• Vorige week dinsdag heb ik bij de kaakchirurg 3 verstandskiezen eruit laten halen. Bij 1 moesten ze boren om hem eruit te krijgen en die wond is gehecht. Nu bijna een week later heb ik er nóg last van ._. En ik ben erachter gekomen dat mijn kin + een deel van mijn wang gewoon nog wat verdoofd is. Dat klopt ook niet helemaal.. dus ik bel morgen de dokter maar even. Heb ik weer hoor :')

    Jullie ook verstandskiezen eruit? :3


    -

    Ik moet ze er binnenkort ook uit laten trekken.
    Doet het echt heel veel pijn?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik moet ze er binnenkort ook uit laten trekken.
    Doet het echt heel veel pijn?

    De verdoving krijgen doet pijn. En als de verdoving uitwerkt doet het ook pijn. Maar verder niet zo heel veel hoor. Alleen bij mij wel :'D


    -

    Ik heb mijn onderste verstandskiezen eruit moeten laten snijden uit voorzorg omdat ze niet in mijn kaak zouden passen. Ik weet hoe vervelend het is..

    Genius schreef:
    (...)
    De verdoving krijgen doet pijn. En als de verdoving uitwerkt doet het ook pijn. Maar verder niet zo heel veel hoor. Alleen bij mij wel :'D


    Wel, dat is geruststellend ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Verstandskiezen? Die krijg toch pas rond je 18e?
    But, anyways, ik heb nog niks moeten laten trekken, nog nooit een beugel gehad. Enige wat ik moest, was ceelen (of hoe je het ook zegt), en happen.
    -Klopt dit af-


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ken het. Toen ik 13 was heb ik er 2 laten trekken en op mijn 15e de andere 2. :')

    Soms duurt het een tijdje voor die verdoving uitwerkt hoor. Dat komt omdat het soms te dicht bij een zenuw gekomen is. Ik wacht al 2 jaar tot de verdoving in mijn kin is uitgewerkt. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb ze nog niet :')


    26 - 02 - '16

    Scandal schreef:
    Ik ken het. Toen ik 13 was heb ik er 2 laten trekken en op mijn 15e de andere 2. :')

    Soms duurt het een tijdje voor die verdoving uitwerkt hoor. Dat komt omdat het soms te dicht bij een zenuw gekomen is. Ik wacht al 2 jaar tot de verdoving in mijn kin is uitgewerkt. :Y)

    Whut. Maar ik vind echt kut voelen dus ik heb geen zin in zolang wachten :'D


    -

    Bij mij zouden ze er schijnbaar gewoon in laten zitten, want ze zouden gaan passen later. Ofzo... xp


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Bij mij komen ze op dit moment door en moet donderdag naar de tandarts, dus ik ben benieuwd! o;


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Die moeten er tegenwoordig echt bij iedereen uit. (no_chears)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Eén van mijn nichten kon vrij snel weer gewoon eten, maar een andere nicht deed er wat langer over.
    Aangezien ze bij jou hebben moeten liggen boren zal het waarschijnlijk ook wat langer duren.

    But I'm not a doctor. :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.