• mijn afgekauwde nagels gelakt. Wat hebben jullie gedaan?


    26 - 02 - '16

    Ja, dat probeer ik ook heel vaak, maar na een kwartier is alles weer opgevreten :'p

    Ik heb mijn kamer vandaag opgeruimd. Hele prestatie
    (hoera)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Niks :').


    The odds are néver in our favor.

    Supernatural en legend of Korra gekeken + geschreven.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat moment dat je beseft dat je al tijden zit te laptoppen. Ik ben lui. (cat)
    Nu niet meer nagelbijten hè. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben bij mijn opa&oma geweest. (':


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Impressie schreef:
    Dat moment dat je beseft dat je al tijden zit te laptoppen. Ik ben lui. (cat)
    Nu niet meer nagelbijten hè. (:


    I'll try :3


    26 - 02 - '16

    Impressie schreef:
    Dat moment dat je beseft dat je al tijden zit te laptoppen. Ik ben lui. (cat)
    Nu niet meer nagelbijten hè. (:


    Precies ja ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gewerkt...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Naar het vliegveld geweest om in een chezna achterin te gaan zitten samen met mijn vader terwijl mijn broer zou sturen. Maar het was te slecht weer en heb ik maar eten gekookt (bak lasagne in de oven en weer terug naar mijn plek). Zeer nuttig dus :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Geslapen :)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    De eerste drie afleveringen van het derde seizoen van Big Time Rush gekeken en ik ben nu bezig met aflevering drie van seizoen drie van The Listener :Y)
    En toen moest ik maar weer eens kijken hoe het ging met het downloaden van seizoen drie en vier van Castle :')
    Edit: seizoen 3 is op 5,2 % en seizoen 4 heb ik op pauze gezet x'D

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 17:42 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Sefie schreef:
    De eerste drie afleveringen van het derde seizoen van Big Time Rush gekeken en ik ben nu bezig met aflevering drie van seizoen drie van The Listener :Y)
    En toen moest ik maar weer eens kijken hoe het ging met het downloaden van seizoen drie en vier van Castle :')
    Edit: seizoen 3 is op 5,2 % en seizoen 4 heb ik op pauze gezet x'D

    Goed dat je het zegt *herinnert zich weer dat ze nog Big Time Rush-afleveringen wilde kijken online*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Geslapen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    PercyWood schreef:
    (...)
    Goed dat je het zegt *herinnert zich weer dat ze nog Big Time Rush-afleveringen wilde kijken online*

    Ze zijn nog genialer dan geniaal, dat je dat even weet x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Cadentium schreef:
    Niks :').


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.