• Ik zit hier serieus te wenen bij 'Love How It Hurts' het heeft een belangrijke betekenis in mijn laatste relatie...

    Hebben jullie een liedje met waardevolle betekenis?? X

    Dit lied maakt me nu emotioneel. :')

    Nou, ik moet soms huilen bij moments (1D) en ik moet zeker huilen bij Why van Rascal Flatts.


    Physics is awesome

    Elke keer bij Moments (1D)


    El Diablo.

    ok, Moments is idd echt zo mooi

    X.

    Een waardevolle betekenis... daar ben ik echt heel slecht in, het bepalen van welk lied dat nou heeft. Een lied waar ik traanogen van krijg, heb ik wel. Ja, ik ben een koud persoon dat niet kan janken :\






    Deze door de serie waar het een OST voor was.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    This Song Saved My Life van Simple Plan; alles aan dat liedje klopt.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Dit ):


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bij de song 'If I die young' van The Band Perry krijg ik nog altijd tranerige ogen. :$


    Don't find love. Let love find you.

    Goodbye - Avril Lavigne


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hmm.. voor mij zit hier heel veel.. betekenis? achter.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    deze:



    deze:


    En deze:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 14:21 ]


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"



    Ik heb de paniekstoornis, en toen ik naar het You Me At Six concert ging vorig jaar, had ik daar heel erg veel last van, en ik kreeg op een gegeven moment een paniekaanval, en dat was tijdens dit liedje. Het was vóór het concert mijn favoriete liedje (nu nog steeds, niet daarvan), maar nu elke keer als ik het intro hoor krijg ik kippenvel en voel ik gewoon tranen omhoog komen :c


    Destroy what destroys you.



    I don't even know why.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Britney Spears - Everytime
    Evanescence - My Immortal


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Fix You - Coldplay


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind