• Een groep leerlingen gaat samen met een leraar op reis naar San Francisco. Ze verblijven daar in een hotel in het centrum. Er wordt natuurlijk geshopt, gegeten en dingen achter de leraar's rug om gedaan, maar ook gewandeld en een trip naar Alcatraz staat ook op de planning. Wat zal er met de groep gebeuren? Zullen bestaande relaties blijven bestaan? Zullen nieuwe zich vormen? Zullen er grote ruzies uitbreken? Het is aan jullie!


    Jongens:
    - Austin Charlie Daniels - Sylvesti
    - Kyle Nathan Jones - quin98
    - Anthony -Antz Jayy von Monroe - Mufinn
    - Brandon -Bam Kilian von Monroe - Mufinn
    - Brandon Jason Jefferson - Depay

    Meisjes:
    - Danielle 'Daan' Carly Jase - MindBreaker
    - Savannah Chiara Rose DiLaurentis - Malino
    - Megan Jane Rhine - Erestor
    - Lydia Campbell - xMerlex
    - Carmela Lorenza Bella Agnelli - Lucerna
    - Robin Smith - NewYorkTower
    - Maité Rhaine - Matilda


    Rollentopic
    Kletstopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Als het stelletje van te voren bestaat, meld het even.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Houd het realistisch. Personages kunnen maar op 1 plek tegelijk zijn en niet vliegen of teleporteren. Het wordt heel onoverzichtelijk als je je hier niet aan houd.

    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    Veel plezier!

    Kamerindeling:
    Kamer 701:
    Brandon
    Brandon
    Anthony

    Kamer 707:
    Austin
    Kyle

    Kamer 401:
    Carmela
    Robin
    Lydia

    Kamer 607:
    Danielle
    Megan

    Kamer 407:
    Savannah
    Maité


    Het Hotel:



    De Kamers:

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 14:29 ]


    Bowties were never Cooler

    [mijn topics]

    [MT]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Mijn topics.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Mijn topics]


    El Diablo.

    [mijn topics]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mijn Topics
    Ik ga maandag met school weg, dus kan dan drie dagen niet reageren (sorry daarvoor)

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 16:02 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [fijn dat je het laat weten]


    Bowties were never Cooler

    Op welke locatie beginnen we:$


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Het vliegveld van San Francisco. Achter de douane etc.]


    Bowties were never Cooler

    {Oke, dankje. Sorry voor de late reactie. Ik zou bezig maar ik weet niet hoe ik moet beginnen...}


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Ik begin morgen ochtend wel. Ik ben toch vroeg op]


    Bowties were never Cooler

    Austin Charlie Daniels
    Ik liep naar de bagageband. Na 22uur te hebben gereisd waren we dan eindelijk in San Francisco. Ik had mijn skateboard achterop mijn rugzak zitten, dus die had ik al op mijn rug handen. Ik trok mijn kleine koffertje van de band toen ik die zag verschijnen. Daarna liep ik door naar de Starbucks, waar we zouden verzamelen. Ik keek rond en zag voor de rest nog niemand. Ik stond op en liep naar de balie waar ik een double chocolate chip frappochino bestelde. Ik kon niet tegen cafeïne, maar gelukkig was deze zonder koffie. Ik kreeg het drinken en ging weer op een van de krukken zitten terwijl de rest rustig binnen druppelden. Ik bleef verlangend voor me uitkijken tot ik mijn vriendinnetje weer zou zien. Van de leraar mochten we niet samen wachten, dus ik zat nu hier eenzaam op haar te wachten, nouja, niet helemaal eenzaam, maar goed. Ik dronk rustig. Het was lekker, zeker omdat het hier best warm was. Ik was natuurlijk zo dom geweest om een lange broek aan te doen. Daar zou in het hotel snel verandering in komen.


    Bowties were never Cooler

    Megan Jane Rhine
    Vrolijk omdat ik eindelijk weer kan bewegen na 22 uur zitten loop ik naar de bagageband. Mijn koffer komt gelukkig snel voorbij. Vroeger was mijn koffer een keer kwijtgeraakt, dat wil ik nooit meer meemaken. Twee weken lang in de zon met maar een paar setjes kleding die ik daar had gekocht. Na anderhalve week in stinkende kleren te hebben gelopen was mijn koffer gelukkig gevonden. Gelukkig is dat nu niet het geval. Met mijn koffer loop ik eerst naar de wc om mezelf om te kleden. Voor de reis had ik speciaal gemakkelijke kleding aangetrokken, met die kleding aan loop ik liever niet door San Francisco. Uit mijn tas haal ik een een lichtroze jurkje. Toen ik het kocht was het nog wit, zelf vond ik dat wat saai dus had ik hem roze gemaakt. Ik trek er slippers bij aan en verlaat de toilet. Snel doe ik nog wat make-up op en borstel mijn haren. Nu ik er weer toonbaar uitzie loop ik naar de verzamelplek, Starbucks. Ik hed nodig behoefte aan wat cafeïne, anders zou ik na een paar uur al omvallen van vermoeidheid. Bij de kassa bestel ik een Caramel Macchiato die gelijk gemaakt wordt. Als de koffie klaar is bedank ik de vrouw vriendelijk en ga op zoek naar bekenden. Al snel zie ik Austin en ga bij hem aan het tafeltje zitten. 'En, heb je er al zin in?' vraag ik waarna ik een slok neem van mijn drinken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Savannah Chiara Rose DiLaurentis

