• I need your help. :/
    Ik wil weten of iemand van jullie wel eens gebeld is door het nummer 00501, of kent wat dat nummer doet...

    Ik (ons vaste nummer, bedoel ik daarmee) ben nu twee keer gebeld door dat nummer, één keer was er niemand aan de lijn en werd er opeens een bandje afgespeeld met thank you en daarna werd er opgehangen, en de tweede keer (vandaag) was er een of andere man die heel slecht Engels sprak met een aziatisch accent die zei dat hij van Microsoft was en dat er een of ander virus (een terror) op onze computer zat en dat het ernstig was of zo.

    WHAT THE HELL. Guys, I'm scared. Ik ben bang dat hij (of weet ik veel wie) ons telefoonnummer heeft getraceerd en nu ons adres weet (oh, watched CSI way too much). We gaan morgen op vakantie voor twee weken. :/

    Wie weet iets? :c

    Ik heb een angststoornis, wat betekent dat ik me heel druk kan gaan maken en heel bang kan gaan worden om de kleinste dingen, maar als nog. I'm scared.


    Destroy what destroys you.

    Oke, daarbij moet je niet gaan betalen want ze willen dat je een virusscanner van hun download en betaald, maar tijdens de betaling loopt de computer vast en word er een groot bedrag van de rekening afgehaald. Als ze weer bellen gewoon ophangen


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Dat van Microsoft is nep! Er zijn hackers die zich voordoen als Microsoft en je een neppe virussoftware laten kopen voor heel wat geld.

    Hier kun je er een artikel over lezen:
    Klik


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vast een of andere vage gast die zichzelf een geintje heeft beloofd en die mensen dus op belt en dan niks zegt of iets raars zegt. Ik zou me er niks van aan trekken.


    Physics is awesome

    AlexisCastle schreef:
    Oke, daarbij moet je niet gaan betalen want ze willen dat je een virusscanner van hun download en betaald, maar tijdens de betaling loopt de computer vast en word er een groot bedrag van de rekening afgehaald. Als ze weer bellen gewoon ophangen


    hij vroeg bij ons niet om iets te kopen. Maar bedankt voor de tip.


    Destroy what destroys you.

    DarkSavior schreef:
    Dat van Microsoft is nep! Er zijn hackers die zich voordoen als Microsoft en je een neppe virussoftware laten kopen voor heel wat geld.

    Hier kun je er een artikel over lezen:
    Klik


    Thank you, dat is precies wat bij ons gebeurd _O_

    Op het kopen van zo'n virusscanner, omdat mn moeder maar door bleef praten en toen uiteindelijk zonder iets te zeggen ophing.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 16:03 ]


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Thank you, dat is precies wat bij ons gebeurd _O_

    No problem :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.