• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Frey – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Soubi – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Stiles – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Stiles – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Sirens – Amare Cecilia Jackson – Empathisch & kan moleculen bevriezen
    Sirens – Cameron Dustin Jackson – Telekinetisch & kan moleculen versnellen
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Cloudbreaker – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Stiles
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ( Ja hoor xd zal ik dan doen dat Adam haar heeft aangevallen? XD )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Sure, this RPG needs some drama haha.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ moet ff eten ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Adam Hayden Ravi Danner.

    Plotseling schrik ik wakker. Waar ben ik? Hoe laat is het?
    Ik mag van geluk spreken dat ik familie ben van de katachtigen, zodat ik tenminste kan zien waar ik ben. Nadat mijn ogen gewend zijn aan het donker, wordt het me al snel duidelijk dat ik me in een tent bevind, met voorin het podium en om me heen een zee van stoeltjes. Ik haal een hand door mijn haar en sta voorzichtig op. Hoe langs heb ik geslapen?
    Ik schud mijn hoofd in het hoop helderder te kunnen denken. "Verdomme," mompel ik, terwijl ik richting de uitgang van de circustent loop.
    Wanneer ik buiten ben stap ik direct in een plas water. Blijkbaar heeft het dus geregend.. Ik zucht en neem een sprong, zodat ik stilletjes op een van de ijzeren platen belandt, waar gelukkig geen plassen op staan. Ik loop richting de camper, waar we altijd samen. En met 'we' bedoel ik de andere rare.. Laat ik het er op houden dat alle artiesten daar samen komen.
    Met een klein, kort klopje op de deur, meld ik dat ik binnen wil komen. Zonder op antwoord te wachten, draai de de deur open en stap naar binnen. Daar tref ik een aantal mensen aan. En helaas zijn alle ogen nu op mij gericht en daar heb ik een grote hekel aan, behalve wanneer ik op het podium sta. Daar voel ik me thuis.
    "Hay," mompel ik.

    Sirens schreef:
    ( Ja hoor xd zal ik dan doen dat Adam haar heeft aangevallen? XD )


    (Ehm.. Ik vind het goed. Dan maken we wat drama, wanneer ze beschrijft wie of wat haar aangevallen heeft. ^^)

    Sirens schreef:
    [ moet ff eten ]


    (Eet smakelijk!)

    Frey schreef:
    (Sure, this RPG needs some drama haha.)


    (Mag Adam - Als hij veranderd - in een soort monster veranderen? Dat hij dan mensen aanvalt? ^^)

    Cloudbreaker schreef:
    (...)

    (Mag Adam - Als hij veranderd - in een soort monster veranderen? Dat hij dan mensen aanvalt? ^^)

    (Hij mag ze wel aanvallen, niet vermoorden. Ten minste, niet zonder toestemming.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ( Bam ben er weer en ja is goed ^^ )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amare Jackson.

    "Hay," mompelde iemand achter me en ik keek op. Adam stond in de deur opening en ik knipperde even met mijn ogen. "Hey." begroette ik hem toen en keek hem aan. Ik ging iets rechter zitten en glimalchte naar hem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Frey schreef:
    (...)
    (Hij mag ze wel aanvallen, niet vermoorden. Ten minste, niet zonder toestemming.)


    (Dat snap ik. Wie mag ik allemaal aanvallen? Het is niet leuk als ik het eerst vraag, want dat weet die gene dat het gaat gebeuren. Als ik gewoon een paar mensen heb waarbij het mag, kan ik verder uitmaken wanneer. ;D)

    Cloudbreaker schreef:
    (...)

    (Dat snap ik. Wie mag ik allemaal aanvallen? Het is niet leuk als ik het eerst vraag, want dat weet die gene dat het gaat gebeuren. Als ik gewoon een paar mensen heb waarbij het mag, kan ik verder uitmaken wanneer. ;D)

    (Ik bedoel meer dat je toestemming moet vragen om te vermoorden haha, verder mag je wel gewoon aanvallen, martelen, whatever suits your flavour.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Amare heeft hij al aangevallen toch? En dan gewoon Cameron mag wel van mij xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Adam Hayden Ravi Danner.

    "Hey," begroet Amare me vriendelijk.
    Ik glimlach beleefd en haal een hand door mijn haar. "Is het hier gezellig of kom ik nogal ongelegen?" vraag ik toonloos, zoals mijn stem altijd klinkt. Het is mijn stem, die ik niet kan veranderen, behalve als ik in een andere 'mood' ben.
    Zonder op antwoord te wachten, pak ik een klapstoeltje, klap deze uit en ga erbij zitten. "Ga maar gewoon verder waar jullie mee bezig waren," mompel ik met een klein geforceerd glimlachje.

    Frey schreef:
    (...)
    (Ik bedoel meer dat je toestemming moet vragen om te vermoorden haha, verder mag je wel gewoon aanvallen, martelen, whatever suits your flavour.)


    (Ja, ik begrijp je. Maar er zijn vast ook mensen die liever niet willen dat hun personage aangevallen wordt, maar ik hou het zo. Ik val aan, maar vermoord niet. (: )