• Weetje wat ik wel eens zou willen weten? Wat vinden jullie nou van na-aapsters op Quizlet?
    xx.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Eigelijk heel flauw.
    Okeejj zelf ben ik niet zo orineel dat niemand anders mijn idee ook zou kunne hebbe.
    Maar als je egt bedoelt met geknipt en geplakt dan vind ik dat gewoon zielig gun de ander ook wat.
    Het is eigelijk gwn stelen.
    Als je het zwart wit bekijkt:P


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Ik vind het zielig !!

    ik heb een orginele ik heb een film verquizlet teminste ik ben er mee bezig

    k vin da echt laf, je doe zo je best om origineel te zijn op je profiel of in je quizlet en dan gaat iemand anders ermee lopen.. das echt stom. Maar als je bevoorbeeld ideetjes haalt uit een quizlet is da nog nie zo erg.


    Turning up the volume

    k zou het nie zo erg vinden hoor als iemand me na doet dat betekent wel dat ze die van jou mooit vinden ;)
    k zou er trots op zijn;)
    Xx

    zielig

    FAKE..


    Beeeeeeeesje :-)

    Bij mij is het dus egt een keer geknipt en geplakt.. Dat had ik gehoord van ene vriendin maar toen ik ging kijken was het gelukkig wel.. Maar dat vind ik ook zielig bedenkt dan gewoon iets leuk xD

    xx


    One of the Duo Of Evilness

    Ja maar op een gegeven moment zijn er al zoveel verhalen dat het steeds moeilijker wordt om orgineel te blijven daarom zie je zoveel van de zelfde soort verhaaltjes...maar toch vind ik dat je dan moet gaan brainstormen om het toch nog een beetje orgineel te maken dat doe ik ook :)


    It's heavy but you are not the only one

    stom....
    ik ben met mijn serie heel origineel begonnen!
    kijk zelf maar ff!
    xxx

    het is moeilijk om een originele manier te vinden hoe je th onmoet maar ajb denk gwn ik zou ook niet graag hebben dat iemand mij achtrdoet maar natuurlijk het kan ook zijn datje iemand achter doet zonder dat je het weet omdat je zijn quizjes ng niet gemaakt hebt fzo

    het is moeilijk om een originele manier te vinden hoe je th onmoet maar ajb denk gwn ik zou ook niet graag hebben dat iemand mij achtrdoet maar natuurlijk het kan ook zijn datje iemand achter doet zonder dat je het weet omdat je zijn quizjes ng niet gemaakt hebt fzo

    maar het moet toch ook nie altijd maar over TH te gaan;)

    Ik vind het niet leuk!! Ik probeer een zo leuk mogelijke Quiz neer te zetten en een paar dagen zie je ineens iemand met een Quiz die wel heel erg op de mijne lijkt.! Ik bedoel vraag het eerst ff dan..! Doe ik mijn best ervoor en dan pikt iemand het idee van me af!! Nou ja en het is al vaak gebeurd!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.


    Oké. Willen jullie het echt weten?
    DOM
    Dat was het.
    Naah eigenlijk niet. Ik bespraar jullie eigenlijk dé details.


    I recycle my thoughts.

    Ik bedoel dus
    Bespaar*


    I recycle my thoughts.

    HEEL ZWAK!!!
    kheb er zelf vaak genoeg last van:P


    I want my bloody cheese now!^^