• Zijn er toevallig meer mensen die mee gaan doen aan (Camp) NaNoWriMo in augustus? Of wacht iedereen tot November?
    Het leek me namelijk wel leuk om weer met heel Q zo'n algemeen topic te openen om te kijken hoe ver iedereen komt en elkaar te supporten!

    Dus, zijn er nog meer Campers?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Helaas niet. Ik had heel erg graag mee willen doen (net als in juni, wat ik overigens niet haalde), maar helaas moet ik begin augustus beginnen met spullen inpakken, 7 augustus naar A'dam en 8 augustus vlieg ik weg naar New York. En daarna ben ik weg, maar ik hoop dat ik wel mee kan doen in November, als ik het niet te druk heb :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Oh, ik wist helemaal niet dat dat ook in Augustus was. Ik wel heel erg graag meedoen, maar ik ben dus ook op vakantie ergens in die maand wat echt wel heel erg balen is aangezien ik niet van plan ben heel erg veel te gaan schrijven op vakantie..


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Vivaldi schreef:
    Helaas niet. Ik had heel erg graag mee willen doen (net als in juni, wat ik overigens niet haalde), maar helaas moet ik begin augustus beginnen met spullen inpakken, 7 augustus naar A'dam en 8 augustus vlieg ik weg naar New York. En daarna ben ik weg, maar ik hoop dat ik wel mee kan doen in November, als ik het niet te druk heb :3


    Hopen dat je in november wel mee kan doen dan (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Aurorae schreef:
    Oh, ik wist helemaal niet dat dat ook in Augustus was. Ik wel heel erg graag meedoen, maar ik ben dus ook op vakantie ergens in die maand wat echt wel heel erg balen is aangezien ik niet van plan ben heel erg veel te gaan schrijven op vakantie..


    Ik heb het dus juist dat ik in november bang ben dat ik het te druk heb (:
    Maar op vakantie schrijven is inderdaad nooit zo'n goed idee (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)
    Ik heb het dus juist dat ik in november bang ben dat ik het te druk heb (:
    Maar op vakantie schrijven is inderdaad nooit zo'n goed idee (:


    Ja dat was de vorige keer bij mij ook al het probleem toen wilde ik wel maar toen had ik het ook al veel te druk. Mwuuhh, zo wordt het nooit wat met mij haha. En inderdaad, op vakantie ben ik sowieso al niet van plan mezelf te gaan dwingen tot dingen (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik ga eind augustus op vakantie, in november wil ik het wel proberen ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aurorae schreef:
    (...)

    Ja dat was de vorige keer bij mij ook al het probleem toen wilde ik wel maar toen had ik het ook al veel te druk. Mwuuhh, zo wordt het nooit wat met mij haha. En inderdaad, op vakantie ben ik sowieso al niet van plan mezelf te gaan dwingen tot dingen (:


    Ik dus ook, kwam niet verder dan 10K.
    Moet je ook vooral niet doen, vakantie is voor lekker relaxen! (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ja! Ik doe mee. En in November ook nog eens, Juni niet, want dan heb ik elk jaar examens, jammer genoeg.
    In November heb ik de 50k gehaald, dus dat kan ik nu ook... hoop ik.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 15:34 ]


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Ja! Ik doe mee. En in November ook nog eens, Juni niet, want dan heb ik elk jaar examens, jammer genoeg.
    In November heb ik de 50k gehaald, dus dat kan ik nu ook... hoop ik.


    Yaaay gezellig! Wow, super (:
    Schrijf je een apart verhaal of ga je gewoon verder aan een verhaal tijdens Nanowrimo?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Yaaay gezellig! Wow, super (:
    Schrijf je een apart verhaal of ga je gewoon verder aan een verhaal tijdens Nanowrimo?

    Ik schrijf een apart verhaal, dat ik al van in Juni volledig aan het uitdokteren ben.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Ik schrijf een apart verhaal, dat ik al van in Juni volledig aan het uitdokteren ben.


    Leeeuk ^^ Lukt het? (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Leeeuk ^^ Lukt het? (:

    Redelijk.
    Weet jij al waar je over gaat schrijven bij NaNoWriMo?


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Redelijk.
    Weet jij al waar je over gaat schrijven bij NaNoWriMo?


    Ah oke (:
    Ik ga eindelijk mijn verhaal waar ik aan bezig ben afmaken (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik doe ook mee in augustus. Juni is jammer genoeg onmogelijk voor me, maar augustus en november zijn vaste NaNo maanden. (':

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 15:48 ]


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Ik doe ook mee in augustus. Juni is jammer genoeg onmogelijk voor me, maar augustus en november zijn vaste NaNo maanden. (':


    Gezellig (:


    Zou ik een algemeen topic maken?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.