• Heey !

    Hier weer even een update omdat jullie mij vaak hebben gesteund met zingen enz :) Ik heb vanavond weer een filmpje opgenomen ( mijn ouders waren niet thuis, ideaal ) Het is wel hetzelfde nummer als mijn vorige topic een paar maand terug, maar ik vond dat ik teveel dingen niet goed deed...dus hier een nieuwe probeersel !

    :$



    Hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik em met jullie deel !

    Liefs, Anna

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 22:14 ]

    Ik wil méér liedjes van je horen! Hoewel het een liedje is dat ik niet echt ken. Het is mooi en ergens rustgevend. Gewoon mooi en puur. Punt (:


    There will be beauty from pain.

    Dankje ! :$
    Seelisch: Wat voor liedje ? weet je misschien iets ? ik zit mij rot te zoeken naar nummers :(

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 19:00 ]

    Probeer eens 'You Raise Me Up' te zingen van Celtic Woman? Dan ben je echt mijn heldin.:9~


    everything, in time

    Zal ik zeker doen !! Bedankt :)

    Oooo bedankt! :D Als je het op Quizlet zet, wil je me dan ook een link naar het topic/youtube filmpje sturen in mijn gastenboek? Anders ben ik bang dat ik het topic mis.D:


    everything, in time

    Dit is echt Super Hoog bestaat die toon wel.... Grapje echt super mooi en tof, ik wou dat ik dat kon en mijn topic slaat weer eens nergens op:(


    ©1998

    Springfield schreef:
    Ik snap serieus niet dat jij zó hoog kan zingen... Ik kan nog niet eens gillen. :'D
    Jij hebt zelfs geen zangles nodig...

    Ik ben alleen wel eens benieuwd naar hoe je een liedje zingt dat bekender is.
    All At Once van Whitney Houston bijvoorbeeld?


    Mooi hoor!(flower)


    Life is full of fake people

    Dankjewel !!

    Haha BlackAlpha, het is de Whistle Register ofzoiets XD Volgens een paar zangleraren dan op youtube XD Of het echt zo is, dat weet ik niet :P

    Ik zal binnenkort You Raise Me Up opnemen van Celtic woman, eerst mijn ouders het huis uittrappen !:$

    Morgen kan ik You Raise Me Up opnemen !! Mijn ouders gaan die avond tennissen (yeah)