• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic


    El Diablo.

    Macy

    Ik kijk naar de disussie, maar lachen deed ik niet. Daar mocht ik Jessica te veel voor. Ze Had me onderdak gegeven, dus ik had geen recht om zo te doen. Dat hadden we allemaal niet. Ik wilde ook niet de brave zijn, dus hield ik mijn mond maar. Prima tussen weg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    "Het spijt me, meid, maar daar ben ik niet te soft voor. Wat is het? XTC? Heb wel al eens iets ergers genomen... Heb je al heroïne geprobeerd? Zou ik afblijven, het is enorm verslavend. Voor je het weet ben je een junkie die alleen nog maar leeft voor zijn shots."
    Plots was deze klas niet zo grappig meer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Daniël

    'En wat weet jij daarvan?' Vroeg ik haar uitdagend, ik kon er totaal niet tegen als iemand zo deed, als iemand ging dreigen dreigde ik terug, waarom bemoeide ze zich hiermee?


    Don't be like the rest of them, darling

    Jessica
    "Veel, heel veel. Man, ik ben ook jong geweest." brom ik en kruis mijn armen beschermend voor mijn lichaam.
    "En ik heb veel meegemaakt."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ik fronste. ''Goh, ik heb wel meer gebruikt dan XTC en Heroïne, lieverd. Geloof me.'' siste ik. Wat wist zij daar nou van?
    Drugs en alcohol waren mijn geneesmiddel toen ik in het bordeel zat. Het was er verschrikkelijk, en dit was mijn enigste hulpmiddel.
    ''Dus ga hier nu niet zielig doen, we hebben állemáál veel meegemaakt. Niet alleen jij.'' snauwde ik er nog achteraan.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 11:21 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jessica
    "Goed, stop!"
    Ik steek mijn handen in de lucht.
    "Het is hier niet de bedoeling dat we zo zitten ruzie maken en ik weet dat jullie veel hebben meegemaakt, het is de enige reden dat ik hier zit."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Na een tijdje was ik toch maar naar school gekomen, 'sup' riep ik door de klas en plofte ergens achter neer.
    Toen pas zag ik de discussie, en grijnzend keek ik ernaar..


    El Diablo.

    Jayson
    Ik luisterde wat en legde mijn benen over de tafel. Ik bemoeide me niet echt met de soort ruzie en keek alleen wat grijnzend toe.

    Sam
    ''Dan doe je je werk niet echt goed.'' snauwde ik, en pakte mijn mobiel. Die smsjes waren te verleidelijk om niet te lezen.
    Ze kwamen allemaal op het zelfde neer;
    Wanneer kom je terug?
    en
    mijn geduld raakt op.
    Eerlijk gezegt maakte hij me bang, maar ik besloot er niet op te reageren en verwijderde ze stuk voor stuk.
    Niks gebeurd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Lol, die jongens zijn ook allemaal het zelfde hè :'D Haha.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Topic O4


    El Diablo.

    Macy

    Nu was ik er wel een beetje klaar mee. Niet dat ik aan Jessica haar kant stond, maar Sam vond zichzelf wel een beetje te zielig. Ik pakte mijn tas en stond op. 'Veel plezier met jullie discussie. Ik ga mijn tijd nuttig gebruiken.' op mijn gemak liep ik de klas uit. Ik was er helemaal klaar mee!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniël

    Ik werd hier gewoon moe van, als ze het niet wouw waarom liet ze ons dan niet gewoon gaan?. 'Goed, laat ons gewoon gaan. Probleem opgelost' Mompelde ik waarna ik Nathan naast me in het italiaans: 'Mi sto stancando di' Mompelde

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 11:28 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jessica
    "Rot toch op!" roep ik geïrriteerd.
    "Ik weet ondertussen wel al dat ik het slechtste ben dat je ooit is overkomen. Ga dan, maar eh! Maak dat jullie weg zijn en ga je leven nog wat verder verkloten."
    Ik stond echt op het punt van uitbarsten, maar niet van woede, maar van verdriet. Ik had echt niet veel meer nodig om terug die afgrond in te worden geduwd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Daniël

    'Gezellig' Mompelde ik waarna ik samen met Nathan opstond en het lokaal uitliep, ik had hier dus totaal geen zin in, en was dan ook niet vanplan terug te komen.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be like the rest of them, darling