• Thanks to Aragog

    Panem is opgerezen uit wat vroeger Amerika heette, maar wat is er gebeurd met de andere werelddelen?
    Europa, Afrika en Azië hebben zich - na de overstroming op Australië - verenigd tot één koninkrijk: Cjokradam. Koning Jovan heerst over het gehele rijk, en is een waardige tegenstander van President Snow.
    Ondanks dat de bevolking van Panem geen idee heeft van die andere leven, bedenkt Snow tussen de Hunger Games door manieren om dit enorme, opkomende gevaar de kop in te drukken.
    Maar het meest bedreigende in Cjokradam zijn nog de Dulcinnen. Uit het oude Griekenland zijn tien nakomelingen van de oude Goden opgestaan.

    Wat gebeurt er wanneer President Snow vier van zijn volgelingen naar Cjokradam stuurt, om hen te laten infiltreren in de samenleving, het vertrouwen van de Cjokradam's te winnen zonder dat ook maar één inwoner daar er benut van heeft dat deze mensen inwoners van Panem zijn?

    Panem

    Jongens
    Julian Alex Bryori (Nesaea)
    Samuel Alexander Grey (HurtedHeart)

    Meisjes
    Addison Phoebe Mason (Prisoner)
    Melrose Joannah Xanthe (Aragog)

    Dulcinnen

    Jongens
    Daniël Emilio Scagotti (WillNotLearn)
    Ayden Jayson Bright (HurtedHeart)
    Nathaniël Alexander Damis (Prisoner)
    Caelum Niiréar (Nausicaa)

    Meisjes
    Chryse Jinx Chantrea (Nesaea)
    Ambrosia Artemis Artemyia (Prisoner)
    Octavia Selena Midnight (LacunaCoil)
    Delilah Persephone Villain (Leannan)
    Lagune Amphitrite Elyssia (4Everdeen)

    Cjokradam

    Jongens
    Jefferson 'Jef' Claude Fuentes (LacunaCoil)
    Nathan Orlando Scagotti (WillNotLearn)

    Meisjes
    Adelynn Chiara Lave (Nesaea)
    Diara Colleen (Leannan)
    Myrrha Valloittaa (Nausicaa)


    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 19:16 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Who wants to meet Delilah? Misschien is ze dan wel aardiger :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aragog schreef:
    [Hai, is er nog iets gezegt tegen Melrose? D: Ik was weg, hihi.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leannan schreef:
    [Who wants to meet Delilah? Misschien is ze dan wel aardiger :') ]

    [Me:Y)]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Adelynn Chiara Lave
    "Omdat ik niet ongelukkiger wil worden dan ik ben." Ik was aan dit leven gewend. Aan de vernederingen die mijn ouders en vooral mijn broer me brachten.
    "En jij wilt vast niet trouwen met iemand waar je dag en nacht ruzie mee zal krijgen als het fout gaat."
    Hij had zijn hoofd laten hangen, en door ons verschil in lengte deed dat zijn gezicht dichterbij komen. Hetzelfde idee speelde op in mijn gedachten, maar ik duwde het weg. Ik snapte opeens waarom vrouwen hem wilde kussen, hem mee wilde slepen naar een bed. Maar ik zal me nooit tot een dergelijk niveau verlagen dat ik wanhopig aan zijn voeten zou gaan liggen.
    "We kunnen het ook.. uitproberen. Ons verloven, dan kom ik bij je wonen. Mijn ouders zullen niet tegenwerken. Als het niet werkt, zeggen we gewoon dat jij de verloving hebt verbroken."

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 13:28 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Naar wie/waar moet ik haar sturen?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik heb er maar 1 vrij, Octavia]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    [Ik heb er maar 1 vrij, Octavia]

    [En waar is ze? :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Overal en nergens. Verzin zelf maar :'D]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Delilah Persephone Villain

    Om wat af te koelen, stapte ik de eerste beste bar binnen die ik tegenkwam en wandelde al meteen naar de toog waar ik iets bestelde waar veel alcohol inzat.
    Ik wist dat als nu iemand iets verkeerds zou zeggen, ik uit mijn vel zou springen van woede...Wel, niet letterlijk dan.
    Wanneer ik mijn bestelling kreeg, nam ik er een grote slok van en sloot even een oog toen ik het spul in mijn keel voelde branden.
    Vaag was ik me er van bewust dat er nog een dulcin in de buurt was, al had ik niet echt zin om te kijken wie of waar.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Octavia Selena Midnight

