• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic


    El Diablo.

    Jessica
    Ik glimlach terug en blijf aan de voordeur staan. Ik sta in het deurgat zodat ik binnen en buiten in de gaten kan houden.
    "Neem jij alles wat je nodig hebt, ik houd hier alles wel in de gaten... en trouwens... Hoe oud is Max nu?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik verveel me.
    :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Ik verveel me.
    :c

    {ah ja, als je wilt kan jij ook iets voorhebben, dat Jessica je moet komen helpen xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Wie wilt met Jayson praten?]

    quin98 schreef:
    [Wie wilt met Jayson praten?]

    Sam! :"D *verveeld zich nog steeds*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Een idee! Sam en Jayson kunnen misschien praten, dan verveelt Aragog zicht niet meer en heeft quin98 ook iets te doen ;)


    Sorry verveel me ook een beetje dus bemoei ik me even xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oke,Jayson loopt op straat dus je kan hem gewoon tegen komen :)]

    Sam
    Ik snoof toen de tweeling wegliep. Losers.
    Ik stak een tweede sigaret op, en liep naar buiten. De zon scheen helder, en er was bijna geen briesje wind te bekennen.
    Genietend van het zonnetje liep ik verder, maar doordat ik mijn blik op de grond had gevestigd botste ik tegen iemand op. Ik deinsde automatisch achteruit, en keek op. ''Sorry.'' mompelde ik.

    [Ze botste tegen Jayson aan, dus :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jayson
    'Kan je niet uitkijken'zei ik en zag toen dat het iemand uit mijn klas was. 'Ow' mompelde ik. Ik wou niet gelijk al ruzie in mijn klas dat deed ik wel met de andere leerlingen.

    Sam
    Ik rolde met mijn ogen. ''We zijn weer lekker vriendelijk vandaag.'' snauwde ik, en nam een trekje.
    Toen hij daar nog steeds stond, bood ik hem een sigaretje aan. ''Moet je?'' vroeg ik hem, en blies het rook uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jayson
    Ik grinnikte even en knikte. 'Heel vrolijk'zeg ik sarcastisch. 'Logisch toch na zo'n geweldige school!'zeg ik lachend en neem daarna een sigaretje aan. Ik stak hem aan en nam een trekje.

    Sam
    Ik lachte even. ''Verschrikkelijk dit.'' stemde ik in, en keek een beetje rond. ''Jayson was het toch?'' vroeg ik hem voor de zekerheid, aangezien ik geen ster was in namen onthouden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jayson
    'Ja, en jij was toch..'ik dacht even na en wist het toen weer. 'Sam'zeg ik en hoop dat ik het het goed was. Nee,namen onthouden was ik niet echt goed in.

    Sam
    Ik grinnikte. ''Klopt.'' Ik ging op een bankje zitten, een tweetal meter verderop, en keek naar de onbewolkte lucht. Mijn mobiel maakte een geluid, wat betekende dat ik werd gebeld. Fronsend viste ik mijn mobiel uit mijn zak. 'Jack' stond op het schermpje, en met een norse uitdrukking drukte ik hem weg. Bijna direct erna ontving ik een sms'je, en ik wist zonder te kijken al dat hij boos was. Ik was dóód.
    Voordat Jayson er naar zou vragen, stopte ik mijn mobiel weer weg en glimlachte naar hem. Een neppe lach opzetten; daar was ik in de loop van de jaren aardig goed in geworden.
    Ik nam nog een trekje van mijn sigaret.

    [Ter informatie; Jack is haar pooier. Ik had het al eerder in het topic gemeld, maar ik weet niet of je het had meegekregen ^-^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macy

    'Hij is acht.' Ik loop mijn kamer in, pak een tas en prop alles er vlug in. Ik werp een blik op de papieren en grits ze van tafel. Ik vouw ze op en leg ze boven op. Nu Max zijn spullen. Ik gooi mijn tas in de kamer en loop door naar Max zijn kamer. Vlug prop ik zijn kleding in tassen en loop dan weer terug naar Jessica. 'We kunnen,' glimlach ik. Ik doe de deur op slot en loop naar de auto.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne