij dat wel?
    We keep our secrets for the paparazi


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Like Miss Holland&Germany Are BFF'S

    [sorry ik weet niets]

    Geeft niks ik denk dat ik wat heb [á]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Is het orgineel? JA HELEMAAL

    Titel? sorry weet t ff niks x]

    Zou je hem maken? Echt wel

    Verder nog wat? nope

    XXXXX


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Thanks ;D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.