• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:01 ]

    je gaf jezelf al veel redenen om te stopppen. Dus als ik jou was zou ik het doen, al moet ik toegeven dat ik het best een beetje idioot vind om te stoppen omdat je bepaalde mensen niet mag.


    -

    AmaZ4yn schreef:
    je gaf jezelf al veel redenen om te stopppen. Dus als ik jou was zou ik het doen, al moet ik toegeven dat ik het best een beetje idioot vind om te stoppen omdat je bepaalde mensen niet mag.


    Ja maar ik heb met die mensen vroeger al veel problemen gehad, op de basisschool omdat ze bij mij in de klas zaten. Ze hebben mij nooit gemogen, ondanks dat ik heel erg veranderd ben zien ze nog steeds de oude mij. En wij hebben pas ook nog ruzie gehad.

    Moeilijk ....


    Life is full of fake people

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    Ja maar ik heb met die mensen vroeger al veel problemen gehad, op de basisschool omdat ze bij mij in de klas zaten. Ze hebben mij nooit gemogen, ondanks dat ik heel erg veranderd ben zien ze nog steeds de oude mij. En wij hebben pas ook nog ruzie gehad.


    dat is knap vervelend. Dan moet je maar stoppen op basis van je pijn.


    -

    Als ik jou was zou ik stoppen, voordat je nog meer last van je rug en knie krijgt. Je kan nog altijd beslissen later weer op voetbal te gaan toch?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hmm, ik zou toch stoppen, alléh, het is moeilijk, maar je moet ook een beetje aan je knie en rug denken, als je die nog meer belast, zal het wss nog erger worden.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik zou eigenlijk ook stoppen....
    Als je die mensen echt niet leuk vind...


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Een combinatie van pijn en haat mensen betekend : Stoppen.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Een combinatie van pijn en haat mensen betekend : Stoppen.


    je hebt gelijk stoppen is de boodschap....


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Stiles schreef:
    Als ik jou was zou ik stoppen, voordat je nog meer last van je rug en knie krijgt. Je kan nog altijd beslissen later weer op voetbal te gaan toch?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    misschien een andere vereniging, kun je die mensen die je niet mag een keertje in maken.. leuk


    ©1998

    misschien een andere vereniging, kun je die mensen die je niet mag een keertje in maken.. leuk


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    misschien een andere vereniging, kun je die mensen die je niet mag een keertje in maken.. leuk


    Dat heeft een goede vriendin van mij ook gedaan maar niet om deze rede....


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    CURLYMONSTER schreef:
    Een combinatie van pijn en haat mensen betekend : Stoppen.

    Inderdaad. Gelijk stoppen. Dat je twijfelt zegt namelijk al genoeg en deze twee factoren zijn gewoonweg te belangrijk.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 18:15 ]


    Chaos is a ladder.

    Nefie schreef:
    Hmm, ik zou toch stoppen, alléh, het is moeilijk, maar je moet ook een beetje aan je knie en rug denken, als je die nog meer belast, zal het wss nog erger worden.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis