• Mensen die om kudo's vragen in quizzen.
    Ik kwam er vandaag nog een aantal tegen.
    Ben ik de enige die dit vindt?


    26 - 02 - '16

    Ik heb er ook een vereselijke hekel aan.

    Nope.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik lees dat ook vaak, maar ik heb er niet echt problemen mee.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik denk dat bijna iedereen dat ontzettend vervelend vind.

    Ik kan er echt heel slecht tegen. Je hoort kudo's te verdienen (omdat je verhaal/whatever goed is), niet er om te vragen.


    Destroy what destroys you.

    nee,niet echt want ik deed het zelf ook in 1 van mijn quizzen Maar als het Quiz echt nergens op gebaseerd is, maar alleen even aandacht van heel Q willen hebben, vind ik het wel heel vervelend


    -

    Chuggaa schreef:
    Ik denk dat bijna iedereen dat ontzettend vervelend vind.

    Ik kan er echt heel slecht tegen. Je hoort kudo's te verdienen (omdat je verhaal/whatever goed is), niet er om te vragen.


    Inderdaad


    26 - 02 - '16

    ze kunnen er wel om vragen , maar als je er gewoon geen geeft zie ik niet in wat er zo erg aan is.
    iedereen zou wel is veel kudo's willen hebben , lijkt mij.


    Danmarks Dynamite.

    Ik kan daar ook niet tegen, eigenlijk. Daarom doe ik het zelf niet :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dat is nu toch bijna een standaard vraag? Tenminste de laatste twee vragen van de quizzen die ik heb gemaakt (niet allemaal) zijn vragen als ga je een kudo geven en/of een reactie schrijven of allebei.


    Physics is awesome

    Vragen om kudo's vind ik sowieso eigenlijk niet kunnen. I mean, dat is iets wat je moet verdienen.


    Don't find love. Let love find you.

    Ik deed het ooit omdat iedereen het deed, maar ze gaven sowieso nooit kudo's dus ik was wanhoperig. (Ja, dat is een woord. :'))
    Nu maak ik uberhaupt geen quizzen meer, haha. Te veel werk en ik maak het toch niet af.

    Quizzen zijn kut, verhalen kan wel, vind ik. Maar ja, ik geef sowieso vaak een kudo, geen idee waarom. Al vind ik de quiz slecht, ik vind die knop indrukken leuk. (kudo)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Superirritant. Bij verhalen ook. Kudo's verdien je, je moet er niet om vragen. Ik vraag toch ook niet of mensen willen lachen als ik een grapje maak.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    En dan ook nog dat de eerste optie jij geeft me een kudo
    En dan als tweede optie jij geeft mij een kudo. Dan heb je geen andere optie om iets anders aan te klikken. Ik erger er me niet aan en ik negeer het gewoon. Niet dat ik kudo's geef aan mensen die het vragen, tenzij de quiz zelf heel goed is.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik klik de quiz weg als zo'n vraag erin voorkomt.


    Take risks and conquer your fears.