• Als de 18-jarige Mathijs net een harde break-up heeft gehad met zijn geliefde ex-vriendin, heeft hij nog steeds sterke gevoelens voor haar en probeer haar op advies van zijn 3 beste vrienden terug te winnen. Hij maakt haar stikjaloers door een ander meisje aan de haak te slaan, een meisje waarop zijn ex-vriendin nog vreselijk jaloers zou kunnen zijn. Om het allemaal wat makkelijker te maken zorgt zijn beste vriend Valentijn voor een speciaal verkregen lijst, iets dat alles vertelt over wat je maar zou willen weten over meisjes. ‘’Werkt perfect,’’ waren de precieze woorden van Valentijn. Als hij eindelijk zijn zin heeft gekregen en zijn ex-vriendin als een blok aan zijn benen hangt om hem terug te nemen, blijkt alles helemaal mis te zijn gegaan. Zijn leven lijkt een puinhoop te worden. Hij wil zijn ex-vriendin niet meer terug, hij wil de 17-jarige [NAAM] die er zonet achter is gekomen dat het allemaal een één grote grap was.


    Het gaat dus om die verhaallijn waarvoor ik een cover zoek. Als jullie zo lief zouden willen zijn om wat te proberen, zijn jullie mijn helden.

    Titel: Heb ik nog niet!
    Plaatjes: 1, 2, 3. Je mag zelf ook nog plaatjes toevoegen als je vind dat het te leeg wordt, de verhaallijn staat hierboven.
    Sfeer: Kleur behouden, maar een beetje een wazige tint eroverheen lijkt me wel mooi staan.
    Eisen: Ik wil graag het eerste plaatje wat erger transparant en naar achteren. Voor de rest mag je doen wat je wil!

    Alvast bedankt
    *O*


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Heb wat geprobeerd. Weet niet of het wat is xD



    link

    Voor de titel eehh.... Payback ofzo? Ben er niet zo goed in :$
    Als er nog iets verandert moet worden aan de cover: je kunt het altijd zeggen (a)


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Tadaa!


    Groter

    Ik heb er dus nog geen tekst op gezet, kan ik nog wel doen als je wilt.
    Ik vond die hartjes wel leuk om erbij te doen, als je ze weg wilt hebben kan dat ook nog.^^


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Ik heb 2 versies gemaakt. De titel kan erna er nog altijd bij.

    Versie 1 :



    Versie 2 :


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik ga direct aan de cover beginnen. Maar, de jongen van de tweede foto ken ik ergens van, wie is hij?


    Ex astris, sciencia



    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:16 ]


    To infinity and beyond •



    Ik heb er één in kleur en één in zwart-wit gemaakt.
    Titel kan er nog bij


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk


    Ik heb deze, maar de jongen is erg moeilijk om mee te werken. Heb je daar toevallig een andere foto voor?

    EDIT:
    Ik heb nog eens geprobeerd:

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:31 ]


    Ex astris, sciencia

    Zo te zien hoef ik eigenlijk al niet eens meer te proberen, er zijn al zoveel mooie ! ^^


    Credendo Vides