    Eindelijk zijn we in San Francisco, ik rek me kort uit. Je botten gaan pijn doen als je 22 uur in een vliegtuig zit hoor. Ik strijk snel mijn blousje recht en trek mijn rokje ook goed. Met een grijns glijd mijn blik over mijn hele outfit. Een blouse van Mango, een rokje van Carlos Miele, mijn hakken van prettylittlethings.com, mijn peperdure Givenchy tas, armband van ahalife.com en mijn goude oorbellen van Brooks Brothers. Je kan veel zeggen, maar het ziet er niet verkeerd uit. Het rokje vinden sommige mensen nog wel is te kort, maar hé. Als je een goed lichaam hebt, dan moet je het showen. Tenminste, dat is wat mijn broer zegt. Whatever. Het boeit me eerlijk gezegd ook niet wat andere mensen ervan vinden, ik vind het leuk en het zit lekker. Opeens zie ik mijn twee koffers voorbij gaan, snel gris ik ze van de band. Met mijn lichtroze en witte koffer achter me aan en mijn tas over mijn schouder loop ik het vliegveld uit. Op naar de Starbucks! Ik heb opeens heel veel zin in een Java Chip, heerlijk die dingen! Ik loop de Starbucks binnen en zie achter Austin en Megan zitten. Snel loop ik naar de kassa, 'Mag ik een Java Chip Venti?' vraag ik vriendelijk. 'Natuurlijk.' zegt de jongen achter de kassa met een lichte grijns. Ik grijns ook even, hij ziet er niet verkeerd uit.. Denk ergens begin twintig, zwart haar en best gespierd. Oh god... Ik moet echt eens stoppen met zoveel jongens checken.. Maarja, wat doe je anders als single meisje? Ik ben nu al 3 maanden single, en het is wel chil.. 'Een Java Chip Venti.' zegt de jongen opeens. Ik schrik een beetje op uit mijn gedachte en glimlach naar hem. 'Thanks.' glimlach ik en betaal snel. 'Ik zie je nog wel is een keer, starbucksverslaafdemij kennende.' grinnik ik en geef hem nog snel een knipoog. Vervolgens loop ik naar Austin en Megan, 'Hey!' glimlach ik en plof op een stoeltje. Ik neem snel een slok en zet mijn zwarte tas op mijn lichtroze koffer...


    El Diablo.

    Lydia Campbell:

    Ik rek mezelf uit, en wrijf even in mijn ogen. Ik sta bij de loopband, zoekend naar mijn koffer. Ik zie een rode koffer die op die van mij lijkt, maar ik had er een sticker op geplakt. Het was een hartje, die had ik gekregen van mijn zusje voor ik op reis ging. Ik zie al een aantal mensen hun koffers pakken en verder lopen. Ik ga engens aan de zijkant van de band staan. Maar wacht eens even... Ik pak de rode koffer die ik zonet ook zag en haal hem van de band. Ik draai hem om en ja hoor, op de achterkant staat de sticker. Tipisch ik. Ik loop aan de kant en haal direct mijn koffer open. Ik sluit mijn ogen, steek mijn arm uit, en pak het eerste jurkje dat ik voel. Mijn hand ligt op tweejurkjes. Ik kies de rechter. Ik pak het jurkje, gooi mijn koffer dicht, en ren met mijn koffer naar de Starbucks. 'Hallo, ik ben Lydia, ik ga me even omkleden dus zouden jullie PLEEEEAAAAS op mijn koffer willen passen, bedankt.' Ik sprint naar de toiletten en trek snel mijn jurkje aan. Ik voel me altijd zo lekker in een los zomerjurkje. In mijn handbagage zit een borstel, en ik heb een elastiekje om mijn pols. Ik draag geen make-up, misschien soms mascara, maar zelfs dat ben ik vergeten. Ik maak een knot in mijn haar, lekker los en er vallen een paar plukken voor mijn gezicht. Ik stop mijn oude kleding in mijn handbagage, en loop weer terug naar de Starbucks. 'Bedankt dat jullie op mijn koffer wilden passen!!! Ik ben Lydia' zeg ik, en ik geef iedereen een hand. 'Ikeeh, wil graag een warme chocomel halen duseeh, zouden jullie op mijn koffer willen passen ?' vroeg ik, terwijl ik lichtelijk rood aanliep.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 15:29 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3