• Ik heb vandaag met een jongen afgesproken en die komt hier om 2 uur een film kijken, ik vertel dat tegen mijn moeder en het eerste wat ze zegt is; 'Niet boven.' Like, ik ben bijna 18.. ik mag toch wel zelf weten met wie ik naar boven ga..
    En nu hebben we een soort van discussie, mijn moeder zegt dat het niet mag, en ik zeg dat ik bijna 18 ben en het mijn kamer is.. --'

    Iemand nog zo'n probleem?


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    NOG niet, haha.
    Wel andere dingen --'


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    xBritta schreef:
    NOG niet, haha.
    Wel andere dingen --'

    En ze blijft zeggen, ja niet naar boven. Nee, ik ga beneden zitten bij m'n vader. --' Leuk joh.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    WTF? Soms snap ik ouders echt niet hè?


    Deep inside, I've never felt alive

    Sefie schreef:
    WTF? Soms snap ik ouders echt niet hè?

    Idd! Weet je wat nog het allerstoms is, laatst was een jongen en een meisje bij mij boven, het meisje ging en de jongen bleef. En toen vond mn moeder het ook niet erg, terwijl ze de jongen niet eens kon! Like, ik neem hem dadelijk gewoon mee naar boven hoor.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Oke uh ja, persoonlijk vind ik dat best apart en had ik het gewoon gedaan, maar ja.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Oke uh ja, persoonlijk vind ik dat best apart en had ik het gewoon gedaan, maar ja.

    Ja ik doe dat ook gewoon haha. Ik laat hem gewoon naar boven lopen, net of m'n moeder tegen hem gaat zeggen: 'Ja dat mag niet, ga maar terug naar beneden.'


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Sefie schreef:
    WTF? Soms snap ik ouders echt niet hè?


    The universal language of art.

    Authentic schreef:
    (...)
    Idd! Weet je wat nog het allerstoms is, laatst was een jongen en een meisje bij mij boven, het meisje ging en de jongen bleef. En toen vond mn moeder het ook niet erg, terwijl ze de jongen niet eens kon! Like, ik neem hem dadelijk gewoon mee naar boven hoor.

    Zou ik ook doen :')
    Maar ik heb daar eigenlijk nooit problemen mee, met mijn ouders, vooral omdat ik al twee zussen en een broer heb gehad die het konden 'uitproberen'.
    Maar ik kan soms ook puntoren van mijn ouders krijgen... Vraagt mijn bijvoorbeeld: 'Sofie, hoe zit het met je huiswerk?' *Gesprek over huiswerk, etc.*
    Komt mijn vader vijf minuten later aan: 'Sofie, hoe zit het met je huiswerk?'
    Me is like: *facepalm*


    Deep inside, I've never felt alive

    Sefie schreef:
    (...)
    Zou ik ook doen :')
    Maar ik heb daar eigenlijk nooit problemen mee, met mijn ouders, vooral omdat ik al twee zussen en een broer heb gehad die het konden 'uitproberen'.
    Maar ik kan soms ook puntoren van mijn ouders krijgen... Vraagt mijn bijvoorbeeld: 'Sofie, hoe zit het met je huiswerk?' *Gesprek over huiswerk, etc.*
    Komt mijn vader vijf minuten later aan: 'Sofie, hoe zit het met je huiswerk?'
    Me is like: *facepalm*

    Haha! En m'n moeder loopt nog in der pyjama en ze is niet van plan zich aan te kleden.. de hele oveloop is een rotzooi want m'n moeder is aan het opruimen.. net vandaag. --'


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Sefie schreef:
    (...)
    Zou ik ook doen :')
    Maar ik heb daar eigenlijk nooit problemen mee, met mijn ouders, vooral omdat ik al twee zussen en een broer heb gehad die het konden 'uitproberen'.
    Maar ik kan soms ook puntoren van mijn ouders krijgen... Vraagt mijn bijvoorbeeld: 'Sofie, hoe zit het met je huiswerk?' *Gesprek over huiswerk, etc.*
    Komt mijn vader vijf minuten later aan: 'Sofie, hoe zit het met je huiswerk?'
    Me is like: *facepalm*

    + Hij wil zich voorstellen aan mn moeder... ze zit in der pyjama --' Wat een ramp.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ach, ouders zijn een ras apart. Ik heb hetzelfde probleem hier hoor. Maar dan is mijn moeder zo vervelend dat ze me uit gaat horen als de jongen weer weg is (:


    I'd rather die my way, than live yours.

    Huoriel schreef:
    Ach, ouders zijn een ras apart. Ik heb hetzelfde probleem hier hoor. Maar dan is mijn moeder zo vervelend dat ze me uit gaat horen als de jongen weer weg is (:

    Ja dat doet mijn moeder dus ook! Mijn vader gelukkig niet, mijn vader vind het niet erg als we naar boven gaan omdat ie weet dat er niks gebeurd maar mijn moeder... pfff.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    (...)
    Ja dat doet mijn moeder dus ook! Mijn vader gelukkig niet, mijn vader vind het niet erg als we naar boven gaan omdat ie weet dat er niks gebeurd maar mijn moeder... pfff.

    Mijn moeder weet dat ik al wat ervaring heb, en me toch niet zo laat meeslepen door een jongen. Ze vertrouwt me er wel in, maar vind het meer dan leuk om me uit te horen na de tijd.

    Vooral als ik een 'date' heb gehad. En als ik er niets over wilt vertellen, wordt ze boos:S


    I'd rather die my way, than live yours.

    nog geen problemen mee ;)
    maar wel op andere manieren, mijn ouders vinden het leuk om mijn twitter & quizlet te checken... grr...
    ohja en niet te vergeten het 'ouderlijk toezicht' op mijn laptop. IK BEN GEEN ZES MEER! ik kan nu 4 uur op de computer en dan van 8 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds.
    maar, ik zou hem gewoon meenemen!


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    MissesStyles schreef:
    nog geen problemen mee ;)
    maar wel op andere manieren, mijn ouders vinden het leuk om mijn twitter & quizlet te checken... grr...
    ohja en niet te vergeten het 'ouderlijk toezicht' op mijn laptop. IK BEN GEEN ZES MEER! ik kan nu 4 uur op de computer en dan van 8 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds.
    maar, ik zou hem gewoon meenemen!


    Wat willen ze zien? O_O


    Pretty is just a pretty word.