• Thanks to Aragog

    Panem is opgerezen uit wat vroeger Amerika heette, maar wat is er gebeurd met de andere werelddelen?
    Europa, Afrika en Azië hebben zich - na de overstroming op Australië - verenigd tot één koninkrijk: Cjokradam. Koning Jovan heerst over het gehele rijk, en is een waardige tegenstander van President Snow.
    Ondanks dat de bevolking van Panem geen idee heeft van die andere leven, bedenkt Snow tussen de Hunger Games door manieren om dit enorme, opkomende gevaar de kop in te drukken.
    Maar het meest bedreigende in Cjokradam zijn nog de Dulcinnen. Uit het oude Griekenland zijn tien nakomelingen van de oude Goden opgestaan.

    Wat gebeurt er wanneer President Snow vier van zijn volgelingen naar Cjokradam stuurt, om hen te laten infiltreren in de samenleving, het vertrouwen van de Cjokradam's te winnen zonder dat ook maar één inwoner daar er benut van heeft dat deze mensen inwoners van Panem zijn?

    Panem

    Jongens
    Julian Alex Bryori (Nesaea)
    Samuel Alexander Grey (HurtedHeart)

    Meisjes
    Addison Phoebe Mason (Prisoner)
    Melrose Joannah Xanthe (Aragog)

    Dulcinnen

    Jongens
    Daniël Emilio Scagotti (WillNotLearn)
    Ayden Jayson Bright (HurtedHeart)
    Nathaniël Alexander Damis (Prisoner)
    Caelum Niiréar (Nausicaa)

    Meisjes
    Chryse Jinx Chantrea (Nesaea)
    Ambrosia Artemis Artemyia (Prisoner)
    Octavia Selena Midnight (LacunaCoil)
    Delilah Persephone Villain (Leannan)
    Lagune Amphitrite Elyssia (4Everdeen)

    Cjokradam

    Jongens
    Jefferson 'Jef' Claude Fuentes (LacunaCoil)
    Nathan Orlando Scagotti (WillNotLearn)

    Meisjes
    Adelynn Chiara Lave (Nesaea)
    Diara Colleen (Leannan)
    Myrrha Valloittaa (Nausicaa)


    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 19:16 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nathaniël Alexander Damis

    Ik grinnikte, 'Hoezo zou dat niet kunnen? Ben ik zo speciaal?' zeg ik en kijk haar aan. Ik leun met mijn ellebogen in het gras en hoor de vogels fluiten. Hoelang zaten we hier nu al te praten? Ik grijnsde even.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Delilah Persephone Villain

    "Ik zou eerder vreemd zeggen," Grapte ik en sloot voor een tweede keer mijn ogen om uiteindelijk weer met mijn hoofd tegen de boom te leunen. "Nee, wat ik bedoelde was dat ik het me niet echt kan inbeelden dat er twee mensen zijn met hetzelfde karakter, ik heb het persoonlijk nog niet meegemaakt."
    Het was wel dat ik geloofde dat mensen bepaalde karaktertrekken van elkaar weg hadden maar nu niet om te zeggen dat ze op elkaar leken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    {Sorry, maar LaguneCoil, had je hier al op gereageerd?}

    4Everdeen schreef:

    Lagune Amphitrite Elyssia
    "Tuurlijk waarom niet? En over dat zeuren. Daar zijn we mensen voor!" zegt Jef. Hij staat al beneden. Ik lach even kort, maar grijp dan de regenpijp. Ik wankel, maar val dan naar beneden. Ik slaak een korte gil, maar val dan op iemand; Jef. "Oh shit, Sorry! Het spijt me!" roep ik, terwijl ik hopeloos omhoog probeer te krabbelen. "Ik ben echt geen klimmer denk ik, ik..." zeg ik wanhopig.


    Tijd voor koffie.

    Nathaniël Alexander Damis

    Ik kijk haar nep verontwaardigd aan. 'Vreemd? Ik ?' Uiteindelijk lachte ik toch erom en ging weer liggen. 'Je weetmaar nooit. Sommige geloven dat Helios op een dag terug Ou keren. En misschien denken zij dat ik dat ben. De oude Helios in een nieuw jasje.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Delilah Persephone Villain

    "Sommige mensen zijn gewoon knettergek," Mompelde ik grijnzend zonder mijn ogen te openen. "Gelukkig zijn wij niet zo en weten we wel hoe alles in elkaar zit."
    De vogel die ik eerder hoorde fluiten, stopte met zijn zang waardoor ik toch mijn ogen weer opende en me afvroeg waarom hij was gestopt.
    "Even over iets helemaal anders," Zei ik na een tijdje. "Heb jij ook gehoord dat er binnenkort weer iemand wordt uitgehuwd?"
    Ik trok mijn neus op bij de gedachte en kon het niet verdragen dat sommige mensen hun eigen leven niet eens mochten bepalen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hello, ik zit in de auto terug van Miss Saigon! (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nathaniël Alexander Damis

