• Hey hoi c:
    Ik ben gek op monteren, filmen en verhalen. Daarom leek het me leuk om trailers te maken voor Quizletters & hun verhalen. ^^

    Ter info:
    - Ik gebruik het programma Pinnacle Studio 12.
    - Ik gebruik soms een greenscreen, maar meestal probeer ik een goede ruimte te vinden.
    - Ik heb helaas geen voorbeeldtrailers op YouTube, maar heb veel ervaring met het programma.


    Even invullen:
    Titel verhaal:
    Trailermuziek:
    Sfeer:
    Samenvatting:
    Tekst die je er eventueel in wilt hebben:
    Verdere ideeen:
    Zelf opgenomen (door mij) of filmpjes van internet:
    (Ik garandeer dat de zelfopgenomen van een wat betere kwaliteit zullen zijn dan de filmpjes van internet. Maar het scheelt niet veel ^^)


    Wachtlijst:



    Trailers:
    -
    -
    -


    ft. Amas

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 9:34 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wooohooooo 1e post :P


    imperfection is beauty

    Amas schreef:
    Wooohooooo 1e post :P

    Post dan een reactie die met het topic te maken heeft. :'D

    Ik heb een opdracht voor je. ^^ Ik vul het lijstje meteen in.
    btw: Moet ik zelf filmpjes zoeken voor je of is dat niet nodig?

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 11:59 ]


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Post dan een reactie die met het topic te maken heeft. :'D

    Ik heb een opdracht voor je. ^^ Ik vul het lijstje meteen in.
    btw: Moet ik zelf filmpjes zoeken voor je of is dat niet nodig?


    ik ben niet degene die monteert maar voor zover ik weet zal ik
    het proberen:
    ik denk als het van youtube komt dat je dan wel een linkje kan geven,
    maar als wij het zelf moeten maken dan niet....
    (en wat met het topic te maken heeft staat toch wel in de beginpost)

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 12:08 ]


    imperfection is beauty

    Amas schreef:
    (...)

    ik ben niet degene die monteert maar voor zover ik weet zal ik
    het proberen:
    ik denk als het van youtube komt dat je dan wel een linkje kan geven,
    maar als wij het zelf moeten maken dan niet....
    (en wat met het topic te maken heeft staat toch wel in de beginpost)

    Die laatste twee zinnen waren niet tegen jou. :p
    Ik bedoel dat je ontopic moet blijven. Je reactie had niks met het onderwerp van het topic te maken. ^^

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 12:17 ]


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Die laatste twee zinnen waren niet tegen jou. :p


    Oww.... ach ja ik dacht van wel aangezien magicals niet
    online is...


