• Hellooo.
    Ik was vandaag echt extreem met mijn woorden.
    Het begon al voordat school begonnen was.
    Ik stond op de speelplaats met wat vriendinnen te praten, één ervan zaagde heel de tijd dat ze strever genoemd werd bij de lessen gym. Ze heeft die lessen namenlijk met de Grieks-Latijntjes. En in ons jaar zijn dat dus totally nerds. Die kindjes kunnen dan ook niets van sport. Het interesseerde me totaal niet, dus antwoordde ik: 'Niet interessant. Dat die papzakjes niets van sport kunnen is hun stomme nerdzaakje.' Was ik even vergeten dat er zo'n nerdje naast me stond.
    Toen zei Amber 'Waw, Jolien. Jij bent goed uitgeslapen'. En dat was dus waar. 'Ja, ik ben vandaag eens op tijd opgestaan. Ik heb gewoon zelfs gegeten, in tegenstelling tot dat anorexiakind daar.' Daarbij kwam nog eens dat ik héél subtiel naar het kind wees dat eigenlijk voor mijn neus stond.
    Ook zei ik heel de dag door midden in gesprekken 'Hoi, ik ben Jolien.' En dan trok ik er nog zo'n mongolenhoofd bij ook.
    Tijdens Nederlands verveelde ik me dan weer zo hard, dat ik besloot te communiceren met Laura, die aan de andere kant van de klas zit. Ik haalde mijn cursusblok tevoorscheen en schreef er 'Laura moe?' op, ze zat heel de tijd te geeuwen, om het vervolgens omhoog te houden zodat ze het kon zien. Plots was het stil in de klas en keek iedereen me aan. En nog steeds zat ik mijn cursusblok als een mongool omhoog te houden. Mevrouw Wortel keek me kwaad aan. 'Jolien, wat wordt er verwacht van jou?' 'Opletten?' Kuch. 'En wat ben jij aan het doen?' 'Communiceren met Laura, haar gegeeuw is interessanter.'
    En zo bleef ik maar gaan. ><

    Gi-j nemp ow 'n biertje, gi-j maak ow niet druk. Was dr dan mooier dan dat?
    't Wier potverredomme wel es tied dat 't Carnaval wier, of niet?


    Bored.

    Geniaal =D

    Gi-j nemp ow 'n biertje, gi-j maak ow niet druk. Was dr dan mooier dan dat?
    't Wier potverredomme wel es tied dat 't Carnaval wier, of niet?

    Dat accent.
    Geweldig. :'D

    Ik heb het tegenover gestelde =)
    'Wie is Marcel?' Marcel, iemand die ik al 3 jaar ken staat voor me.
    'Ik ben op 5 maart jarig, zij op 8.' 'oh dus jullie schelen 4 dagen?'
    Ik zit niet op te letten: 'hup weg die spullen.' 'ja maar... mn legoblokje!' Ik wist ff niets en mn gum lijkt op een legoblokje vandaar xD
    volgens mij zijn we tegenpolen van elkaar. Ik wil de zuidpool zijn. =]


    BAM!

    (...)
    Dat accent.
    Geweldig. :'D

    Wacht, ik zal je het refrein even geven;

    Carnaval, oh Carnaval.
    Wat mot ik toch met ow?
    Gi-j maak mien arm.
    Gi-j maak mien zat.
    Moar toch hol ik van ow.
    'k Hol gin cent meer euver.
    Aswoensdag hek pien in den kop.
    Moar zonder Carnaval, geleuf mien moar,
    Ging ik beslis kapot.


    Bored.

