• Hello mensen,

    Ik heb een nieuwe quiz ontworpen naar aanleiding van het nieuwste boek van J.K. Rowling: "The casual vacancy".
    Zelf heb ik hem helemaal gelezen vandaar dat ik er ook een quiz over gemaakt heb! :)
    Deze quiz bevat geen spoilers van het boek, je kunt hem gerust maken zonder te weten wat er precies gebeurd. Natuurlijk heb ik wel stukjes uit het boek gehaald voor een vraag, maar je weet natuurlijk niet wie het overkomt en wat er precies gebeurd.

    Ik heb voor de quiz alleen maar vrouwelijke personages gebruikt, omdat de meerderheid op Quizlet natuurlijk vrouw is, leek me dat een beter idee, omdat er namelijk heel erg veel personages zitten in het boek. Te veel om allemaal in één quiz te verwerken. Misschien maak ik er binnenkort ook nog wel eentje over de mannen. :P

    Laat me weten als je het boek gelezen hebt en wat je ervan vond! Als je het niet gelezen hebt kun je de quiz alsnog maken! Bedankt alvast!


    The casual vacancy quiz


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.