• Gimme voetbal verhalen.:Y)
    Ik heb net die van Aria gelezen. En ik was verrast verdrietig toen. Toen hij afgelopen was hé.

    Dus, dump je story maar. En ik zal een kijkje nemen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 20:15 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.


    A lion in the morning sun ft David Villa
    Holly J is 20 wanneer ze het hulpeloze katje op straat aantreft, hij is blind en aan zijn lot overgelaten. Holly J kan het niet over haar hart verkrijgen om hem daar te laten zitten en neemt het dier mee naar haar appartement in hartje Barcelona. Maar Holly J heeft al schulden en wanneer ze die maand de huur van haar appartementje niet kan betalen wordt ze op straat gezet, samen met de kat, Caesar, leeft ze een aantal dagen op straat. Daarbij is de blinde Caesar ook nog eens een gevaar voor zichzelf. Holly J ontmoet een jongen die haar uit de problemen lijkt te helpen, maar het sprookje duurt maar even. Door de nieuwe problemen waar ze in verzeild raakt ontmoet ze een andere man, wie haar leven misschien wél voorgoed veranderd..


    Het is niet echt 100% voetbal, pas wanneer Villa erin komt. Daarbij schrijf ik ook heel zelden haha.
    Ik kan je trouwens wel aanraden om de voetbal verhalen van Robinett te lezen, die zijn echt heel goed en leuk om te lezen(:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind