• Ik ging naar het toilet (welke boodschap mag je zelf raden) en er hing nog welgeteld 1 velletje wc-papier aan het rolletje. Maar dat lag er meer op, alsof iemand door had dat de wc-rol op was en het laatste velletje er weer opgelegd heeft zodat die geen nieuwe rol zou moeten opsteken.
    En toen dacht ik, 'God, zus, wat ben je vals.' En toen kwam ik tot de conclusie dat mijn zus er niet is. (cat)
    Hatelijk als er nog een velletje hangt.

    Oja, er viel een wc rol op mijn kop toen ik een nieuwe rol wou opsteken.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 1:21 ]

    Dat is zo irritant, mensen beschuldigen mij er altijd van terwijl ik juist degene ben die ALTIJD een nieuwe rol op moet hangen (cat)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bedankt hoor. Bij één velletje zou ik dat niet doen, maar als de rol te veel afdraait, durf ik het opnieuw oprollen of erop leggen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    jaimyhoi schreef:
    Dat is zo irritant, mensen beschuldigen mij er altijd van terwijl ik juist degene ben die ALTIJD een nieuwe rol op moet hangen (cat)

    Ik heb dat bij de koffiemachine. Als ik eens koffie of thee drink, moet ik altijd het water bijvullen;

    Ik ging naar de wc en er was helemaal geen wc papier meer te bekennen xD Das nog erger hoor :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mn pa raakt daar echt gefrustreerd door serieus.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat heet 'kijken voordat je moet kakken'. Wijsheid, maatje.


    Wijsheid.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    *wilde en ja dat is best kut xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heb ik altijd voor. Hetzelfde met melk of zo waar nog 1 scheutje in is.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    jaimyhoi schreef:
    Dat is zo irritant, mensen beschuldigen mij er altijd van terwijl ik juist degene ben die ALTIJD een nieuwe rol op moet hangen (cat)
    same here :'p


    Shoganai i ne~

    Halissa schreef:
    Heb ik altijd voor. Hetzelfde met melk of zo waar nog 1 scheutje in is.
    Bij mijn vriend is het nog erger. Ik kan daar nooit een lekker fris melkje drinken, want we steken er dan in de frigo, halen de koffiedrinker het uit en laten ze het gewoon lekker buiten de frigo staan. Hatelijk? --'
    Of ik koop een heel pak water als ik daar ben, want ze hebben dat nooit en als ik dan terug kom is heel die pak op. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    LOL, i hate that shit, too, maar meestal is het mijn eigen schuld nog ook. :')


    You are beautiful, you are love.

    jaimyhoi schreef:
    Dat is zo irritant, mensen beschuldigen mij er altijd van terwijl ik juist degene ben die ALTIJD een nieuwe rol op moet hangen (cat)

    Sounds familiar


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gelukkig gaat iedereen bij ons altijd in de badkamer en staat er in d ekast die er tegenover staat altijd wc-papier. _O_

    Errin schreef:
    (...)Bij mijn vriend is het nog erger. Ik kan daar nooit een lekker fris melkje drinken, want we steken er dan in de frigo, halen de koffiedrinker het uit en laten ze het gewoon lekker buiten de frigo staan. Hatelijk? --'
    Of ik koop een heel pak water als ik daar ben, want ze hebben dat nooit en als ik dan terug kom is heel die pak op. --'


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bij ons hoeft degene die de rol opmaakt, geen nieuwe te pakken. Dat moet de volgende doen en dat levert vaak hilarische situaties op (:


    Take risks and conquer your fears.