• Yesh, I need series. :')

    Ik heb nu al The Listener, Castle, Doctor Who en How I Met Your Mother.

    Ik wil graag of series met humor, of iets van een Bones/CSI-alike en dan series die niet meer dan twee à drie seizoenen hebben. Ik zou het ook handig vinden als je een kleine samenvatting geeft.
    Géén dramaseries, like Gossip Girl of Pretty Little Liars, please! (A)

    Alvast bedankt! :]


    Deep inside, I've never felt alive

    How I met your mother.


    all I want is the taste that your lips allow

    Square schreef:
    Als je DW leuk vond, dan misschien Torchwood? Het heeft wel vier seizoenen, maar daarvan heeft één maar vijf afleveringen en het vierde seizoen kun je eigenlijk wel vergeten, want dat is opeens overgenomen door Amerikanen en gewoon ontzettend slecht, want nog maar twee van de originele vijf hoofdrolspelers doen mee. Drie seizoenen, dus. :Y)

    Firefly is ook erg leuk. Daar is maar één seizoen en een film van en er zal waarschijnlijk niets meer bij komen, maar toch is het zeker je tijd waard. Het is een soort mix tussen sci-fi en western, en ik weet dat dat in het begin belachelijk klinkt, maar geef het een kans. Nathan Fillion uit Castle speelt een van de hoofdrollen. :'D

    En Sherlock natuurlijk, zoals al heel veel mensen zeggen. ^^

    O, ik vind die tweede nu al leuk :')
    Ik zal eens kijken (A)

    @ Lotte: Thanks! Ik zal eens kijken! :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Grimm, True Blood, Dexter, Freaks and geeks, the walking dead, misfits, skins, teh inbetweeners, supernatural en the tudors. Deze volg ik :Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    The Walking Dead (zombies en shit, heel awesome), House (ken je wel toch?), The big bang theory, Criminal Minds.. (:


    You are beautiful, you are love.