    Ik tikte met mijn vingers op de houten tafel. Ik was verveeld en had geen zin om naar huis te gaan. Thuis zal ik waarschijnlijk gezeik krijgen over dat ik vandaag te lang in de zon heb gewandeld. Ik was niet eens rood! Ik snapte mijn ouders totaal niet. Konden ze niet ergens anders zorgen maken? Tik, tik, tik, zo gingen mijn vingers over de tafel. Ik draaide me hoofd om en keek naar de bar. Toevallig zag ik iemand die me bekend voor kwam. Een dulcin net zoals mij. Ik stond op en liep naar haar toe. Ik ging achter haar staan en tikte op haar schouder met mijn vinger. 'En wat brengt jouw hier naar?'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Delilah Persephone Villain

    Ik bleef een tijdje zwijgzaam voor me uit staren voordat ik uiteindelijk besloot om te antwoorden.
    "Slechte dag," Antwoordde ik droog en draaide me om met het barkrukje, waardoor mijn vermoedens werden bevestigd.
    Het was inderdaad een dulcin, waardoor ik haar in me opnam. "Octavia is het, toch?"
    Er werd verondersteld dat de dulcinnen elkaar onderling kenden, maar aangezien het me vrij weinig boeide, sprak ik niet bepaald met ze.
    Al wist ik wel wie was en wie hun voorouders waren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Octavia Selena Midnight


    Ze had inderdaad een slechte dag. 'Octavia is het, toch?' Ik knikte en tikte weer met mijn vingers op de bar tafel. Waarom deed ik dat steeds? 'En jij ben Delilah. Dat heb ik nog onthouden,' Ik glimlachte even vriendelijk. 'Wat was er zo slecht aan vandaag, als ik vragen mag?' Ik keek haar even aan en bestelde een glas water voor mezelf. Geen alcohol voor mij! Ik nam rustig een slokje even wachtte geduldig op een antwoord.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Delilah Persephone Villain

    Ik knikte en liet het glas wat rond draaien tussen mijn vingers terwijl ik de inhoud bekeek.
    "Dat er mensen zich bemoeien met mijn zaken," Zei ik neutraal en zette het glas aan mijn lippen, maar bedacht me en dronk niet. "Ik had wat ruzie met Chryse nadat ze zich bemoeide met mijn zaken."
    Uiteindelijk dronk ik toch van het glas en merkte dat de alcohol niet zo erg brandde als eerst, wat voor mij een goed teken was aangezien ik op die manier meer kon drinken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Het is van een Italiaanse metal band ]
    Jefferson 'Jef' Claude Fuentes
    'Ja, dat bedoel ik!' Riep ze voluit. Hoe lang zat die gedachten vast? Ze klom onhandig omhoog via een waterpijp. Zoveel ervaring had ze er niet mee.'Ik wordt er soms zo gek van,maar kan ik je echt nergens mee helpen? Ik sta er open voor,' Ik klom omhoog via de muur. De stenen waren moeilijk om op te klimmen, maar wel een leuke uitdaging. Ik schudde mijn hoofd naar haar.'Mijn situatie is rot, maar ik leerde er mee leven. Boven op het dak kan ik rustig niets doen,' Ik klom snel omhoog, vergeleken met Lagune dan. Boven ging ik op het dak staan en hurkte even. 'Waarschijnlijk minder vervelend dan jouw situatie,' Ik stak mijn hand uit. 'Hulp nodig?'


    Lagune Amphitrite Elyssia
    Hij schud zijn hoofd dus ik hou erover op. "Mijn situatie is rot, maar ik leerde ermee leven. Boven op het dak kan ik rustig niets doen. Waarschijnlijk minder vervelend dan jou situatie." Ik haal mijn schouders op. Intussen is Jef al een stuk hoger geklommen. Hij steekt zijn hand uit; "Hulp nodig?" vraagt hij. Ik glimlach en pak zijn hand en klim zo omhoog. "Bedankt, ik bak er niks van." zeg ik. "Maar ik weet niet of ik wel het recht heb om ongelukkig te zijn met al dit," ik maak even een armbeweging naar de stad. Ik weet niets meer te zeggen, en laat mijn hoofd op mijn knieën zakken, die ik optrek.


    Tijd voor koffie.

    Jefferson 'Jef' Claude Fuentes

    'Maar ik weet niet of ik wel het recht heb om ongelukkig te zijn met al dit,' Ze maakte een armbeweging naar de stad. Ik hing met mijn benen over de rand van het dak en keek naar de stad. 'Waarom zou je niet ongelukkig mogen zijn? Het zelfde met gelukkig zijn. Niemand bepaald het,' Ik keek haar even aan. Ik vroeg me even af hoe het moest zijn om een dulcin te zijn. Je kon geweldige dingen, maar de aandacht, was zeker niet iets voor mij. Ik keek weer naar voren. 'Ik ben niet ongelukkig. Ik heb niet veel dingen op mijn lijstje dat ik wil,'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor