• De 19-jarige ster verscheen in Londen twee uur te laat op het podium en schold een fotograaf uit. Zijn management grijpt nu in en probeert zijn divagedrag af te straffen door Biebers wagenpark in te perken. Het management hoopt hiermee de reputatieschade voor het idool te beperken, meldt de Daily Star.

    ''Het ligt voor de hand dat Justin zijn flitsende sportwagens moet inleveren, waaronder zijn chromen Fisker Karma en de witte Ferrari. Het werkt gewoon niet dat zo'n jonge jongen in auto's rondrijdt die een kwart miljoen dollar kosten'', zegt een bron uit de omgeving van de zanger.

    Bieber, die maandagavond optrad in de Portugese stad Lissabon, is niet blij met de sanctie. ''Maar hij heeft het nodig om hem met beide voeten terug op aarde te komen. Hij heeft te horen gekregen dat hij zijn sportieve auto's moet verkopen zodra hij terugkomt in Los Angeles''.


    Net zoals Britney Spears, gaat hij de verkeerde kant op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Geef die auto's maar aan een goed doel: mij :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Gaat goed met hem de laatste tijd :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat hij twee uur te laat op het podium aankomt vind ik niet kunnen, maar dat management zijn auto's inneemt vind ik ook weer een beetje overdreven. :') Hij is negentien en mag zelf beslissen of hij zijn geld aan auto's uitgeeft of niet. Het is zijn verdiende geld.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Dat hij twee uur te laat op het podium aankomt vind ik niet kunnen, maar dat management zijn auto's inneemt vind ik ook weer een beetje overdreven. :') Hij is negentien en mag zelf beslissen of hij zijn geld aan auto's uitgeeft of niet. Het is zijn verdiende geld.


    Twee uur te laat door gamen met zijn vrienden, vind ik ook niet kunnen. Ook is hij kwaad De Melkweg uitgegaan, vanwege dat ze daar geen tafel hadden voor hem. Een fotograaf uitgescholden en behoorlijk wat souvenirs gekocht. Justin is een coffeeshop in gegaan en heeft wéér één joint gerookt. En waarschijnlijk allemaal door Lil Za en Lil Twist. Maar goed, het is zijn leven.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik vond hem toch al niks maar goed, als hij zijn reputatie zo nodig omlaag wilt gooien moet hij ook opdraaien voor de gevolgen.


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    xD LOL


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik zou permanent stoppen met zingen(cat) Niemand komt aan mijn auto (Als ik er eentje had)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik moest lachen om de titel, maar mijn lach verdween al snel. Ik vind het best zielig voor hem, eigenlijk. Altijd als ik in de bus zit, lees ik de Spits en er staat vrijwel altijd wel iets negatiefs over hem in. Het gaat gewoonweg bergafwaarts met hem en dat is zonde.


    Chaos is a ladder.

    hm, cocaine is te jaren 80. Wat voor drugs zou hij dan gebruiken? heroine? dat is nu in toch? samen met alcohol natuurlijk


    quidquid excusatio prandium pro

    Huilen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Praelectio schreef:
    Dat hij twee uur te laat op het podium aankomt vind ik niet kunnen, maar dat management zijn auto's inneemt vind ik ook weer een beetje overdreven. :') Hij is negentien en mag zelf beslissen of hij zijn geld aan auto's uitgeeft of niet. Het is zijn verdiende geld.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 16:28 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Jammer dat-ie zo ten onder moet gaan.


    Searching heavens for another earth

    Wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten. (: Met andere woorden; ik vind dat hij het wel verdiend heeft en dat hij gewoon voor de gevolgen moet opdraaien.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Heel eerlijk, vind je het gek dat hij geïrriteerd raakt? Ik zou 100 x erger zijn dan hem.
    En zijn auto's moeten verkopen, nou ten eerste werkt hij er voor en ten tweede krijgt hij sowieso niet veel kans om er in te rijden dus ik vind het bullshit..


    Believe in yourself.

    Sidestap schreef:
    (...)

    Twee uur te laat door gamen met zijn vrienden, vind ik ook niet kunnen. Ook is hij kwaad De Melkweg uitgegaan, vanwege dat ze daar geen tafel hadden voor hem. Een fotograaf uitgescholden en behoorlijk wat souvenirs gekocht. Justin is een coffeeshop in gegaan en heeft wéér één joint gerookt. En waarschijnlijk allemaal door Lil Za en Lil Twist. Maar goed, het is zijn leven.

    Wauw één joint... Ik snap niet dat mensen daar moeilijk over doen. Als het een dood normale jongen had geweest (dus niet wereldberoemd) had niemand het erg gevonden. Ik bedoel, ik ken geen enkele jongen die nog nooit een joint heeft gerook, ook al was het alleen maar om het een keer te proberen.


    Believe in yourself.