• Allereerst, deze foto gewoon omdat het zo schattig is:



    Maar daar wou ik het niet over hebben :'D wat vinden jullie van dit:



    Ik ken het antwoord maar ben benieuwd naar jullie bedenkingen (A)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    die heb ik al gezien... ik heb er echt letterlijk een uur overna gedacht... ik weet echt geen goede vraag te bedenken... het is gewoon onmogelijk


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ja I know right, ik had echt zo van 'da fuq, ik snap het niet en het is mind blowing op dezelfde manier.'


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    But I like the Highway to hell song better.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Is het niet dat je aan de een moet vragen of de ander altijd de waarheid spreekt, of zoiets?

    Kan iemand me het antwoord in PB sturen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Kan iemand me het antwoord in PB sturen?

    Aria schreef:
    Kan iemand me het antwoord in PB sturen?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wist het antwoord altijd.. Had toch te maken met wat zou de ander zeggen of zo iets.. I dunno..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het antwoord is:
    Wat zou je broer antwoorden?
    En dat moet je het tegenovergestelde van het antwoord doen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    OHJA!

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 0:26 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oké, het antwoord is me gegeven, maar blijkbaar ben ik te dom om het te begrijpen, LOL.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Frodo schreef:
    Het antwoord is:
    Wat zou je broer antwoorden?
    En dat moet je het tegenovergestelde van het antwoord doen (:

    wacht... Ik snap hem niet...


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Frodo schreef:
    Het antwoord is:
    Wat zou je broer antwoorden?
    En dat moet je het tegenovergestelde van het antwoord doen (:


    Nee, welke richting hij zou aanwijzen want anders kan hij ook gewoon heaven of hell zeggen en dan ben je nog geen stap verder. Zei iemand


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Eigenlijk is het heel simpel (;

    Ik leg het nog eens uit:
    -Je staat voor de broer die altijd liegt. Je vraagt aan hem: 'Wat zou je broer antwoorden op de vraag: welk pad moet ik nemen?' de man denkt na, want zijn broer zegt altijd de waarheid. Dus de linkerweg. Maar omdat hij altijd liegt, moet hij dat nu doen en zegt de broer: 'De rechterweg.' jij doet het tegenovergestelde en neemt de linkerweg : het pad naar de hemel.

    -Je staat voor de broer die altijd de waarheid spreekt. Je vraagt aan hem: 'Wat zou je broer antwoorden op de vraag: welk pad moet ik nemen?' de man denkt na, want zijn broer liegt altijd. Dus zegt hij: De rechterweg. Jij neemt de omgekeerde: de linkerweg. Oftewel: het pad naar de hemel.

    Zo moeilijk is het niet (A)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Eigenlijk is het heel simpel (;

    Ik leg het nog eens uit:
    -Je staat voor de broer die altijd liegt. Je vraagt aan hem: 'Wat zou je broer antwoorden op de vraag: welk pad moet ik nemen?' de man denkt na, want zijn broer zegt altijd de waarheid. Dus de linkerweg. Maar omdat hij altijd liegt, moet hij dat nu doen en zegt de broer: 'De rechterweg.' jij doet het tegenovergestelde en neemt de linkerweg : het pad naar de hemel.

    -Je staat voor de broer die altijd de waarheid spreekt. Je vraagt aan hem: 'Wat zou je broer antwoorden op de vraag: welk pad moet ik nemen?' de man denkt na, want zijn broer liegt altijd. Dus zegt hij: De rechterweg. Jij neemt de omgekeerde: de linkerweg. Oftewel: het pad naar de hemel.

    Zo moeilijk is het niet (A)


    Ow heey, nu snap ik hem. Gister avond las ik precies hetzelfde uitleg alleen toen snapte ik er geen hol van xd.
    Volgens mij dacht ik gewoon te moeilijk..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you