• Thanks to Aragog

    Panem is opgerezen uit wat vroeger Amerika heette, maar wat is er gebeurd met de andere werelddelen?
    Europa, Afrika en Azië hebben zich - na de overstroming op Australië - verenigd tot één koninkrijk: Cjokradam. Koning Jovan heerst over het gehele rijk, en is een waardige tegenstander van President Snow.
    Ondanks dat de bevolking van Panem geen idee heeft van die andere leven, bedenkt Snow tussen de Hunger Games door manieren om dit enorme, opkomende gevaar de kop in te drukken.
    Maar het meest bedreigende in Cjokradam zijn nog de Dulcinnen. Uit het oude Griekenland zijn tien nakomelingen van de oude Goden opgestaan.

    Wat gebeurt er wanneer President Snow vier van zijn volgelingen naar Cjokradam stuurt, om hen te laten infiltreren in de samenleving, het vertrouwen van de Cjokradam's te winnen zonder dat ook maar één inwoner daar er benut van heeft dat deze mensen inwoners van Panem zijn?

    Panem

    Jongens
    Julian Alex Bryori (Nesaea)
    Samuel Alexander Grey (HurtedHeart)

    Meisjes
    Addison Phoebe Mason (Prisoner)
    Melrose Joannah Xanthe (Aragog)

    Dulcinnen

    Jongens
    Daniël Emilio Scagotti (WillNotLearn)
    Ayden Jayson Bright (HurtedHeart)
    Nathaniël Alexander Damis (Prisoner)
    Caelum Niiréar (Nausicaa)

    Meisjes
    Chryse Jinx Chantrea (Nesaea)
    Ambrosia Artemis Artemyia (Prisoner)
    Octavia Selena Midnight (LacunaCoil)
    Delilah Persephone Villain (Leannan)
    Lagune Amphitrite Elyssia (4Everdeen)

    Cjokradam

    Jongens
    Jefferson 'Jef' Claude Fuentes (LacunaCoil)
    Nathan Orlando Scagotti (WillNotLearn)

    Meisjes
    Adelynn Chiara Lave (Nesaea)
    Diara Colleen (Leannan)
    Myrrha Valloittaa (Nausicaa)


    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 19:16 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nathaniël Alexander Damis

    Wanneer ik het meer uitloop schud ik al het water uit mijn haar. Ik zucht opgelucht. Een frisse duik doet altijd goed. Door de felle zon die op mijn blote borst brand droog ik snel op. De zon, mijn beste vriend. wanneer ik mijn broek weer aandoe en mijn hemd openlaat loop ik weer terug. Ik zucht als ik het dorp weer binnenkom. Ik kijk om me heen maar zie niemand. Hmm, waar zal iedereen vandaag weer uithangen? Rustig loop ik naar mijn huis en laat me neervallen op de bank.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Kan mijn personage Octavia iemand tegen komen?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    -

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:08 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [ Ik heb Addison nog en Ambrosia. Ik ga even een begin post schrijven voor beide xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Forever waiting..]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 19:59 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Abo]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (ugh ik moest mijn moeder helpen met de computer en toen kregen we ruzie zoals altijd)

    Caelum Niiréar
    "Heb ik dan gezegd dat ik dat doe?" De quasi-onschuldigheid die hij zichzelf aangeleerd had om in het milieu der rijken te overleven droop van zijn stem, en plotseling walgde hij van zichzelf en de situatie waarin hij zich bevond.
    Ze leek het er ook echt moeilijk mee te hebben, gezien hoe ze opstond en nerveus rondliep voor ze plaatsnam op een fauteuil waar een kat lag te slapen die hem nog niet eens was opgevallen.
    In een opwelling van compassie, of wat het dan ook was, stond hij op en liep naar haar toe... om wat te doen? Hij wist het niet, dus bleef hij maar wat ongemakkelijk voor de stoel staan.
    "Luister... misschien moeten we dit maar gewoon vergeten en proberen dit zo gemakkelijk mogelijk te maken voor ons allebei...?" probeerde hij.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Diara heeft nog steeds niemand tegen gekomen? :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Oh gezellig (cat)]

    Adelynn Chiara Lave
    Terwijl ik stil naar zijn woorden luisterde, bleef ik Lupus aaien. Vervolgens stond ik op, zette de kat weer op de stoel die meteen weer ongestoord ging liggen. Ik streek mijn blonde krullen naar achteren en keek op naar Caelum.
    "Hoe wil je dat dan doen?" vroeg ik met een opeens weer zachtere stem. "Ik bedoel.. Je bent een man. En voor zover ik weet hebben mannen.. behoeften, maar voor ik zover ben dat ik dat met iemand kan doen zonder een baksteen naar zijn hoofd te gooien.. En jij wilt dat niet eens met mij, dus.." Een beetje moedeloos haalde ik mijn schouders op. "En ik weiger om te trouwen met iemand die me bedriegt, hoe normaal dat tegenwoordig ook lijkt te zijn."
    Ondertussen was mijn blik afgedwaald, maar na dit gezegd te hebben keek ik voorzichtig weer naar hem op.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Moesten we niet eens verder met Myrrha Chryse & Delilah? (:]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Ik wil wel, maar ben alleen net iets te lang afwezig geweest om de post terug te vinden.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik kijk wel even of ik iets kan vinden.]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [ Sorry werd gestort door mijn telefoon dusse ik probeer nu wat te schrijven ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nausicaa schreef:

    Myrrha Valloittaa
    Ze voelde de vermoeidheid toenemen; en met die vermoeidheid de wilskracht om met dat onredelijke mens te discussiëren... Het leek wel alsof een tweede, koude kracht zich bij die vermoeidheid voelde, maar dat weet ze aan de vreemde toestand waar ze nu in was. Moeizaam knipperde ze met haar ogen, steun zoekend bij een lantaarnpaal. Iedereen keek... Nog een reden om te sterven.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ambrosia Artemis Artemyia

    Ik zuchtte en liep het huis uit. Het was een zonnige dag die me eigenlijk opvrolijkte, toch voelde ik dat deze dag iets vaags had. Iets gaf me een onrustig gevoel en ik wist niet wat het was. Ik keek op de klok en ik liep rustig door het dorp. De meeste mensen deden hadden altijd een hoge verwachting van me. Afstammeling van Artemis, waar ik ondanks naar vernoemd ben. Die verwachtingen vond ik verschrikkelijk. Het leek alsof het mijn plicht was om daar aan te voldoen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.