• Sinds ik een hele vakantie de tijd heb om me te vervelen heb ik besloten om die tijd op te vullen met het maken van trailers/filmpjes. Als je er één nodig hebt, hoef je enkel onderstaand lijstje in te vullen en dan maak ik 'm zo snel mogelijk! (:
    ________________________________________


    Titel: Niet verplicht natuurlijk.
    +Lettertype: Ik kan geen lettertypes downloaden, dus met dit bedoel ik enkel een beschrijving. Vb: sierlijk, arial, blokkig, etc.
    Beschrijving van de story/rpg/iets anders: Niet voor in de trailer, maar dat maakt het maken van je aanvraag gemakkelijker voor mij.
    Extra tekst in de trailer: Niet verplicht.
    +Lettertype: Ik kan geen lettertypes downloaden, dus met dit bedoel ik enkel een beschrijving. Vb: sierlijk, arial, blokkig, etc.
    Audiofragmenten: Niet verplicht.
    Vermelding van username: Niet verplicht.
    Achtergrondmuziek: Dit kan ook gesproken zijn. Ik heb graag dat je je eigen achtergrondmuziek zoekt OF een uitgebreide beschrijving van hoe je de muziek wilt.
    +NOTE: Trailers duren rond de 2 minuten. De muziek dus best ook.
    Videofragmenten: Gelieve zoveel mogelijk zelf te zoeken. Ik kan er eventueel zelf een aantal zoeken.
    +NOTE: Als je wilt dat ik zelf de videofragmenten zoek, dan heb ik graag dat je een beschrijving heeft van je personages -zo weet ik veel filmpjes met blonde meisjes- of een acteur/actrice of zanger(es).
    +NOTE: Voor een mooiere trailer: zorg ervoor dat al je videofragmenten HD zijn, er geen watermerk opstaat en dat ze hetzelfde formaat hebben.
    Kleur: Zwart/wit, kleur, sepia.
    Verdere wensen:

    ________________________________________


    Wachtlijst:
    1. Disneyy - The Orphan.

    ________________________________________


    Reeds gemaakt:
    1. Guinness - Do not judge a book by its cover
    2. Tolstoy - Outlaws
    3. Chrysaor - The shadow of the sea
                      - The shadow of the sea versie 2
    4. Snowqeeun - Abigail
                            - Abigail versie 2
                            - Abigail versie 3

    ________________________________________


    Voorbeeld 1:


    Voorbeeld 2:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 19:59 ]


    kindness is never a burden.

    Mijn topics. Ik ga je reclameren.

    Niet reclameerun, maar reclaamurun.

    Reclame maken dus.


    help

    Fullmetal schreef:
    Mijn topics. Ik ga je reclameren.

    Niet reclameerun, maar reclaamurun.

    Reclame maken dus.


    You're crazy.


    kindness is never a burden.

    Titel:
    Do not judge a book by its cover

    Cover:




    Het is het jaar 1647 wanneer het land word geregeerd door een harteloze koning. Zijn enige interesse is geld en macht en een man van zijn positie weet daar flink gebruik van te maken. Het land is nauwelijks leefbaar, hoewel de akkers en landerijen nog prima vruchtbaar zijn. Nee, deze man heeft een strak regime en dwingt de mensen hoge bedragen te betalen, boeren moeten namelijk een groot deel van de oogst afstaan aan de koning. Wanneer er niet wordt voldaan aan deze regels, of als er een opstand volgt, worden de mensen hard onderdrukt. Openbare executies op de meest verschrikkelijke manieren en hoge straffen zijn aan de orde van elk mens die wat lager in de stand leeft.
    De straten zijn bezaaid met orde bewakers van deze man en lijken alles in de gaten te hebben. Uit angst zijn er nauwelijks mensen die tegen dit regime in durven te gaan.

    Een kleine groep rebellen, bestaande uit vogelvrij verklaarde mensen en vrijwilligers die hun leven willen wijden aan een vrijheid in dit land proberen een stokje te steken tegen het regime van deze man. Hun eerste plan: Het ontvoeren van de dochter van de koning. Haar geregelde huwelijk nadert en wanneer dit voltrokken zou worden, zou de situatie van het land verslechteren. Het is nu of nooit.

