• Hallo daar, ja jij die nu dit topic leest.

    Ik zoek Quizletters die een rol willen in mijn aller nieuwste quiz!


    Bill? Ik hou van je!


    Het gaat over een meisje die na een ruzie met Bill niet meer weet wat ze met zichzelf aan moet. Ze zoekt overal een oplossing om Bill zo snel mogelijk te vergeten, wat haar dus niet lukt. Ze probeert door drugs de pijn te verzachten. Ook gaat ze om met de grootste criminelen van haar stad/dorp. Als ze Bill terug ziet weet ze niet hoe ze moet reageren...


    ROLLEN


    -hoofdrol BEZET xPOKEMONKID

    -BF hoofdrol BEZET KimFootball

    -2 meisjes door wie ze aan de drugs zit

    -4 meisjes die samen met haar van alles uit halen

    -iemand die Bill probeert te overhalen weer met haar te praten BEZET xPLOPMELK


    NIEUWE ROLLEN!


    -BF Bill/Tom BEZET NouszKITTEN

    -Vriendin Tom BEZET BiLlPRinCeSs

    - vriendin Georg BEZET KiMxGeOrG

    -vriendin Gustav BEZET THxAVRIL


    INFO


    rol;

    naam;

    leeftijd;

    plaatje;

    tekstje(niet te kort liefst);


    xx (K)


    edit; DE PROLOOG IS ER AL![:


    So you think I'm a bitch? Wait till you meet my mom !

    rol;Hoofdrol^^
    naam;Raquel
    leeftijd;18
    plaatje;http://nl.tinypic.com/view.php?pic=s2v11w&s=4&tag=scene+girl&hid=25
    tekstje(niet te kort liefst);Hi Sweetypops ! De naam is Raquel en dans al 18 jaar rond op de planeet. Jup,ik ben volwassen and i love it ! Eindelijk ik dacht dat het nooit ging gebeuren. Nadat ik een mega party had gegeven ging ik meteen bezig met me rij examen. En raad eens, ik heb mijn -piep- rijbewijs al ^^ Yeah, en een auto heb ik ookal gekregen van me lieve pappie x3 Ja beetje verwent ben ik wel [á] Verder ben ik verslaafd aan ice-cream en music <3 It's in my Soul. Ook speel ik wt gitaar en...zing ik ook wel. Maar dat kan ik niet dus vertel ik het aan niemand ^^ Ik lieft het om uit tegaan met me vriendinnen, shoppen is altijd goed ;] Maar iik ga nu naar mijn babygirls. Byee


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ike,, Ike mag ike Hoofdrol!!! [A]
    rol;
    Hoofrol
    naam;
    Elle
    leeftijd;
    17
    plaatje;
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    tekstje(niet te kort liefst);
    Hoii, Hoii ik ben Elle en Huppel al 17 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet Gaan,, Spreek je
    Bye. Xx


    Dunno ><

    MAg ik dan,, Vriendin TOM [A]
    Je hebt me info al ;)


    Dunno ><

    Dankje Sgat!! (K)


    Dunno ><

    rol; BF Tom/Bill
    naam; Anouschka
    leeftijd; 17
    plaatje; http://demi-lovato.com/gallery/albums/userpics/10001/normal_ADemi-HS-1.jpg
    tekstje(niet te kort liefst);
    Haay bitches ik ben Anouschka en leef al 17 jaar op de deze aardbol hiero. Het boeit me nog steeds. Voor de rest woon ik nog bij mijn moeder, Geschieden ouder you know. Mijn hobby's zijn skaten, zwemmen, dansen en zoals de meeste meiden onder ons SHOPPEN! Ik heb angst voor alle insecten op deze aardbol, gewoon iewl. Liefde voor rock muziek, man echt wel ^^ Voor de rest ben ik vaak bij mijn vrienden, gewoon lol hebben, rond hangen. Maar lieverds ik ga weer. Bubaai «3


    ~

    vriendin Georg

    Naam; Rose

    Leeftijd; 20

    Plaatje;http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Tekstje;
    Haai

    Ik ben dus Rose.Ik ben 20 jaartjes oud.Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Rose

