• Ja ik word er dus hellemaal gestoord door ik dacht yes eindelijk een origineel idee voor een serie gevonden http://www.quizlet.nl/quiz/229473/you-and-me-1/ komt er een lid van Q in een pb van ja heel erg dom dat je mijn idee steeld ik heb precies het zelfde enzo ik word echt niet goed daarvan. en toen stuurde ik terug ja sorry maar ik wist dat tog niet en nu MOET ik hem van haar verwijderen wat vinden jullie van dit soort dingen? ik heb hem btw niet verwijdert.. maar ik vind het gewoon dom. er zijn zoveel mensen met de zelfde idee. :(

    Ik kwam er laatst ook achter dat ik het zelfde idee als redenmettom had maar ik heb het der gezegd en gevraagd of ik ermee door mocht gaan en dat mocht:D
    (ik had weer een idee dus)ik had een idee en die is ongeveer hetzelfde als die van een vriendin van mij dus ik heb het gevraagd of het mocht en het mocht van haar:D

    Daarmee moet je bij de Mods zijn.

    En een mod kan alleen zeggen van dat iemand een serie moet verwijderen ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Jaa dat heb ik ook:O ik wist dat ook niet ik had het van een duitse serie -______-


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    :((:((

    Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. Wel heb ik gezien dat er een paar mensen soms ook gaan schryven over het dochtertje van Tom, Bill, Gustav en Georg. En laatst zag ik ook nog iemand die voor het dochtertje van georg. PRECIES de zelfde titel als de myne gebruikte >.<
    Maargoed ik dat dus niet leuk vonden >.<


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Weet je, mensen op Q. lezen een Quizje, vinden het een goed idee en maken dan precies hetzelfde Quizje. Hmpf, ik ben het zowat zat! Like, kan niemand nog origineel zijn? ;S Het is trouwens niet fijn om op Q. steeds weer dezelfde verhaaltjes tegen te komen. Echt kinda boring.
    Achja, volgens mij valt er niet veel aan te doen..


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Sjezus >,< Q is van iedereen en NIEMAND moet zeggen dat jij dat MOET verwijderen want dat is NIET! Okay ze kan zeggen dat ze dat niet leuk vind dat je toevallig dezelfde Q als haar hebt maar daarvoor moet je hem ze-ker niet verwijderen hooaa^^ Het is jouw Quiz en niet die van haar. Like; heir zijn zovéél dezelfde Quizen als TC's, G'cest en B'cest ;) Believe me, laat die Quiz staan en trek je zeker niets aan van dat meisje^^

    Daarom best promotie fsoo makn op het Forum, dan kunne mensen zien als ze het hetzelfde idee fsoo hebbe :) Ik bedoel, er zijn zoveel mensen die dezelfde ideeën hebben! Als iemand zie da iemand anders hetzelfde idee heeft als uzelf, dan vind ik ni da ge kwaad fso moet wordn ^^ Tis gwn toeval, ge kunt het wel is zeggen, maar boos wordn is té... :)


    007

    DAS KUT! Als iemand je verhaal ofso steelt!!
    Die zijn duidelijk inspiratie loos!-_-'xD
    Ik ook wel:P
    Maarkben zo melig dat het wle gaaat!!(dance)(yeah)

    Wat zitten hier mensen te zeuren zeg en een heel verhaal neer te hangen. Ik hou het kort: Je mag typen wat je wilt.'

    Wat zitten hier mensen te zeuren zeg en een heel verhaal neer te hangen. Ik hou het kort: Je mag typen wat je wilt.'

    Maar er bestaat ook zoeits als copyright =) Dat 'Twincest no haters' verhaal moest ook voor de helft verwijdert worden omdat heet van Schrei was. Ik weet niet precies hoe het hier op quizlet zit, maa rik heb al 3x meegemaakt dat mensen gewoon vrágen of ze het mogen doen. Op zich wel handig eig XD


    BAM!

    Jij kan het toch ook niet weten !!


    ...

    Idd, dat kan jij niet weten.
    Als zij jou dwingt kan jij haar ook netzo goed dwingen die serie te verwijderen, al zou ze dan zeggen. MAAR IK HAD HET IDEE EERDER! maar ik kan niet in jou hoofd kijken ofzo.
    Ik zou hem echt niet verwijderen.


    Sweet dreams will come true.

    Heb het nog nooit gehad met series.. Maar wel met profielnamen ;o Dat is idd vet klot ;l


    http://ciinderella-.tumblr.com/