• Yesh, I need series. :')

    Ik heb nu al The Listener, Castle, Doctor Who en How I Met Your Mother.

    Ik wil graag of series met humor, of iets van een Bones/CSI-alike en dan series die niet meer dan twee à drie seizoenen hebben. Ik zou het ook handig vinden als je een kleine samenvatting geeft.
    Géén dramaseries, like Gossip Girl of Pretty Little Liars, please! (A)

    Alvast bedankt! :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Alladin schreef:
    OMG DAT IK SHERLOCK WAS VERGETEN! SLECHT VAN MIJ!!
    Benedictus <3


    NEWB!

    Also: Scrubs. Die ene serie met zombies (walking dead fso?)

    En natuuurlijk MY LITTLE PONYYYYY
    omg, discord is so awesomeeee


    quidquid excusatio prandium pro

    @Alwin: ik zal eens kijken.
    @Luhan: Ik weet nog niet. Als ik wakkerder ben (like morgen) zal ik het eens aandachtiger lezen :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Modern Family


    Freaks and Geeks, omg die serie is zo geweldig, wel oud en er is maar 1 seizoen :(

    Once Upon A Time

    En Workaholics, maar daar kan ik geen trailer van vinden :{

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 23:45 ]


    As travars

    ohja, en BBC Sherlock en Dexter en Criminal Minds, die zijn ook erg goed :3


    As travars

    Glee, Modern Family, New Girl, Raising Hope. Dat was eerst mijn dinsdagavond, helaas nu niet meer. De laatste drie zijn allemaal humor en hoef je ook niet per stuk te volgen.
    The Good Wife is heel tof, Bones en Castle volgde ik ook. Game of Thrones wordt ook altijd heel erg gewaardeerd (dit kijk ik zelf niet) en misschien Dexter.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Flea schreef:
    Glee, Modern Family, New Girl, Raising Hope. Dat was eerst mijn dinsdagavond, helaas nu niet meer. De laatste drie zijn allemaal humor en hoef je ook niet per stuk te volgen.
    The Good Wife is heel tof, Bones en Castle volgde ik ook. Game of Thrones wordt ook altijd heel erg gewaardeerd (dit kijk ik zelf niet) en misschien Dexter.


    Ik kan geen trailer can castle vinden :(


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alladin schreef:
    (...)

    Ik kan geen trailer can castle vinden :(

    Wil je weten waar het over gaat dan? Ik volg het zelf ook, dus... (Ik heb nu net de laatste twee seizoenen gedownload, die ik nog niet gezien had :Y))


    Deep inside, I've never felt alive

    THE BIG BANG THEORYYYYYY. : )


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Je wilt niet meer dan 2/3 seizoenen, maar met 6 seizoenen is Lost ook echt zeker weten een aanrader!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    How I met your mother liefde hier, maar ja, die kijk jij ook al (a).


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Fiyero schreef:
    Modern Family

    Freaks and Geeks, omg die serie is zo geweldig, wel oud en er is maar 1 seizoen :(

    Once Upon A Time

    En Workaholics, maar daar kan ik geen trailer van vinden :{

    De eerste ken ik al (A)
    En ik zal nog wel eens naar de trailer kijken (A)

    @Lotte: kun je misschien wat uitleg geven over New Girl en Raising Hope?
    En The Good Wife ken ik, maar die vind ik minder. En Game of Thrones lijkt me niet zo leuk, en weet je misschien iets meer over Dexter?


    Deep inside, I've never felt alive

    Als je DW leuk vond, dan misschien Torchwood? Het heeft wel vier seizoenen, maar daarvan heeft één maar vijf afleveringen en het vierde seizoen kun je eigenlijk wel vergeten, want dat is opeens overgenomen door Amerikanen en gewoon ontzettend slecht, want nog maar twee van de originele vijf hoofdrolspelers doen mee. Drie seizoenen, dus. :Y)

    Firefly is ook erg leuk. Daar is maar één seizoen en een film van en er zal waarschijnlijk niets meer bij komen, maar toch is het zeker je tijd waard. Het is een soort mix tussen sci-fi en western, en ik weet dat dat in het begin belachelijk klinkt, maar geef het een kans. Nathan Fillion uit Castle speelt een van de hoofdrollen. :'D

    En Sherlock natuurlijk, zoals al heel veel mensen zeggen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Trouwens, niet dat ik de TS ben, maar ik heb wel gekeken naar series die hier zijn neergezet. Once Upon a Time is echt heel erg leuk, jammer dat er geen ondertiteling zit bij 1Channel maar toch wel leuk (:

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 13:54 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    New Girl gaat over Jess die net heeft gebroken met haar vriendje, en daarbij een nieuw appartement zoekt. Ze komt terecht bij drie vrijgezelle mannen. Die sporen niet helemaal en zijzelf ook niet. Dit is zo'n beetje de basis, alleen op dat ex-vriendje van haar wordt niet heel nadrukkelijk op ingegaan.
    Raising Hope gaat over een jongen die onveilige seks had gehad met een seriemoordenares, zij is dood nu. Echter was haar (en zijn) dochter eerst nog geboren, waar hij nu in zijn eentje voor moet zorgen. Daarnaast zijn zijn ouders ook nog een beetje apart, net als zijn overgrootoma.
    Dexter kijk ik zelf niet (die moest ik je aanraden van Yordi) maar dat gaat over Dexter, een man die criminelen vermoordt.
    Dit is allemaal heel kort door de bocht hè ;]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sjiriki schreef:
    BBC sherlock. Full stop. BBC sherlock is best pony Sherlock!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.