    (K) danke voor de rol :D

    Rol: Vriendin Gustav
    Naam: Anouk
    Leeftijd: 17
    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=80735
    Tekstje:
    Haay aapjes x] Dit wezen dat hier spreekt heet Anouk en leeft al 17 jaartjes op de planeet aarde... Ik heb bruin haar en blauwe ogen, en ik maak me meestal donker op. Ik woon bij mijn ouders, waar ik altijd ruzie mee heb omdat ze me niet accpeteren... Ook met mijn 2 broers heb ik altijd ruzie, vreselijk gewoon! Ik ben heel gek. Ik doe allemaal dingen die anderen mensen niet durven te doen... Watjes >< Mensen die mij kennen en me accepteren zien me als een vrolijk, lief, maar soms ook chagrijnig, meisje. Voor de rest hou ik van muziek luisteren, kickboxen en hardlopen. Lekker sportief ben ik wel! Maar ik ben absoluut Niet muzikaal, of slim, of knap, of wat dan ook... O, ja... nog iets... Ik heb een negatief zelfbeeld, dus dat kan nog wel eens fout gaan -_- Genoeg info over mij, ik smeer hem x] Doeggjes <3

    Big Kiss


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    vriendin Gustav! Ik ga even de info doen.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ohw laat maar.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    iemand die Bill probeert te overhalen weer met haar te praten ME WANTS^
    Info komt<3


    rol; above^^

    naam; Annelies

    leeftijd; 17

    plaatje; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=81153

    tekstje(niet te kort liefst);


    Haaii kidz<3



    Mijn naam is zoals je hier misschen al had gezien Annelies en al zo'n 17 jaar lang leef ik op deze planeet. Jaja, 17 jaartjes al ^^ Zoals je misschien al gezien hebt heb ik blonde haren en néé! Dit is all naturale dus niet gekleurd>,< Ook heb ik helderblauwe ogen en op mijn 15e heb ik aleen piercing in m'n lip laten schieten. Jaah, zelf vind ik het erg mooi maar ik zie wel elke dag mensen raar naar me kijken. Maar so what. Ik doe toch lekker wat ik wil en niet wat de andere kindjes willen nie waar? Achjah ik draag graag kleren die mijn ogen accentueren dus meestal licht blauwe dingen. Néé ik ben geen emo of scene of van die shiit! Annelies is gewoon d'r lekkere zelf en daar is ze blij om! In mijn vrije tijd doe ik aan foto's trekke, jaah deze heb ik helemaal zelf gemaakt&ook erg veel aan weggaan&shoppen metm'n vrienden! Maar ach, ik moet eigenlijk eens gaan^^.

    See you

    rol; iemand die Bill probeert te overhalen weer met haar te praten!
    naam; Alexandrà(accent naar LINKS(A))
    leeftijd; 17
    plaatje; http://xdildoxhoofdx33.hyves.nl/album/16908223/Vrienden/0cTdbEIu/fotos/360562829/0/upSI/
    tekstje(niet te kort liefst);

    Haaaaaaaaaalloo Mensjuuh!
    Ik ben dus Alexandrà! Met een accent naar LINK.. anderstend?(A) Ik ben zo'n beetje het meligste kind dat je ooit hebt meegemaakt in je hele leven x]! Ik heb zo van geen leven.. ik ben gewoon té melig om een leven te hebben.. zo melig ben ik! en levenloos.. zoals je ziet^. Ik ben opgegroeid in Amerika.. Maar toen ik 12 was ben ik verhuist! Niet het leukste om te doen.. maar het is gedaan. Thuis praat ik nogsteeds engels. Mn moeder kan ook geen andere talen.. alleen maar engels&&mijn vader is het zelfde.. alleen kan hij ook nog italiaans&&dat kan ik weer niet! Ik heb blauw/groen/grijze ogen.. echt raar! Maar iedereen vind dat juist mooi.. ze zijn raar^! Ik gebruik echt heel vaak het woordje Secxii! Owja.. ik leef al 17 jaar op deze aardkloot(A). I like it. Zoals bijna iedere chick hou ik echt van shoppen tot ik er bij neer val(letterlijk.. ik ben dus een x omgevallen omdat de tas zo zwaar was^slim hea? x]) Ik draag kleren die ik lekker vindt zitten.. en die leuk zijn natuurlijk! Je kan me best een eideltuit noemen.. I don't care! Maar ik ben gewoon mezelf.. en trek me niks vn andere aan. Ik ga maar weer eens..

    Toedewapjes xRianne


    -