    imperfection is beauty

    Had je het al in een privé bericht gestuurd, maar nu staat hij hier ook (:
    Titel verhaal: Memories
    Trailermuziek: Deze
    Sfeer: moeilijk om te omschrijven.. Het gaat over een jongen genaamd Aspen die zijn tweelingbroer Forest verloren is in de Hongerspelen (je kent het boek vast wel, toch?). In mijn verhaal herinnert hij zich alle herinneringen die ze samen meegemaakt hebben, maar ook over Forest en zijn tijd in de arena. De herinneringen zijn (meestal) vrolijk, maar de tijd in de arena natuurlijk niet. Dat verschilt dus. Ik hoop dat je me snapt ._.
    Samenvatting: ik heb het net deels al uitgelegd. Forest en Aspen zijn een eeneiige tweeling van vijftien jaar oud. Ze leven in district zeven en zijn vaak in het bos te vinden. Maar dan wordt Forest uitgekozen om mee te doen aan de 65e Hongerspelen. Hij wordt vermoord. Aspen is vreselijk verdrietig, wat logisch is. Hij is zijn allerbeste vriend èn broer kwijt. Hij denkt vaak aan alle dingen die ze samen meemaakten.
    Tekst die je er eventueel in wilt hebben: /
    Verdere ideeën: Ik weet niet of het kan, maar ik zou graag in het begin een stukje van de film de Hongerspelen hebben. Van het plein, waar je Effie ziet en dat ze zegt: 'And now, for the boys.' Dan zie je haar een briefje pakken. In de film zegt ze dan: 'Peeta Mellark.' Maar ik wil graag dat het beeld wegvalt, en dat er dan een tekst tevoorschijn komt: 'And that's how it al began...'
    Zelf opgenomen (door mij) of filmpjes van internet: Bedoel je dat jij zelf filmpjes op gaat nemen? Of doe ik dat dan? Dat hoeft niet, trouwens. Filmpjes van internet.. Ja, dat stukje uit de film de Hongerspelen (had ik misschien beter hierbij kunnen zetten bedenk ik nu). Maar verder niet.
    Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is? Ik hoop dat je de trailer voor me wilt gaan maken! Alvast bedankt (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Titel verhaal: The last hungergames
    Trailermuziek: klik
    Sfeer: Gespannen,dramatisch ,angstig ,adrenaline ,avontuur enzo.
    Samenvatting: De honderdste hongerspelen zijn begonnen. 24 tributen moeten stijden om hun leven in een arena die deels bestaat uit bos en een deel uit donkere grot. Ook heeft het capitool nog een verassing inpetto,maar dat hebben sommige tributen ook,wie zal dit jaar de hongerspelen winnen? En belangerijker nog ,overwint het capitool alweer of ,komen de districten aan de macht?
    Tekst die je er eventueel in wilt hebben: The 100th annual hunger games. Each year there are 24 tributes and only 1 victor. But this year wil be different.
    There are so many different people ,nice and charming or cool and mysterious.
    If one of them dies ,then whole Panem wil be sad, and maybe there wil be rebel action against the Capitol
    Wil these games turn us back were it al started?
    We wil see, but the only thing i can say is.
    'Happy hunger games and my the odds be forever in your favour.' ,je mag ook een klein stukje eruit nemen ^^
    Verdere ideeen: Klik dit is een lijstje van tributen ,als je wil mag je er een paar uitpikken voor de trailer te maken ^^
    Zelf opgenomen (door mij) of filmpjes van internet: Liefst van het internet ,maar wat bedoel je met zelf opgenomen?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @CANOODLE oeee leuk^^ ik denk dat jongens lastig te spelen worden maar ik heb een tweelingzus!!!!!! misschien wil die ons wel helpen.. verder: mooie muziek.(sorry dat moest ik gewoon even zeggen)
    @Nyan ook leuk. Wat wij bedoelen met 'zelf opgenomen' is gewoon zelf een filmpje maken in onze eigen omgeving met eigen attributen. (hopelijk snap je het nu, ik ben niet de beste in uitleggen)


    imperfection is beauty

    OMGOMG zalig topic!

    Titel verhaal: It would change my life forever ~ The Hunger Games
    Trailermuziek: Over here
    Sfeer: pijn, verdriet, liefde, avontuur, spanning
    Samenvatting: Anemoon, een meisje uit District 4, bied zichzelf aan om mee te doen aan de hongerspelen. Samen met Soley, haar medetribuut, gaat ze naar het Capitool, en de arena in. Soley heeft ze altijd al graag gehad, maar op het moment dat hij vermoord wordt, gaat ze helemaal kapot aan liefdesverdriet. Ze had nooit eerder aan haarzelf willen toegeven dat ze verliefd op hem was, maar op dat moment moest ze wel.
    In dit verhaal "vertelt" de reeds oudere Anemoon eigenlijk haar spelen.
    Tekst die je er eventueel in wilt hebben: I tought I could do it, and I could, but not the way I wanted
    Verdere ideeen: Anemoon, Soley, en de andere tributen, je mag ze altijd gebruiken om de trailer te maken
    Zelf opgenomen (door mij) of filmpjes van internet: maakt me niet zoveel uit :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Whoow, en ineens zo veel reacties ^^ Ik zet iedereen er bij, en zal kijken of ze in de vakantie klaar zijn