    Extra tekst in de trailer: Niet verplicht.
    Sierlijk

    Vermelding van username: Niet verplicht.
    Guinness en barker

    Achtergrondmuziek: Dit kan ook gesproken zijn. Ik heb graag dat je je eigen achtergrondmuziek zoekt OF een uitgebreide beschrijving van hoe je de muziek wilt.
    iets in deze trant maar mag ook wel wat meer pit hebben
    +NOTE: Trailers duren rond de 2 minuten. De muziek dus best ook.
    Videofragmenten: Gelieve zoveel mogelijk zelf te zoeken. Ik kan er eventueel zelf een aantal zoeken.
    Hier ben ik echt een ramp in maar ik ga a.s.a.p helpen zoeken
    http://www.youtube.com/watch?v=SmfPtEWejs8
    http://www.youtube.com/watch?v=n75PgMSxAOw
    http://www.youtube.com/watch?v=zjwBNUXCA-M
    +NOTE: Als je wilt dat ik zelf de videofragmenten zoek, dan heb ik graag dat je een beschrijving heeft van je personages -zo weet ik veel filmpjes met blonde meisjes- of een acteur/actrice of zanger(es).



    +NOTE: Voor een mooiere trailer: zorg ervoor dat al je videofragmenten HD zijn, er geen watermerk opstaat en dat ze hetzelfde formaat hebben.
    Kleur: Zwart/wit, kleur, sepia.
    Het liefst in normale kleuren.
    Verdere wensen:
    Middeleeuwse setting, bij personages mogen ridders en ook agressieve dorpelingen zijn.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 0:01 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Bedankt voor je aanvraag. Ik kijk morgen wat ik voor je kan doen. ^-^


    kindness is never a burden.

    I TOLD YOU I WOULD RECLAMEREN.

    Wat


    help

    Nostradamus schreef:
    Bedankt voor je aanvraag. Ik kijk morgen wat ik voor je kan doen. ^-^
    top!

    Fullmetal schreef:
    I TOLD YOU I WOULD RECLAMEREN.

    Wat

    vast maar ik vond dit topic zelf xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)
    vast maar ik vond dit topic zelf xD


    That's why there's the wat. :'D


    help

    Titel: Outlaws
    +Lettertype: Iets tussen sierlijk en times new roman (een beetje klassiek dus)
    Beschrijving van de story/rpg/iets anders: Maellis wordt over een aantal maand achttien. Zeggen dat ze die dagen ongeduldig aftelt zou een understatement zijn. Haar broertje is overleden in een auto ongeval en haar ouders doen niets anders meer dan ruzie maken. De dagen worden steeds langer en steeds moeilijker, ze wordt wakker met het geluid van ruzie en gaat er mee slapen. Tot ze op een ochtend het huis uitvlucht en Dale ontmoet. Dale die knap en mysterieus is, die veel te oud is voor haar en die duidelijk iets verzwijgt. Maar wat maakt het nog uit, volgend jaar is ze hier toch weg.
    Extra tekst in de trailer: Onder de titel of gewoon waar je het passend vindt "No one is too old for fairy tales"
    +Lettertype: Hetzelfde als de titel
    Audiofragmenten: Kies maar. (:
    Vermelding van username: Als je er SJ.Clarice op zou wil zetten, zou ik dat ten zeerste appreciëren.
    Achtergrondmuziek: goh, dat hangt af van de beelden die je zou gebruiken. Anders zet je er gewoon geen onder en doe ik dat zelf wel. Ik denk dat ik wel nog genoeg tijd heb om zelf wat muziek onder de trailer te zetten, het is voor de beelden zoeken en bij elkaar zetten dat het tijdsgebrek op speelt.
    Videofragmenten: Deze playlist bevat de vier video's waar je de fragmenten zelf uit kan kiezen.
    +NOTE: Voor een mooiere trailer: zorg ervoor dat al je videofragmenten HD zijn, er geen watermerk opstaat en dat ze hetzelfde formaat hebben.
    Kleur: Zwart/wit
    Verdere wensen: geen tekst tussendoor alsjeblieft, voor de rest ben je volledig vrij.

    Note; jij bent niet de enige die gaat proberen en ik ga zelf toch ook een poging wagen dus ik kan je niet garanderen dat ik je trailer ook echt zal gebruiken.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 2:52 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    @Guinness: Is het oké als ik wat tekst invoeg uit je beschrijving of heb je dat liever niet? En ik denk dat deze muziek beter bij je trailer past. Als je liever Spirits of the Wild hebt, zal ik dat doen. (:


    kindness is never a burden.

