• Oke, ik ben er laatst achter gekomen dat een vriend van mij op mij is. Nu vind ik dit zowieso al niet leuk omdat hij eerst om mijn bf was. Hij stalkte haar onderhand, iedere keer als ze op fb kwam, en steeds sms'en en achter haar aan lopen. O ja, en iedereen zeggen dat hij haar leuk vond. hij stalkte haar echt en ik wil niet dat hij dat bij mij ook doet...
    Nu had ik dinsdag dus tussenuur, samen met (laten we hem J. noemen) J. en een andere goede vriend. Hij ging toen helemaal complimentjes maken en raar doen en toen ik wat lippenglos opsmeerde vroeg hij of hij mocht proeven. Slechtste versiertruc ooit trouwens. Ik trapte daar dus niet in en wilde vluchten naar de wc toen hij me bij mijn heupen pakte. Ik schudde hem af en rende zowat de wc in. Toen ik later bij Engels zat hoorde ik van die andere vriend dat hij bewust met me zat te flirten en dat hij me waarschijnlijk leuk vond.
    Heel fijn, maar niet heus.
    Ik over de zeik, beste vriendin boos en J. gaat vrolijk door met het irriteren van mij.

    Dus ik zit vandaag bij Nederlands. En de jongen die ik echt leuk vind die vangt iets op over J. omdat ik zei dat ik echt agressief aan het worden was. En dat ben ik niet snel. Dus hij vraagt wat er aan de hand is en ik leg alles uit. En hij gaat zeggen hoe irritant J. is. Als ik aantekeningen zit te maken voelde ik gewoon zijn ogen in mijn rug branden en als ik keek zag ik inderdaad dat hij naar me keek *zucht*

    Nou, bij scheikunde zat J. ook met die leuke jongen (F.) en F. zegt tegen J. : 'Je moet echt kappen met Anouk dwarszitten. Ze vindt het echt niet leuk en voelt zich gestalkt.'
    UIT ZICHZELF. hij nam het gewoon voor me op en J. was net de deur binnengekomen. Dus J. gaat depressief zitten en F. kijkt me aan en zegt: 'Ik hoop dat het helpt.' En ik: *zucht* 'Dankjewel'

    zou het dan toch zo zijn dat ie me leuk vindt...?
    wat vinden jullie. en zijn jullie ook zo verliefd

    ps. respect als je dit leest haha

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 18:51 ]


    Miep

    Wel leuk voor jou dat F. het voor je opneemt, maar ik vind het een beetje sneu voor J. eigenlijk. (': Straks vindt hij je echt leuk en is het niet alleen maar een beetje flirten, J. bedoel ik.
    Maar het zou goed kunnen dat F. je leuk vindt, maar dat kun je niet alleen uit zoiets opmaken. Praat je veel met hem? Ja? Doe nog meer! Nee? Ga dat juist veel doen! En laat hem een beetje merken dat je hem leuk vindt, dan gaat hij daarover nadenken.
    En ja, ik ben ook verliefd, maar ik wil er niet over praten. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het zou echt leuk zijn als hij je leuk zou vinden en ik las in dat andere tipic dat hij de hele les naar je zat te kijken^^
    je zou het echt verdienen(:
    Succes (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Parachutes schreef:
    Wel leuk voor jou dat F. het voor je opneemt, maar ik vind het een beetje sneu voor J. eigenlijk. (': Straks vindt hij je echt leuk en is het niet alleen maar een beetje flirten, J. bedoel ik.
    Maar het zou goed kunnen dat F. je leuk vindt, maar dat kun je niet alleen uit zoiets opmaken. Praat je veel met hem? Ja? Doe nog meer! Nee? Ga dat juist veel doen! En laat hem een beetje merken dat je hem leuk vindt, dan gaat hij daarover nadenken.
    En ja, ik ben ook verliefd, maar ik wil er niet over praten. (':


    het kan wel heel zielig zijn maar ik heb er echt geen zin in dat hij mij net zo gaat stalken als dat hij deed met mijn bf...


    Miep

    Science schreef:
    (...)

    het kan wel heel zielig zijn maar ik heb er echt geen zin in dat hij mij net zo gaat stalken als dat hij deed met mijn bf...


    Yeah, I can understand that. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik hoop het voor je! De volgende keer gewoon zeggen; 'Ik vind jou veel leuker dan hem' Misschien snapt ie de hint. :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    Ik hoop het voor je! De volgende keer gewoon zeggen; 'Ik vind jou veel leuker dan hem' Misschien snapt ie de hint. :')


    26 - 02 - '16

    Ik hoop het voor je! Je kan altijd proberen!
    YOLO♥ x

    ASTRONAUTx schreef:
    Ik hoop het voor je! De volgende keer gewoon zeggen; 'Ik vind jou veel leuker dan hem' Misschien snapt ie de hint. :')


    ik kan niet zo goed flirten...


    Miep

    AAAH SWEEEEEET!.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Svenka schreef:
    AAAH SWEEEEEET!.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Wat lief van F! Hopelijk laat J. je nu weer wat meer met rust en gaat hij je ooit weer eens als gewone vriendin zien.
    Hoop voor je dat het wat word met F. ;)


    You are beautiful, you are love.