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Titel verhaal: Blood Brothers |Niam|
    Trailermuziek: My Darkest Days - Save Yourself
    Sfeer: Donker, verdriet en ook wat liefde.
    Samenvatting:

    Niall is een HIVpatiënt. Niemand weet hoe hij hier aangekomen is, maar iedereen is er unaniem over eens dat hij het wel opgelopen moet zijn door een avondje onveilig vrijen. Hij is homo, dus hij is pervers. Hoe kan hij anders het virus gekregen hebben? De werkelijkheid ligt helemaal anders, maar ondanks de valselijke beweringen van de leerlingen op zijn school, durft hij niet te vertellen wat er echt is gebeurd.
    Hij wordt als de pest vermeden door de leerlingen en pijnlijke opmerkingen worden naar zijn hoofd geslingerd op dagelijkse basis. Sommige leerlingen deinzen er niet voor terug om hem in elkaar te slaan of hem te bedreigen, ook al beweren ze dat hij je ziek kan maken als je ook maar in zijn buurt bent.
    Gelukkig komt er een nieuwe leerling op school, genaamd Liam. Hij ziet hoe Niall geteisterd wordt door zijn medeleerlingen en besluit om hem iets te geven wat Niall al lang niet meer gehad heeft, een vriend. Maar vriendschappelijke gevoelens monden al sneller uit tot romantische gevoelens.

    Tekst die je er eventueel in wilt hebben: Neem tekst van het liedje waarvan jij denkt dat het goed bij het verhaal past. (Je kan niet veel verkeerd doen, want ik vind heel de tekst wel bij het verhaal passen. x'D)
    Verdere ideeen: In het begin van het lied zingen ze "Im the Devil's son...", dit verwijst naar Niall. En even later "You're an angel with a haunted heart,", dit verwijst naar Liam. ^^ Dus diegene die het lied zingt is Niall eigenlijk. :p In lyric video van het liedje komen ook deuren die open gaan, het zou leuk zijn als je die in de trailer verwerkt. :p Leef jezelf voor de rest maar uit. :p
    Zelf opgenomen (door mij) of filmpjes van internet: Ik laat je hier volledig vrij in met wat voor beelden je gebruikt. :') Laat alleen de pijn van Niall goed naar voren komen.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 13:47 ]


    Take me to wonderland

    Titel verhaal: The Schoolboy || Justin Drew Bieber
    Trailermuziek: Click. Je mag hem steeds opnieuw spelen als ie te kort is (:
    Sfeer: Druk, blij, diep en toch een klein beetje liefde.
    Samenvatting: Wie kent hem niet? Justin Bieber, de meest bekende persoon op aarde. Meer dan achtendertig miljoen fans, meer dan honderd awards, meer dan miljoenen dollars. De Canadees die net een tour genaamd Believe achter de rug heeft. Maar hij krijgt te horen van zijn moeder en van zijn manager, dat hij terug naar school moet. Ook al is het maar één jaar, hij moet slagen. En het ergste is nog, vindt hij, dat ie al zijn diploma heeft. Hij moet het doen zodat hij wat normaler wordt, maar natuurlijk mag hij nog gewoon optreden en opnemen in de studio. Het is gewoon voor zijn karakter, dat ie beseft dat er ook mensen zijn die niet alles hebben. Op school ontmoet ie een meisje genaamd Fedora. Een stiekeme fan, maar dat laat ze niet merken. Ze doet nogal arrogant tegen Justin, waarom weet hij niet. Tegen alle anderen doet Fedora wel normaal, dus Justin doet er alles aan om achter te komen wat hij nou fout doet.
    Tekst die je er eventueel in wilt hebben: -
    Verdere ideeen: Nou, Justin zegt vaak bij Never Say Never, bij optredens, zijn quote. Deze. Kun je deze bij het begin doen? Niet het beeld, alleen het geluid.
    Zelf opgenomen (door mij) of filmpjes van internet: Maakt mij niks uit, zolang het maar een goede trailer wordt (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."