• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137237

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 0:10 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik laat haar even los en zoek met mijn hand de hare, als ik die gevonden heb pak ik hem vast en loop veder richting het bos.

    Isabella

    Ik glimlach en voel de koele wind langs ons heen glijden. De avondzon laat het laatste beetje over de bossen glijden. Ik loop dichter tegen Austin aan. In de schaduw is het best koud. Ik glimlach en kijk naar de hier en daar verlichte plek door de zon. Het zag er magisch en sprookjes achtig uit. Kippenvel sloeg op mijn armen maar het deed me weinig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik merk dat ze het koud heb dus sla ik toch maar mijn arm om haar heen en trek er dicht tegen me aan. Ik geef een kusje op haar wang en kijk wat om me heen.

    Isabella

    Ik glimlach en kruip dichter tegen me aan. 'Hoe hebben jullie het dit jaar gedaan met het footballteam?' Ik kijk hem vragend aan. Volgens mij waren ze eerste geworden, maar dat wist ik niet meer zeker. 'Wie is de captain?' Ik kijk hem nog steeds vragend aan. Ik vond dat ik meer interesse moest tonen in zijn sporten en zijn leven. Dat had hij wel verdiend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Goed, we zijn eerste geworden'zeg ik en grinnik even bij haar volgende vraag. 'Je vriendje'grijns ik en kijk daarna weer even om me heen. 'Maar laten we maar niet over dingen praten die jij niet interessant vindt.

    Isabella

    Ik kijk hem even met grote ogen aan en sla dan beschaamd mijn ogen neer. 'Hoe kan ik dat nou weer niet weten,' grinnik ik zachtjes. Dan kijk ik hem weer aan. 'Zolang jij erin speelt en captain bent is het interessant,' grinnik ik en geef hem een kus. 'Maar hoelang ben je dan captain? Ik bedoel... Ik Heb het nog nooit meegekregen.' Ik denk na en grinnik dan weer. 'Lekker handig dit,' grijns ik. Ik kijk hem aan en schaam me nog steeds. 'Sorry,' mompel ik en sla mijn ogen weer neer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik grinnik en kijk haar aan. 'Dat geeft toch niet joh, en ik ben al bijna een jaar captain'zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Als jij het niet interessant vindt kan dat toch? Dat maakt me echt niet uit hoor'

    Isabella

    Ik kijk hem aan en glimlach eventjes. 'Ik heb nooit echt de moeite genomen om te kijken,' geef ik toe. 'Het is altijd zo'n overdreven gedoe.' Ik haal mijn schouder op. 'Het spel is misschien wel leuk hoor, maar dat weet ik dus niet.' Ik kijk hem aan. 'Welk nummer ben je?' ik kijk hem even schaapachtig aan. Zelfs dat weet ik niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Laten we hier over ophouden, het boeit je toch niks'zeg ik lachend en kijk haar even aan. 'Dus wat heb jij vooral gedaan op school?'

    Isabella

    Ik Zucht. 'Je weet niet of het me iets boeit, maar wat ik op school heb gedaan?' Ik bijt nadenkend op mijn lip en kijk om me heen. 'Niets interessants. Me een beetje uit de drukte gehouden, denk ik.' ik slaak een zucht. Eigenlijk was ik best alleen. Heel alleen. In de klas ging het wel, maar daar buiten. 'Ik heb mijn pauzes met muziek door gebracht.' Ik haal mijn schouders op en houd mijn mond verder. Het is niet mijn favoriete onderwerp.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ben weg. Vanavond weer terug]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik knik een beetje en trek haar wat dichter tegen me aan. Wel gek, ik had soms ook bij de muzikanten gezeten maar dat was denk ik ook wel een ander groepje. Ik kijk even om me heen en merk dat we eigenlijk wel ver in het bos zijn.

    Isabella

    Ik kijk om me heen. Er waren hier veel schaduwen en het was hier aardig koud. 'Ik ben gewoon een beetje dichtgeklapt na Alice dood,' fluister ik. Ik bijt op mijn lip en ga dichter tegen hem aanlopen. Bij hem voel ik me veilig en mezelf.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik knik 'Volgens mij zijn we allemaal heel erg veranderd door Alice dood, de ene ander dan de andere maar toch allemaal veranderd'zeg ik en geef een kusje op haar wang. 'Toch heb ik het gevoel dat iedereen langzaam weer zichzelf wordt.'

    Isabella

    'Dat idee had ik ook. En ik denk dat dit daar ook bij helpt.' Ik glimlach naar hem. 'Deze vakantie doet mij goed. Het brengt me weer terug naar wie ik was.' Ik glimlach en frummel aan mijn armband.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne