• Hoi,

    Welk boek van de Hunger Games vinden jullie het leukste? Ik heb net deel een uit en ik ben bang dat de 2e en 3e gaan tegenvallen, daarom die vraag (:
    Xx


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik weet niet zo goed. Ik vond eigenlijk de hele serie een beetje tegenvallen met hoe iedereen er hier over praat. Daardoor had ik er best hoge verwachtingen van.

    Ik vond ze wel leuk hoor, maar niet zo leuk als verwacht. Maar heb dus ook niet echt een favoriet boek :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kleine spoiler.

    De 1e. Dat was het hele boek gewoon spannend. Twee viel tegen, het enige dat ik nog een béétje spannend vond was dat ze weer de Arena in moesten. Derde boek vond ik ook wel wat leuker, omdat ik toen lang moest wachten op dat boek en dus had ik allemaal 'verwachtingen'. Die bleken dus niet te kloppen, maar ik vond het nog steeds leuk omdat ik alles dus niet verwachtte. Ik vind dus boek 1 en 3 de leukste boeken.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 17:44 ]

    Reepicheep schreef:
    Ik weet niet zo goed. Ik vond eigenlijk de hele serie een beetje tegenvallen met hoe iedereen er hier over praat. Daardoor had ik er best hoge verwachtingen van.

    Ik vond ze wel leuk hoor, maar niet zo leuk als verwacht. Maar heb dus ook niet echt een favoriet boek :Y)

    This ^
    't Zijn prima boeken, maar niet zo fenomenaal, baanbrekend, meest fantastisch als hier vaak word gezegd. (;


    ars moriendi

    Het is inderdaad geen Harry Potter voor mij. Dat wordt het nooit (cat)
    (Harry Potter is de serie die, volgens mij, nooit verbeterd kan worden)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Een, omdat dat echt met the games is en echt uitgebreid geschreven. In de tweede zijn de games veel korten beschreven en dat vind ik jammer, maar ik vind sowieso de reeks geweldig!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik kan niet kiezen. :Y)
    Vind deel drie juist wel leuk omdat het wel verder gaat met het verhaal, maar niet meer echt over de spelen gaat. c:

    Ik vind de 3 e het leukste vooral om het einde :)


    Fools set the rules in this world, just take a look around. it's undeniable!

    Page394 schreef:
    Het is inderdaad geen Harry Potter voor mij. Dat wordt het nooit (cat)
    (Harry Potter is de serie die, volgens mij, nooit verbeterd kan worden)

    De Harry Potter boeken zijn in mijn ogen zeker niet de beste boeken ooit, maar sowieso wel de allerbeste serie ooit geschreven.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    De Harry Potter boeken zijn in mijn ogen zeker niet de beste boeken ooit, maar sowieso wel de allerbeste serie ooit geschreven.


    Ik sluit me bij jou aan. Je hebt gelijk (:


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    (...)

    Ik sluit me bij jou aan. Je hebt gelijk (:


    ars moriendi

    Ik 1. Maar dat komt omdat ik 2 en 3 nog niet gelezen heb (krul).


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.