    Waaaaaaaaaaah.
    Dat vind ik dus echt van die Julla acties. Ik zei op de open avond tegen mijn (heel erg enge) leraar Grieks dat hij angstaanjagend was.
    En ik had hem vandaag het eerste uur(huil)
    Hij was echt vet niet aardig tegen mij(huil)


    rules don't stop me

    Waaaaaaaaaaah.
    Dat vind ik dus echt van die Julla acties. Ik zei op de open avond tegen mijn (heel erg enge) leraar Grieks dat hij angstaanjagend was.
    En ik had hem vandaag het eerste uur(huil)
    Hij was echt vet niet aardig tegen mij(huil)

    Dat heel erg enge herken ik in mijn Griekse leraar.
    Ik had hem het 4e uur vandaag en ik was weer eens de lul ö
    Sinds ik hem na deed toen ie uit het kamertje kwam springen als een soort super man en riep ga de klas maar in terwijl ie daar stond in zijn vel ornaje shirt. En toen deed ik hem na maar ik riep inplaats van ga maar de klas is vanwege zijn oranje shirt. Lang leve de koningin en sindsdien is ie niet meer zo aardig n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hah, geweldig x'D


    Listen to what we're not saying..

    (...)
    Dat heel erg enge herken ik in mijn Griekse leraar.
    Ik had hem het 4e uur vandaag en ik was weer eens de lul ö
    Sinds ik hem na deed toen ie uit het kamertje kwam springen als een soort super man en riep ga de klas maar in terwijl ie daar stond in zijn vel ornaje shirt. En toen deed ik hem na maar ik riep inplaats van ga maar de klas is vanwege zijn oranje shirt. Lang leve de koningin en sindsdien is ie niet meer zo aardig n_n


    Maar die van jou probeert tenminste nog grappig te doen (huil). Die van mij kijkt me de hele dag chagrijnig aan, en probeert me op alle kleine dingen aan te pakken. Als ik een zin van het vertalen niet snap, mag ik me gaan melden en moet ik in de mediatheek een opstel gaan maken van twee kantjes waarom ik op het gymnasium zit, of ik het überhaupt wel aankan, en waarom ik zo dom ben.
    En mijn leraar Latijn denkt dat hij stoer is, en roept de hele tijd tegen de klas "Stelletje knuppels! Wat is dit voor gepiemel?" Maar eigenlijk is het een oude pedofiel van over de 80(huil)


    rules don't stop me

    (...)

    Maar die van jou probeert tenminste nog grappig te doen (huil). Die van mij kijkt me de hele dag chagrijnig aan, en probeert me op alle kleine dingen aan te pakken. Als ik een zin van het vertalen niet snap, mag ik me gaan melden en moet ik in de mediatheek een opstel gaan maken van twee kantjes waarom ik op het gymnasium zit, of ik het überhaupt wel aankan, en waarom ik zo dom ben.
    En mijn leraar Latijn denkt dat hij stoer is, en roept de hele tijd tegen de klas "Stelletje knuppels! Wat is dit voor gepiemel?" Maar eigenlijk is het een oude pedofiel van over de 80(huil)

    Awh :'(
    Latijn en Griekse leraren zijn gewoon stom en eng :'( Maar wat die van jou zegt is best lachwekkend eigenlijk n_n Maar wat ie doet is niet lief. En ik kan het Gymnasium zeker niet aan want ik snap de helft niet ofzo xd'dus hij moet niet tegen jou zeuren!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    hahah xD

    mevrouw wortel :'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    xD
    had je wel in de gaten wat je zei?


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    xD
    had je wel in de gaten wat je zei?

    Nee, totaaaal niet. :'D

    Waaaaaaaaaaah.
    Dat vind ik dus echt van die Julla acties. Ik zei op de open avond tegen mijn (heel erg enge) leraar Grieks dat hij angstaanjagend was.
    En ik had hem vandaag het eerste uur(huil)
    Hij was echt vet niet aardig tegen mij(huil)

    En dàt is dan weer een Jolla actie. :Y)

    Jepz, ik ken het helemaal ^^
    Soms zit ik iets te vertelle & komt er zo n mooierd voorbij en praat ik gewoon verder, tot ik door heb dat er niets zinnigs uit mn mond komt
    & gewoon 2 woorden tegelijk uitspreke & iets raars zeggen
    of van die domme-blondjes-opmerkingen zoals : Engeland, ligt dat niet in Amerika? & die dinge x)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California