• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Wil je meedoen? Dat kan vul dit dan even in.

    Rol;
    Naam;
    Bijnaam;
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk[Graag een foto];
    Talent;
    Extra;



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Ryan Stevens ||quin98||


    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.




    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 21:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja is goed, van mij mag jij hem invullen ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    hoeveel leraren zijn er eigenlijk nodig?

    Minimaal 3.

    Btw wie vind dit aantal jongens wel leuk? Wat we nu hebben 7?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk wel dat dit aantal leuk is,anders worden het er denk ik wel veel.
    En ik vul wel een leerkracht in.

    Rol; Directeur
    Naam; Gregory McFills
    Bijnaam; Greg
    Leeftijd; 36
    Innerlijk; Greg is een aardige, warmhartige man. Omdat de school vrij klein is en niet erg veel leerlingen heeft, kent hij iedereen en iedereen kent hem. Hij ziet de leerlingen en de school als één grote familie en is trots om daar als leider voor te staan. Toch, wanneer er iemand dit ideale plaatje verstoort, kan hij streng optreden. Hij kan dus erg professioneel zijn wanneer het nodig is, maar over het algemeen is Gregory McFills een aardige man.
    Uiterlijk[Graag een foto];


    Talent; Leerlingen weer laten lachen na een rottige les.
    Extra; De school is een familiebedrijf. Gregory heeft het slechts een jaar geleden overgenomen van zijn vader, die een stuk strenger en killer was naar de leerlingen toe. Hij vindt echter dat de school een vrolijke plek moet zijn. Hij kan wel tegen een grapje, maar het moet niet uit de hand lopen; daarom heeft hij de regels herschreven en zijn ze nu zoals ze nu zijn. Ontbijt gemist? Geen straf, slechts honger tot de lunch. Uniforms moeten aan, maar hij kan heus wel doen alsof zijn neus bloedt wanneer de jongens besluiten hun das anders te dragen/hesje anders te doen. Wel is hij streng op de dierenregel; hij is namelijk erg allergisch voor katten- en hondenharen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh ik mag de directeur wel :'D

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 20:44 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Is iedereen het ongeveer met dit personage eens? Anders mogen jullie hem ook wel een beetje veranderen tot iedereen het eens is, we spelen hem tenslotte allemaal.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben het ermee eens


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ook.


    Your make-up is terrible

    Goed dan wachten we even op Quin98 tot ze klaar is en dan denk ik dat ik rollentopic sluit tenzij er echt nog iemand een jongen aan wil maken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rol:Leerkracht
    Naam: Ryan Stevens
    Bijnaam: Vrienden noemen hem Ry maar bij leerlingen wilt die dat niet graag.
    Leeftijd: 21
    Innerlijk: Ryan is een aardige man die met de leerlingen meeleeft als ze een probleem hebben kunnen ze altijd bij hem terecht. Maar als leerlingen hem gaan uitdagen en zich slecht gedragen kan hij wel boos worden en dat heb je liever niet. Ryan heeft veel geduld dus wordt niet heel snel boos. Veder kan je altijd een grapje met hem maken als je maar niet te ver gaat.
    uiterlijk [Graag een foto];


    Talent: Leerlingen opvrolijken en zorgen dat ze het hem durven te vertellen als er iets aan de hand is.
    Extra Ryan is voor een leraar nog best jong,daarom is hij ook niet heel streng tegen de leerlingen omdat hij zelf vroeger ook erg druk was in de klas en daardoor vaak straf kreeg,iets wat hij helemaal niet leuk vond en dus ook niet graag aan leerlingen geeft.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 14:27 ]

    Oeh, ik mag hem wel :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zet dit(yeah) als je wilt beginnen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik gebruik die smiley werkelijk nooit, maar: (yeah)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mag ik nog een Vrouwelijke docente dans maken?


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †