• Ik doe dit jaar examen en ik wil heel graag ook een examenreis maken. Het punt is, ik ben niet echt een party-type, dus de doorsnee examenreizen vallen eigenlijk al af. (Wat betekent dat alle reisbureau's die goedkope examenreizen aanbieden alleen zoiets aanbieden.)
    Nu, ik heb iets op het oog, namelijk een rondreis door Europa met de trein. Dit kan vrij goedkoop met een interrailticket en boeking bij goedkope hostels. Het punt is, de vriend waarvan ik hoopte dat hij mee zou gaan, vindt het eigenlijk niet zo leuk.
    Dus nu is mijn vraag, zouden jullie zo'n reis alleen maken en is het te doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het lijkt me wel leuk, maar ik ben liever onder de mensen dus ik zou het niet doen.

    In m'n eentje echt niet, met een vriend/vriendin misschien. Tuurlijk is het leuk om het alleen te doen, maar dat betekend wel dat je niemand die je kent om je heen hebt.
    Persoonlijk zou ik voor wat anders kijken dan.

    Ik zou de reis dan gewoon alleen maken. Maar ik reis dan ook ontzettend graag.
    Mocht je dan toch alleen gaan, have fun!!! (:

    Je kunt ook een andere vriend mee vragen anders?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zou nooit alleen gaan. Wat als er iets gebeurd?

    Ik ga ook als ik klaar ben met de Middelbare School in mijn eentje reizen. Misschien kom je wel hele leuke mensen tegen? In je eentje sta je daar wel meer voor open.


    Tijd voor koffie.

    Draculea schreef:
    Ik zou nooit alleen gaan. Wat als er iets gebeurd?


    26 - 02 - '16

    Thysia schreef:
    Het lijkt me wel leuk, maar ik ben liever onder de mensen dus ik zou het niet doen.


    Haha, nee. Ik ben echt een persoon wat liever alleen is.
    @Yolanda, waarom gaan wij niet samen?

    Btw, is het niet verstandiger om geld te besparen voor het studeren of valt dat wel mee?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Haha, nee. Ik ben echt een persoon wat liever alleen is.
    @Yolanda, waarom gaan wij niet samen?

    Btw, is het niet verstandiger om geld te besparen voor het studeren of valt dat wel mee?


    Hangt er vanaf. Hoe duur gaat het me kosten en van wanneer tot wanneer wil je gaan?
    Verder zou het me wel gaaf lijken, maar het hangt echt af van deze 2 punten. Verder willen mijn ouders je ofcourse eerst es leren kennen :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)

    Hangt er vanaf. Hoe duur gaat het me kosten en van wanneer tot wanneer wil je gaan?
    Verder zou het me wel gaaf lijken, maar het hangt echt af van deze 2 punten. Verder willen mijn ouders je ofcourse eerst es leren kennen :p


    Euh, na de examens, dat is zo eind mei. En dan twee weken tot een maand. Voor een maand, kost een interrail iets van begin 400 euro, maar dan kun je een maand onbeperkt met de trein reizen. Check interrail.eu maar even.
    -to be continued.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Euh, na de examens, dat is zo eind mei. En dan twee weken tot een maand. Voor een maand, kost een interrail iets van begin 400 euro, maar dan kun je een maand onbeperkt met de trein reizen. Check interrail.eu maar even.
    -to be continued.


    Laten we dit even pb'en want anders komt dr niks van :'D
    verder is 400 euro best veel.. weinig voor het gereis maar toch zeer veel en ik weet niet of mijn ouders ermee instemmen, ondanks dat ik zelf zal betalen..
    maar laten we eerst gaan pb'en erover dan :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pff anders ga ik wel mee! Ik ben zelf met mijn ouders aan het kijken of ik naar in Engeland een tijdje in een gastgezin kan verblijven.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Draculea schreef:
    Ik zou nooit alleen gaan. Wat als er iets gebeurd?


    16 - 09 - '17

    Waar ga je dan precies overnachten dan etc.? Wat ga je allemaal doen? Misschien kan je in zo'n studentenherberg verblijven, of iets wat erop lijkt, maar ik zou het ook wel erg risky vinden.


    I can't define who I am.

    Een aantal vrienden van mij hebben ook "geinterrailed" deze zomer of gaan nog maar zover ik weet hebben ze allemaal leuke dingen beleefd tijdens de reis!
    Ik denk niet dat ik het alleen zou doen, daar ben ik te bang voor haha. Maar als je zelf wel zo'n type bent raad ik het je zeker aan!


    I recycle my thoughts.

    Ik zal het niet alleen doen, voor het geval iets gebeurd en ik ben niet zo graag alleen.


    -