• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Frey – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Soubi – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Stiles – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Stiles – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Sirens – Amare Cecilia Jackson – Empathisch & kan moleculen bevriezen
    Sirens – Cameron Dustin Jackson – Telekinetisch & kan moleculen versnellen
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Cloudbreaker – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Stiles
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sirens schreef:
    [ Amare heeft hij al aangevallen toch? En dan gewoon Cameron mag wel van mij xd ]


    (Ja, Adam heeft Amare aangevallen. Hij is dus al een aantal keer veranderd, maar kent zijn eigen krachten niet en daarom valt hij mensen en dieren aan.)

    Amare Jackson

    "Ga maar gewoon verder waar jullie mee bezig waren," mompelt hij met een klein geforceerd glimlachje.
    'Ehm..' zei ik toen en wenkte naar mijn wond. 'Dat is er gebeurd.' zei ik en lachte eventjes. Ik zuchtte en voelde me nog duizelig. Ik snapte het niet, waarom kon ik niet herinneren wat me heeft aangevallen. Het was een één of ander dier maar verder. Ik had het gevecht gehad toen ik nog een wolf was. Ik slikte en beet peinzend op mijn lip.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Zijn er nog meer mensen in de camper of ben ik de enige die reageert?)

    (Diegene die Matthew speelt, kan even niet reageren, omdat ze op vakantie is.)

    Scarlett Raven Xena.
    Opeens kwam Adam binnen en Amara begroet hem vriendelijk.
    Hij glimlacht beleefd en haalt een hand door zijn haar. “Is het hier gezellig of kom ik nogal ongelegen?” vroeg hij toonloos en ik kuchte even, maar hij pakte al een klapstoeltje zonder op antwoord te wachten en ging erbij zitten. “Ga maar gewoon verder waar jullie mee bezig waren,” mompelt hij met een klein geforceerd glimlachje. “Eigenlijk hebben we wel wat gezelligheid nodig,” vertelde ik hem en merkte dat Opera mijn schoot op kwam gelopen. Matthew leek in gedachten te zijn en ik grinnikte wanneer ik van hem terug naar Adam keek. “Nog leuke mopjes of zo?” vroeg ik hem ook toonloos, echter was er een hint sarcasme te bespeuren, iets dat altijd wel in mijn stem te horen was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Oké, dan zijn ze nu met z'n 4en in de camper, right?)

    Cloudbreaker schreef:
    (Oké, dan zijn ze nu met z'n 4en in de camper, right?)

    (Vijf, Eden ook nog.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Ik ga slapen, post maar verder hoor. Ik lees morgen wel terug. (: )

    [ 6 Finn xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik reageer pas denk ik weer als ik terug kom van vakantie, anders moet ik steeds weet ik hoeveel reacties in mijn post verwerken en dat werkt niet via mobiel :/]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Adam Hayden Ravi Danner.

    "Ehm.." stamelt Amare, met een gebaar naar haar wond. "Dat is er gebeurd,"
    Blijkbaar heeft ze een heel verhaal verteld en heb ik dat nét gemist.
    "Ik ben niet nieuwsgierig, maar hoe kom je aan die wond?" vraag ik, aangezien de wond behoorlijk groot is.
    "Eigenlijk hebben we wel wat gezelligheid nodig," verteld Scarlett. Het meisje dat ik in de tent ontmoet heb. Het meisje met haar spin.
    "Nog leuke mopjes of zo?" vraagt ze toonloos, met een vleugje sarcasme.
    "Ik ben niet echt iemand met veel humor," zeg ik tegen Scarlett. Amare weet dat allang al, aangezien ze me al langer dan vandaag kent.
    Toch probeer ik een mop te voorschijn te toveren uit de stroom van gedachten. Helaas komt er niks goeds in me op.

    Amare Jackson

    "Ik ben niet nieuwsgierig, maar hoe kom je aan die wond?" vraagt Adam dan. Ik bijt even op mijn lip. "Toen ik veranderde raakte ik in gevecht met een dier. Ik weet alleen niet wat het was, ik kan me alleen nog iets vaagjes herinneren." Mompel ik dan en staar even naar de wond.
    Mijn gedachte worden verstoord door Scarlett en ik glimlach als ze het over een mop heeft.
    "Ik ben niet echt iemand met veel humor," zegt Adam dan en ik moet even zachtjes lachen.
    "Nope, hij heeft me een keer op proberen te vrolijken terwijl hij er alleen een stomp voor kreeg." zeg ik dan en haal mijn schouders op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Matthew

    Ik zit was afwezig naast Scarlett en kijk nog eens naar de wond van Amare. Ik kende haar niet heel erg goed. Ik wist alleen dat ze in het circus werkte. Ik zelf niet aangezien ik mezelf nou niet zo bijzonder vond. Mijn vingers strelen zacht over Scarlett haar arm en ik luister niet echt naar wat er word gezegt.

    Adam Hayden Ravi Danner.

    "Toen ik veranderde raakte ik in gevecht met een dier. Ik weet alleen niet wat het was, ik kan me alleen nog iets vaagjes herinneren,"
    Ik knik bedenkelijk. "Kan je het dier omschrijven?" vraag ik aan haar. Misschien heb ik zo mijn ideeën.. maar dat zal toch niet?
    Nadat ik me verontschuldigd heb, dikt Amare dat nog even aan.
    "Nope, hij heeft me een keer op proberen te vrolijken terwijl hij er alleen een stomp voor kreeg,"
    Ik lach flauwtjes en haal een hand door mijn haar. "Ja, dat is eens gebeurd," mompel ik en wendt me tot de wond van Amare. "Ben je wel ingeënt tegen alle ziektes? Ik bedoel, zo'n best vast is enig in het overdragen van ziektes,"
    Ondertussen speelt mijn rechterhand met een stukje papier dat op tafel ligt.

    Bump.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amare Jackson

    Hij knikte bedenkelijk. "Kan je het dier omschrijven?" Ik dacht na. "Ik weet niet veel meer," zei ik toen maar waagde toch een poging. Ik sloot mijn ogen even en Hmm-de wat. "Groot dier, mooie vacht." Ik grinnikte even. "Denk dat het een katachtig dier was." zei ik toen mompelend en zuchtte.
    Adam lacht flauwtjes en haalt een hand door zijn haar. "Ja, dat is eens gebeurd," mompelt hij over het voorval met de grap. Hij wendt zich tot mij en kijkt me aan.
    "Ben je wel ingeënt tegen alle ziektes? Ik bedoel, zo'n best vast is enig in het overdragen van ziektes," Zegt Adam dan en ik bijt op mijn lip. Ik zuchtte zachtjes. "Je weet dat de directeur daar niet oplet." mompel ik zachtjes tegen hem.
    Zou ik hierdoor een ziekte kunnen hebben opgelopen? Ik voelde me wel beroerd, koortsig en duizelig maar zou dat iets met een ziekte te maken kunnen hebben?

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 23:40 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.