• met een prachtig, maar veel te wit, doek voor me en de drang om iets te schilderen. Maar wat.
    Iemand een idee?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Een paard, hond, kat? Of schilder een filmster of iets na? x)

    Bloem? Fruit? Portret?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Een kasteel
    Een auto
    Een artiest
    Een dier
    Een kamer
    Een voorwerp
    Een knuffelbeest
    Etenswaren


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    de nacht

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 22:47 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Een elf? a.


    Life is a beautiful struggle

    Zet een nummer op met een duidelijk verhaal en probeer dat op een creatieve manier te verbeelden zónder toevlucht te nemen tot het letterlijk verbeelden van het in het nummer beschreven verhaal


    Don't run away this time and die like a man.

    Ik heb altijd al eens een kooi willen schilderen, met een open deurtje en een vogeltje dat er net uit vliegt. Op de bodem van de kooi ligt een roos :3

    Geen idee waar ik dat idee vandaan heb, maar het spreekt me aan.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Colt45 schreef:
    Zet een nummer op met een duidelijk verhaal en probeer dat op een creatieve manier te verbeelden zónder toevlucht te nemen tot het letterlijk verbeelden van het in het nummer beschreven verhaal

    Dat is eigenlijk een best goed idee, ik ben nu net toch naar The Wall aan t luisteren, daar kan ik wel wat mee.
    Dank je


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Favo artist?
    Zet het helemaal vol met quotes?


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ga verven met je ogen dicht ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered