• Oke, ik kan dus heel moeilijk over mijn gevoelens praten, ik ben een binnenvetter, maar ik wou dit gewoon even kwijt, want ik zit er echt mee.

    We hadden vandaag dus sportdag op school, en ik ben niet zo goed in sport, en dat weet ik ook gewoon. Maar de jongen die ik leuk vind (R.) die zei dus steeds; Als we met 6 personen moeten spelen moeten Lexi (ik) en H. (ander meisje) maar niet meedoen, die zijn zo slecht. Ik zat hier heel erg mee, want ik weet dat ik niet goed kan sporten, gewoon omdat ik dik ben. Ja, ik ben dik. Maar toen daarna hadden we een spel en daar moesten er 5 meedoen, en ik deed dus niet mee. Terwijl ik dat wel heel graag wou. Maar nee dus, ik mocht niet. Maar toen keek ik dus op R. zijn telefoon, want daar mocht ik op. En toen zag ik dat hij mij zo had genoemd in zijn contacten: Leksxie Dikzak. Dit deed me echt heel veel pijn, gewoon omdat ik wel weet dat ik dik ben, en ik ben hier vroeger ook mee gepest. Hij hoeft dit niet te herhalen, weetje. Maar toen had ik dus een notitie op zijn telefoon geschreven, met dat het me echt brak enzo. En nu heeft hij dat dus aan de hele klas laten lezen. Het ergste is nog dat ik hem leuk vind/vond. Ik wil het heel graag weer goedmaken, maar hoe?

    Oja, er stond in die notitie ook dat ik 'm leuk vind/vond, en nu weet de hele klas dat dus. Kutzooi.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Dat wat KangDaesung zegt. En als jij dat meisje bent op je profielfoto, weet ik niet wat ik vanaf nu dik moet vinden ._.;
    Maar ja, ik heb "bamboestokjes" als benen, beetje ondergewicht etc. en krijg daar af en toe ook dingen over naar me geroepen, maar op de een of andere manier wordt er verwacht dat dunne mensen vaak automatisch goed te zijn in sport. Ik ben bar slecht in sport D: Altijd als ik in een team zit met ~*~die ene jongen~*~ en ik maak een foutje (wat wel regelmatig gebeurt), voel ik me altijd heeeel slecht, want die jongens zijn altijd zo fanatiek en goed in sport. En dan als een van de laatsten gekozen worden enzo :\ Dus ik weet wat je bedoelt. Jammergenoeg is dat niet echt iets waar iets aan gedaan kan worden :c

    Over wat ie in z'n telefoon had. Slaan, en hard |:
    Misschien was het niet zo handig om die notitie te maken, maar als je het zei op een manier als "en ik vond je nog leuk ook ://////" snap ik op zich dat je hebt verteld dat je hem leuk vond.
    En wat een verschrikkelijke douchebag dat ie dat aan de hele klas laat zien.

    Cousinzoned schreef:
    Da's dan kut voor je.

    That's not nice :c

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 22:53 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Luhan schreef:
    Dat wat KangDaesung zegt. En als jij dat meisje bent op je profielfoto, weet ik niet wat ik vanaf nu dik moet vinden ._.;
    Maar ja, ik heb "bamboestokjes" als benen, beetje ondergewicht etc. en krijg daar af en toe ook dingen over naar me geroepen, maar op de een of andere manier wordt er verwacht dat dunne mensen vaak automatisch goed te zijn in sport. Ik ben bar slecht in sport D: Altijd als ik in een team zit met ~*~die ene jongen~*~ en ik maak een foutje (wat wel regelmatig gebeurt), voel ik me altijd heeeel slecht, want die jongens zijn altijd zo fanatiek en goed in sport. En dan als een van de laatsten gekozen worden enzo :\ Dus ik weet wat je bedoelt. Jammergenoeg is dat niet echt iets waar iets aan gedaan kan worden :c

    Over wat ie in z'n telefoon had. Slaan, en hard |:
    Misschien was het niet zo handig om die notitie te maken, maar als je het zei op een manier als "en ik vond je nog leuk ook ://////" snap ik op zich dat je hebt verteld dat je hem leuk vond.
    En wat een verschrikkelijke douchebag dat ie dat aan de hele klas laat zien.

    (...)
    That's not nice :c


    But, het is de waarheid. Ze is twaalf, get over it.

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    But, het is de waarheid. Ze is twaalf, get over it.


    Dan nog is het hard om het op zo'n manier te zeggen. Ik neem aan dat jij het ook niet zou waarderen als ze zo zouden doen als jij een topic met een probleem zou hebben. Just sayin'


    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    (...)

    Dan nog is het hard om het op zo'n manier te zeggen. Ik neem aan dat jij het ook niet zou waarderen als ze zo zouden doen als jij een topic met een probleem zou hebben. Just sayin'

    Noh, dat heb ik ook gehad in een topic, maar idgaf

    Cousinzoned schreef:
    (...)
    Noh, dat heb ik ook gehad in een topic, maar idgaf


    Oké


    26 - 02 - '16

    MMM dit is een kut situatie! Ik zou met hem gaan praten of je mentor/leraar inschakelen. Wat een stomme klas heb jij zeg trouwens, jou dik noemen is echt laag van ze..
    Heel offtopic maar ik heb ook een keer een valentijnskaart geschreven naar een jongen die ik leuk vond en toen moest hij het voorlezen voor de klas. Ik schaamde me kapot btw maar het waaide binnen een week over dus ik zou je niet te druk maken denk ik?..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Volgens mij moet jij het niet goedmaken, maar hij moet dat doen. Hij is juist diegene die je loopt te pesten, gewoon om je uiterlijk. Misschien is het beter als je je gewoon bezig houdt met je vrienden, en misschien is het ook beter dat je even uit die jongen zijn buurt probeert te blijven. Zo zullen je gevoelens vanzelf weggaan en kan je je richten op een andere jongen, die je niet pest & die jou juist behandelt.


    Birds born in a cage think flying is an illness.