    Nostradamus schreef:
    @Guinness: Is het oké als ik wat tekst invoeg uit je beschrijving of heb je dat liever niet? En ik denk dat deze muziek beter bij je trailer past. Als je liever Spirits of the Wild hebt, zal ik dat doen. (:
    dat is goed ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    Titel:
    Do not judge a book by its cover

    Cover:

    Het is het jaar 1647 wanneer het land word geregeerd door een harteloze koning. Zijn enige interesse is geld en macht en een man van zijn positie weet daar flink gebruik van te maken. Het land is nauwelijks leefbaar, hoewel de akkers en landerijen nog prima vruchtbaar zijn. Nee, deze man heeft een strak regime en dwingt de mensen hoge bedragen te betalen, boeren moeten namelijk een groot deel van de oogst afstaan aan de koning. Wanneer er niet wordt voldaan aan deze regels, of als er een opstand volgt, worden de mensen hard onderdrukt. Openbare executies op de meest verschrikkelijke manieren en hoge straffen zijn aan de orde van elk mens die wat lager in de stand leeft.
    De straten zijn bezaaid met orde bewakers van deze man en lijken alles in de gaten te hebben. Uit angst zijn er nauwelijks mensen die tegen dit regime in durven te gaan.

    Een kleine groep rebellen, bestaande uit vogelvrij verklaarde mensen en vrijwilligers die hun leven willen wijden aan een vrijheid in dit land proberen een stokje te steken tegen het regime van deze man. Hun eerste plan: Het ontvoeren van de dochter van de koning. Haar geregelde huwelijk nadert en wanneer dit voltrokken zou worden, zou de situatie van het land verslechteren. Het is nu of nooit.

    Extra tekst in de trailer: Niet verplicht.
    Sierlijk

    Vermelding van username: Niet verplicht.
    Guinness en barker

    Achtergrondmuziek: Dit kan ook gesproken zijn. Ik heb graag dat je je eigen achtergrondmuziek zoekt OF een uitgebreide beschrijving van hoe je de muziek wilt.
    iets in deze trant maar mag ook wel wat meer pit hebben
    +NOTE: Trailers duren rond de 2 minuten. De muziek dus best ook.
    Videofragmenten: Gelieve zoveel mogelijk zelf te zoeken. Ik kan er eventueel zelf een aantal zoeken.
    Hier ben ik echt een ramp in maar ik ga a.s.a.p helpen zoeken
    http://www.youtube.com/watch?v=SmfPtEWejs8
    http://www.youtube.com/watch?v=n75PgMSxAOw
    http://www.youtube.com/watch?v=zjwBNUXCA-M
    +NOTE: Als je wilt dat ik zelf de videofragmenten zoek, dan heb ik graag dat je een beschrijving heeft van je personages -zo weet ik veel filmpjes met blonde meisjes- of een acteur/actrice of zanger(es).

    +NOTE: Voor een mooiere trailer: zorg ervoor dat al je videofragmenten HD zijn, er geen watermerk opstaat en dat ze hetzelfde formaat hebben.
    Kleur: Zwart/wit, kleur, sepia.
    Het liefst in normale kleuren.
    Verdere wensen:
    Middeleeuwse setting, bij personages mogen ridders en ook agressieve dorpelingen zijn.



    Voilà! Hopelijk vind je het wat. (:

    Klikje

    Ik kan je trailer altijd nog een beetje aanpassen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 15:05 ]


    kindness is never a burden.

    Nostradamus schreef:
    (...)


    Voilà! Hopelijk vind je het wat. (:

    Klikje

    Ik kan je trailer altijd nog een beetje aanpassen.
    i love it! dankjewel!! wauw!

    http://www.quizlet.nl/stories/129679/do-not-judge-a-book-by-its-cover/
    Ik heb je naam eronder vermeld ^^ dankjewel voor het maken van zo'n geweldige trailer!

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 15:22 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Told ya you have talent, Leensel. :3


    help

    Guinness schreef:
    (...)i love it! dankjewel!! wauw!

    http://www.quizlet.nl/stories/129679/do-not-judge-a-book-by-its-cover/
    Ik heb je naam eronder vermeld ^^ dankjewel voor het maken van zo'n geweldige trailer!


    Oh dat hoefde niet hoor. ^-^
    Jij bedankt voor het aanvragen (;


    kindness is never a burden.

    Fullmetal schreef:
    Told ya you have talent, Leensel. :3


    I don't. Ik vind het gewoon leeeuuuk (:


    kindness is never a burden.