    Ik keek haar aan. 'Dat heb ik inderdaad gehoord.' Ik zuchtte. 'Niet te geloven dat ze dat nog steeds doen, het is toch gewoon zielig. Ik heb zware medelijden met hem en haar.' Ik rolde met mijn ogen en draaide richting Delilah. 'Wat ben ik blij dat dat bij ons niet gebeurd.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Delilah Persephone Villain

    "Jep, Ik denk dat ik gek zou worden als ik zowat mijn hele leven vast zou zitten die ik niet eens kan hebben." Zuchtte ik en lachte vervolgens even kort. "Ik snap echt niet hoe sommige mensen het dan ook uithouden, ik denk dat als ik werd uitgehuwd, die man het leven zuur zou maken, al heeft hij er zelf misschien niet voor gekozen."
    Ik keek hem aan en grijnsde even bij de gedachten wat ik allemaal zou uitspoken.


    [Ik reageer vandaag waarschijnlijk redelijk laat. Ik moet vandaag werken en ben heb pas tegen 20uur gedaan, maar dan moet ik nog tot 21 uur wachten tot mijn moeder me komt halen. Ik heb dus geen idee om wat uur ik thuis ben.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik reageer vanmiddag nog wel :3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nathaniël Alexander Damis

    Ik lachte. 'Typisch Delilah.' zei ik toen en grijnsde. 'Zou je ook mijn leven zuur maken?' vroeg ik toen met een engelen gezichtje. Ik dacht even na over wat ik zou doen. Het zou een hel worden om vast geketend te zitten aan een vrouw maar ach. Wat zal je verwachten? Het leven zou gelijk een hel worden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jefferson 'Jef' Claude Fuentes

    Voordat ik het wist zat er iemand boven op me. 'Oh shit, Sorry! Het spijt me!' Zei ze en krabbelde overeind . 'Ik ben echt geen klimmer denk ik, ik...' Zei ze wanhopig. Rustig ging ik zitten. Ze was duidelijk op mijn been gevallen. Ik keek even naar mijn been , maar zag niet veel. Er zat namelijk een broek voor. Ik kon hem nog bewegen en zag geen bloed door de stof heen komen. Rustig stond ik op en ging erop staan. Het deed pijn, maar het was te doen. 'Had slechter gekund,' Gaf ik toe.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Delilah Persephone Villain

    Mijn glimlach verminderde een beetje terwijl ik opzij keek zodat ik hem aan kon kijken en dacht even na.
    "Ik weet het eigenlijk niet," Bekende ik. "Ik denk het niet, aangezien ik het met je kan vinden. Maar als je nu een totale vreemdeling voor me zou zijn heb ik het gevoel dat ik het je inderdaad niet gemakkelijk zou maken."
    Waarom wist ik eigenlijk niet aangezien iemand die je niet kende, best mee kon vallen als je wat geduld had.
    Het was gewoon een karaktertrek van me dat ik er van hield om het mensen moeilijk te maken.
    "En jij?" Vroeg ik na een tijdje. "Wat zou jij doen?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nathaniël Alexander Damis

    'Ik? Ik zou jou leven niet zuur maken.' zeg ik dan eerlijk. Ik kijk naar de donkere lucht en glimlach. 'Als je een vreemde was denk ik dat ik je gewoon je gang zou laten gaan. Niemand zou het prettig vinden als je vast geketend zat. Maar als het iemand was die me niet aanstaarde zou die het verschrikkelijk moeilijk krijgen.' zeg ik nonchalant.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Delilah Persephone Villain

    "Zie je wel," Lachte ik en streek een lok uit mijn gezicht. "Ik ben echt vreselijk. Ik zou mensen het leven zuur maken terwijl ik ze niet eens ken."
    Lachend schudde ik even mijn hoofd en sloeg mijn benen over elkaar terwijl ze nog steeds voor me uit lagen, zodat ik beter zat en zuchtte.
    "Maar weet je," Ging ik rustig verder. "Zo lang ik ze niet zou doden kan het geen kwaad, toch?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nathaniel Alexander Damis

    Ik grijns. 'Zolang je dat niet doet,' zeg ik en doe een stapje dichterbij. Ik ruik haar alcohol adem en demp mijn stem. 'Doe je ze geen kwaad.' Ik grijns en laat mijn beide armen tegen de boom aan leunen aan ieder een kant van haar hoofd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.