• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137026

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 9:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Als ik er zeker van ben dat ik neit rood meer ben, nou neit erg rood dan, kijk ik op.
    Ik kijk naar Drew, dan sta ik op en ga naast hem zitten.
    "Wat een rare actie van Ian hé." Zeg ik zacht en kijk naar mijn handen.
    Ik weet niet goed wat te zeggen, ik ben even in de war.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik schik een beetje op als ik ineens de stem van Danny hoor.'Wat een rare actie van Ian hé'zegt hij zacht en ik knik. 'Ach,hij zou het wel gewoon grappig bedoeld hebben,wees blij dat die niet de andere kant opging,dan lagen we nu in het water'zeg ik en bij het laaste lach ik even

    Danny

    Ik lachte eventjes en knikte.
    "Dan hadden we nu beide nat geweest." Grinnik ik.
    "Ey eh, ik vond het niet zo erg." Zeg ik dan. "Eigenlijk wel grappig."
    ik glimlach even naar hem.
    Zodat hij weet dat ik het meende.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Dan hadden we nu beide nat geweest'grinnikt hij en ik knik.Ey eh, ik vond het niet zo erg.'zegt hij daarna. 'Eigenlijk wel grappig'zegt hij en glimlacht naar me. Ik grinnik en knik 'Ja eigenlijk was het ook best wel grappig'zeg ik en grinnik even.

    Danny

    "Leuk ook nog." Zeg ik eerlijk.
    Hoe hij zo bovenop me lag, het had toch wat.
    Ik geef hem een por in zijn zij.
    "Zullen we op dat eilandje samen wat lopen?" Vraag ik dan en kijk Drew even aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Hij geeft me een por in mijn zij, 'Zullen we op dat eilandje samen wat lopen?'vraagt hij en kijkt even naar me. 'Ja is goed'zeg ik en glimlach. Dan zou ik weer even alleen met hem zijn,dat zou leuk zijn. 'Wanneer gaan we eigenlijk naar het eilandje?'vraag ik aangezien Ian gewoon een beetje rondvaart.

    Danny

    "Yay, leuk." Zeg ik met een glimlachje als hij toestemt om wat te gaan lopen.
    Onbewust schuif ik wat dichter naar Drew toe.
    Ik kijk wat rond over het water, af en toe blijft mijn blik op Drew hangen maar dan kijk ik al snel weer verder.
    Hij is leuk, dat moet ik toegeven.
    Met zijn tweeën over het eiland lopen, het heeft toch iets van romantisch in zich, toch? Wtf, wat denk ik nu weer?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Yay,leuk'zegt Danny met een glimlachje en ik maak een instemmend geluidje. Ik kijk even naar de zee terwijl ik af en toe naar Danny kijk. Mijn gedachte gaan naar met ze tweeën wat gaan lopen,gewoon even alleen met Danny zijn, en dan ook nog is op een eiland. Onbewust vormt er een grote glimlach op mijn gezicht.

    Austin
    Ik laat Isabella en loop naar Ian toe. 'Ik vaar nu even naar het eilandje toe goed?'zeg ik en neem het stuur over. Ik vaar met een best hoge snelheid richting het eilandje en glimlach even als ik het eilandje al in zicht zie komen.

    jasmine

    'Hey jayson, zullen we even naar de andere kant van de boot lopen want ian is toch zo druk bezig met het varen en hij verveeld zich denk ik echt niet' zeg ik tegen jayson en pak zijn hand vast.

    Danny

    Drew is stil, en dat maakt me ietwat gek.
    Het lijkt wel of ik zijn stem wil horen, alsof ik er naar hunker.
    Ik duw een aantal keer zachtjes tegen zijn schouder en kijk hem aan.
    In mijn ooghoek zie ik Austin het stuur overnemen, alsnel zie ik een eilandje in beeld komen.
    "Volgens mij zijn we er bijna." Glimlach ik naar Drew en knik naar het eilandje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    Ik schud lachend mijn hoofd en loop binnen vier stappen naar de andere kant. 'Zo dat was lang lopen'zeg ik grijnzend en ga daarna op een bankje zitten en trek haar naast me.

    Andrew
    Ik voel hoe Danny een paar keer zachtjes tegen mijn schouder duwt en ik grinnik zachtjes ik geef hem een duwtje terug en zie ook het eilandje in beeld komen.'Volgens mij zijn we er bijna'zegt Danny en knikt naar het eilandje. 'Yeah'zeg ik grijnzend en merk dat Austin al vaart minderd

    jasmine

    Ik kijk lachend naar jayson en dan trekt hij mij naasy zich. 'Dus wat wil je gaan doen op het eiland' zeg ik lachend tegen hem en kruip dicht tegen hem aan.

    Ian

    Ik kijk de zee over naar het eilandje. 'Hoe wist je hier vanaf?' ik kijk Austin vragend aan en grijns even. Dan laat ik me naast Isabella op een stoel zakken en glimlach even naar haar. 'Dit gaat een heerlijke dag worden,' grijns ik. En tevreden sluit ik mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne